Nee. De normen en waarden van deze mensen komen niet overeen met de Europese normen en waarden. Deze mensen hebben hier niets te zoeken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:32 schreef agter het volgende:
Als Europa kunnen we heel goed een groepje Palestijnen overnemen. Als die mensen dat willen.
Nope. Lees nog maar eens goed. Je verzint toch echt zelf het woord 'bestaan'.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:15 schreef Swango het volgende:
[..]
Dat is toch echt wat jezelf schrijft.
Het zijn wel echte vluchtelingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:04 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Nee. De normen en waarden van deze mensen komen niet overeen met de Europese normen en waarden. Deze mensen hebben hier niets te zoeken.
Je draait het om. Als je genocide zo belangrijk vindt, waarom laat je er 1 partij mee wegkomen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou je gewoon antwoord kunnen geven?
Als genocide en etnisch zuiveren je zo aan het hart gaat, wat acht je dan wenselijk in het geval van Hamas?
Jij vraagt je serieus af wat een Semitisch volk in Israël te zoeken heeft? En ondanks dat ze daar nooit een land hebben gehad is het wel door ze veroverd?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwa, deels. De oprichting heeft het erger maakt, maar de agressie jegens Joden was al bezig voordat Israël was opgericht. Ergens is het ook wel bijzonder als je erover nadenkt: Arabieren leggen claim op een gebied waar zij A) hun oorsprong niet kennen, B) het slechts via verovering, kolonialsme en onderwerping van de lokale bevolking in handen hebben gekregen C) nooit een daadwerkelijk land hebben gehad.
Een flinke portie zelfreflectie zou dan wel handig zijn, maar daar ontbreekt het structureel aan in de Arabische en Islamitische wereld. En doordat het Westen dit gedrag maar blijft belonen is er voor hen geen reden het gedrag te veranderen.
Haha daar hoef je niet bang voor te zijn. Partij voor de Allochtonen is populair onder moslims.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:27 schreef agter het volgende:
Ik hoop ook echt dat het merendeel van onze moslims ook voor partijen stemmen die deze mensen een toekomst in Nederland willen geven.
Het zijn je geloofsgenoten. Het zijn mensen die een betere toekomst verdienen.
Ontstaan, bestaan, dezelfde lariekoek.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:20 schreef agter het volgende:
[..]
Nope. Lees nog maar eens goed. Je verzint toch echt zelf het woord 'bestaan'.![]()
Dan moet je Jezus de schuld van geven hequote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:12 schreef agter het volgende:
Door Israël te laten ontstaan. En door Israël haar gang te laten gaan daar.
quote:AI-overzicht
Het tafereel dat je beschrijft, Jezus met het kruis en Farizeeën, komt voor in het Nieuwe Testament, specifiek tijdens de kruisiging van Jezus. De Farizeeën, een Joodse religieuze beweging, waren vaak tegen Jezus' leringen en optreden, en speelden een rol in zijn veroordeling en kruisiging.
Uitleg:
Jezus en het kruis:
Jezus werd door de Romeinen veroordeeld tot kruisiging, een wrede Romeinse methode van executie.
De Farizeeën:
De Farizeeën waren een groep Joodse geleerden en religieuze leiders die bekend stonden om hun strikte naleving van de wet en tradities. Ze waren vaak in conflict met Jezus vanwege zijn interpretatie van de wet en zijn omgang met zondaars.
De kruisiging:
Tijdens de kruisiging waren er zowel Farizeeën als andere omstanders aanwezig, sommigen toonden medelijden, anderen spotten met Jezus.
De PvdA met GL bedoel je?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:00 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Haha daar hoef je niet bang voor te zijn. Partij voor de Allochtonen is populair onder moslims.
nee heeft Europa geen zak mee te makenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:04 schreef agter het volgende:
En hopelijk ook sommigen meteen naar hier halen. Die dat willen en echt nodig hebben. Ondervoede kinderen en hun families enzo.
En waar doe ik dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je draait het om. Als je genocide zo belangrijk vindt, waarom laat je er 1 partij mee wegkomen?
Waarom haal je religie erbij?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:04 schreef agter het volgende:
[..]
De PvdA met GL bedoel je?
Ja. Die gaan heel groot worden. Misschien wel de grootste. En dan stoppen we met leverantiea aan Israël en dan kunnen we de Palestijnen een betere toekomst geven. En hopelijk ook sommigen meteen naar hier halen. Die dat willen en echt nodig hebben. Ondervoede kinderen en hun families enzo.
Hoop echt dat moslims ook op die partij stemmen. Om dit voor elkaar te krijgen
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:27 schreef agter het volgende:
Ik hoop ook echt dat het merendeel van onze moslims ook voor partijen stemmen die deze mensen een toekomst in Nederland willen geven.
Het zijn je geloofsgenoten. Het zijn mensen die een betere toekomst verdienen.
Kun je aangeven wat ik precies moet zeggen waardoor voor jou blijkt dat ik de acties van Israël niet onderschrijf?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit topic. Geef je nog antwoord op mijn vraag?
Omdat ik me zo kan voorstellen dat het voor Nederlandse moslims extra pijnlijk is wat er met de Palestijnen gebeurt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom haal je religie erbij?
Oh.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:26 schreef agter het volgende:
[..]
Omdat ik me zo kan voorstellen dat het voor Nederlandse moslims extra pijnlijk is wat er met de Palestijnen gebeurt.
Het zijn je geloofsgenoten. Het is heel menselijk als je daar meer gevoelens van machteloosheid enzo bij hebt.
Er bestaan ook Christelijke palestijnen, voor hen geldt jullie medeleven dan niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:26 schreef agter het volgende:
[..]
Omdat ik me zo kan voorstellen dat het voor Nederlandse moslims extra pijnlijk is wat er met de Palestijnen gebeurt.
Het zijn je geloofsgenoten. Het is heel menselijk als je daar meer gevoelens van machteloosheid enzo bij hebt.
In Palestina zelf: het aandeel christenen 47.000 christelijke Palestijnen in 2017 — grofweg 1 % van de bevolking — en slechts rond de 1000 in het zwaar getroffen Gaza..quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:37 schreef Swango het volgende:
[..]
Er bestaan ook Christelijke palestijnen, voor hen geldt jullie medeleven dan niet?
Nee. We hebben het al druk genoeg met al die statushoudersquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:31 schreef augurk2025 het volgende:
Plek zat in Groningen, Vriesland en Drenthe
Niet veel, maar ze zijn er wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In Palestina zelf: het aandeel christenen 47.000 christelijke Palestijnen in 2017 — grofweg 1 % van de bevolking — en slechts rond de 1000 in het zwaar getroffen Gaza..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |