Oh dan maakt het niet uitquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
mam heeft er geen spinazie in gegooid
Mijn benen zijn zo wit dat ze lichtgeven.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prima broek toch? Niet mijn model. Met die kamelenknieen van mij staat een korter model beter.
Ik draag momenteel van sweatstof een broekje en een truitje met korte mouwen. Erg comfortabel en ik hou niet van korte broeken. Ben er net ook in naar de supermarkt geweest. Niemand heeft me raar aangekeken. En ik vind mijn benen ook verschrikkelijk.
Ik ben inmiddels er wel achter dat ik me beter voel als m’n benen wat gebruind zijn. Liever bruin vet dan wit.![]()
Dus ik ben 5x onder de zonnebank geweest. Bizar dat dit helpt. Wist ik dit maar als puber. Al durfde ik eerst ook niet naar de zonnebank.
nog niet maar had op de scooter kippenvelquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel heel matig. Was je aan het bibberen?
Ja, bij mij eerst dus ook. Dit helpt me wel. Wellicht jou ookquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn benen zijn zo wit dat ze lichtgeven.
https://lotsofgoodies.nl/products/palm-jogging-set-taupequote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook wel een kort broekje van badstof maar dat is zo kort dat je zowat m'n ondergoed ziet.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet maar had op de scooter kippenvel
*Stapt op de trein naar @Luctor.et.Emergoquote:
quote:
Die heb je nog wel toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:29 schreef Nizno het volgende:
ik mis die ouderwetse wielrennersbroekjes
gewoon van dat lycra achtige stof zonder poespas en zeempjes
Zit je bij een airco ofzoquote:
ik kom ze alleen maar in wazige stofsoorten tegen of de goeie stof maar dan met een zeem van mn navel tot boven mn reetquote:
quote:
Oh… heb je bij de tennis of hardloop afdeling gekeken?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kom ze alleen maar in wazige stofsoorten tegen of de goeie stof maar dan met een zeem van mn navel tot boven mn reet
Lekker boeiend.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik snap dat zo'n deur niet goedkoop is maar er mist al zeker twee maanden nu hier een glazen deur.
Wat zijn wazige stofsoorten dan? Elke random sportwinkel zou zoiets toch gewoon moeten hebben?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kom ze alleen maar in wazige stofsoorten tegen of de goeie stof maar dan met een zeem van mn navel tot boven mn reet
Gewoon op de bank lig ik. Criminal minds te kijken. Onder m’n fleecedekenquote:
euh, gewoon bij de wibra's zeeman's etc.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh… heb je bij de tennis of hardloop afdeling gekeken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |