abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218499618
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 23:23 schreef blomke het volgende:

[..]
Pardon? De kabinetten Kok vergeten?
Dat waren midden kabinetten met de VVD er bij. Het laatste kabinet met enkel linkse partijen was eind jaren 70.
pi_218499619
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 23:23 schreef blomke het volgende:

[..]
Pardon? De kabinetten Kok vergeten?
De Paarse kabinetten? Die waren progressief maar erg links kon je die niet noemen. Dat was de tijd van de ‘Derde Weg’ e.d.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 07:53:57 #278
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_218499742
Ruimte zat in Libanon, Syrië, Jemen. Stuur ze daar maar heen. In het door hun zo verafschuwde Westen hebben ze toch niks te zoeken.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_218499761
quote:
15s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 07:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ruimte zat in Libanon, Syrië, Jemen. Stuur ze daar maar heen. In het door hun zo verafschuwde Westen hebben ze toch niks te zoeken.
De gemiddelde Gazaan hoopt toch vooral op een beter leven? Die haat naar het westen heeft maar een kleine groep.
En ze zien ook dat hun voorgangers in landen als Libanon al decennia in vluchtelingenkampen wonen en nooit echt de kans krijgen dat als een nieuw vaderland te gaan beschouwen.
pi_218499793
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 07:59 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
De gemiddelde Gazaan hoopt toch vooral op een beter leven? Die haat naar het westen heeft maar een kleine groep.

Ja?
Beelden vergeten van net na 9/11?
En na 7 oktober?
pi_218499808
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Jij vraagt je serieus af wat een Semitisch volk in Israël te zoeken heeft? En ondanks dat ze daar nooit een land hebben gehad is het wel door ze veroverd?
Inderdaad. Er zijn namelijk nogal wat Semitische Volkeren, sommige op een behoorlijke afstand van Israël. Of ben jij van mening dat deze allemaal toegang zouden moeten hebben tot Israël?
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:26 schreef agter het volgende:

[..]
Omdat ik me zo kan voorstellen dat het voor Nederlandse moslims extra pijnlijk is wat er met de Palestijnen gebeurt.
Het zijn je geloofsgenoten. Het is heel menselijk als je daar meer gevoelens van machteloosheid enzo bij hebt.
Ah.

En waarom zien we dan niet eenzelfde aandacht voor Oeigoeren, Soedanezen en Jemenieten? Nochtans ook allen moslims.
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 07:59 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
En ze zien ook dat hun voorgangers in landen als Libanon al decennia in vluchtelingenkampen wonen en nooit echt de kans krijgen dat als een nieuw vaderland te gaan beschouwen.
Op basis waarvan concludeer dit je nu? Dit lijkt meer wensdenken namelijk. Daarnaast worden veel Palestijnen doelbewust in een vermeende vluchtelingenstatus gehouden door omringende Arabische landen als wapen tegen Israël. Het Westen is zo naïef dit spelletje mee te spelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218499829
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:05 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja?
Beelden vergeten van net na 9/11?
En na 7 oktober?
Ja.
pi_218499835
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:10 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ja.
Nou, kijk ze nog eens zou ik zeggen...
:')
pi_218499840
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:13 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Nou, kijk ze nog eens zou ik zeggen...
Dat was een meerderheid van de Gazanen?
pi_218499852
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:14 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
quote:
Poll shows Palestinians back Oct. 7 attack on Israel, support for Hamas rises

JERUSALEM, Dec 13 (Reuters) - Almost three in four Palestinians believe the Oct. 7 attack by Hamas on Israel was correct, and the ensuing Gaza war has lifted support for the Islamist group both there and in the West Bank, a survey from a respected Palestinian polling institute found.

..
En nog altijd is een meerderheid van de Palestijnen tegen het neerleggen van de wapens door Hamas in ruil voor vrede.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218499915
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:14 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Droom verder knul...
Als je nu nog niet weet wat het gedachtegoed is bij het grootste gedeelte van de palestijnen daar..

Of denk je echt dat ze pro-westers worden opgevoed?
pi_218499936
Ik vind het een prima idee. Maar wat ik dan ook vind: een ieder die stemt voor dergelijke plannen moet ook de daad bij het woord voegen en zelf verantwoordelijkheid gaan dragen voor het opvangen van een vluchteling.

Dan ben ik heel benieuwd hoeveel mensen nog voor dergelijke plannen zijn :)
pi_218499949
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Er zijn namelijk nogal wat Semitische Volkeren, sommige op een behoorlijke afstand van Israël. Of ben jij van mening dat deze allemaal toegang zouden moeten hebben tot Israël?
[..]
Ah.

En waarom zien we dan niet eenzelfde aandacht voor Oeigoeren, Soedanezen en Jemenieten? Nochtans ook allen moslims.
[..]
Op basis waarvan concludeer dit je nu? Dit lijkt meer wensdenken namelijk. Daarnaast worden veel Palestijnen doelbewust in een vermeende vluchtelingenstatus gehouden door omringende Arabische landen als wapen tegen Israël. Het Westen is zo naïef dit spelletje mee te spelen.
Dat laatste, idd.
Palestijnen zijn een speelbal van de omliggende landen om op deze manier een nog grotere haat tegen Israël te creeëren...
7 oktober is mede geprganiseerd door Iran, omdat ze wisten dat dit het gevolg zou zijn. Uitlokking..
En ze lachen zich suf om die naïeve pro-pali demonstraties hier...
pi_218500013
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:36 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dat laatste, idd.
Palestijnen zijn een speelbal van de omliggende landen om op deze manier een nog grotere haat tegen Israël te creeëren...
7 oktober is mede geprganiseerd door Iran, omdat ze wisten dat dit het gevolg zou zijn. Uitlokking..
En ze lachen zich suf om die naïeve pro-pali demonstraties hier...
De pathologische empathie voor Palestijnen, voornamelijk afkomstig uit progressieve en linkse kringen in het Westen, zal inderdaad om gelachen worden.

Men heeft succesvol de naïeve Westerling weten te overtuigingen van alle geschiedvervalsing en verzinsels mbt dit conflict. De komende decennia zal men blijven pushen met nog radicalere narratieven, die wellicht ook wel gehoor zullen vinden. De jongste generaties zijn inmiddels al volledig geïndoctrineerd wat dit conflict betreft.

Tel daarbij op de grote en groeiende Islamitische gemeenschappen in het Westen, waardoor jongeren ook met beïnvloeding van Islamitische leeftijdsgenoten te maken hebben. Het is een zorgwekkende ontwikkeling wat dat betreft.
pi_218500070
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:47 schreef HowardRoark het volgende:
Tel daarbij op de grote en groeiende Islamitische gemeenschappen in het Westen, waardoor jongeren ook met beïnvloeding van Islamitische leeftijdsgenoten te maken hebben. Het is een zorgwekkende ontwikkeling wat dat betreft.
Wat zie je dan als gevaar uiteindelijk?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_218500143
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:57 schreef blomke het volgende:

[..]
Is dit een serieuze vraag?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Islamitisch_terrorisme
pi_218500228
quote:

[..]
Het volledig normaliseren van Israël-haat en zelfs antisemitisme. Hier zien we nu al de eerste voortekenen van. In de komende generaties is de kans aanwezig dat dit alleen maar meer zal worden.
pi_218500339
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het volledig normaliseren van Israël-haat en zelfs antisemitisme. Hier zien we nu al de eerste voortekenen van. In de komende generaties is de kans aanwezig dat dit alleen maar meer zal worden.
Zenks.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_218500763
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:07 schreef HowardRoark het volgende:

Tsja, dat zijn geen conflicten waarbij je je Jodenhaat ten volle mag uiten…
  donderdag 14 augustus 2025 @ 10:48:20 #295
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218500790
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Tsja, dat zijn geen conflicten waarbij je je Jodenhaat ten volle mag uiten…
"DaT iS eeN VEr vaN ONs BeD ShOW!!"
pi_218500798
quote:

[..]
Dat is toch nu al zichtbaar? Hoe groter de groep islamieten in een samenleving, hoe groter de ellende. En straks gaan zij de dienst uitmaken, want de islamiet wil overheersen. En dan is het gedaan met onze liberale rechtsstaat.
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 10:50:45 #297
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218500806
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:49 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Dat is toch nu al zichtbaar? Hoe groter de groep islamieten in een samenleving, hoe groter de ellende. En straks gaan zij de dienst uitmaken, want de islamiet wil overheersen. En dan is het gedaan met onze liberale rechtsstaat.
Laat me raden, over 20 jaar? Zoals we al zo'n 25 jaar moeten aanhoren?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218500813
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Laat me raden, over 20 jaar? Zoals we al zo'n 25 jaar moeten aanhoren?
Kijk naar een land als Zweden. Of Frankrijk. Of Engeland. Dus 20 jaar lijkt mij iets te optimistisch
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 10:52:07 #299
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218500821
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Kijk naar een land als Zweden. Of Frankrijk. Of Engeland. Dus 20 jaar lijkt mij iets te optimistisch
Wanneer is het daar zover dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218500836
Gaan we nog meer boze vlaggenwapperaars krijgen die ons willen dwingen van alles tegen Israël te gaan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')