abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218488057
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_218488074
waarom opent sluiter niet gewoon een nieuw deel :?
pi_218488150
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 20:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Vooral als je 5 dochters hebt, dan is dat niet leuk om hardop te zeggen . ik zei het ook wel eens maar ik heb maar 1 dochter😂
Iemand anders mag een nieuw deel openen
Waarom niet gewoon zelf openen? Afsluiter opent nieuw deel :s)

En oved die meiden, ik kan me niet voorstellen dat AM er iets mee bedoelt anders dan dat ze gewoon veel van haar kind houdt.

Debbie die die skelter vooruit schopt is natuurlijk hilarisch. Wat een sketch joh. Echt hard nodig die rolstoel.
:)
pi_218488165
Polynaise ;)
pi_218488217
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 20:50 schreef Miepje77 het volgende:
Polynaise ;)
Haha ja ik dacht het wel maar typte het niet :')
pi_218488313
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 20:50 schreef Miepje77 het volgende:
Polynaise ;)
:D
pi_218488427
Het staatsieportret zonder een paar polyleden is al een teken aan de wand als je het mij vraagt
pi_218488445
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 20:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik kijk ook altijd even de hoeveelste post ik tik want ik zou niet weten hoe dat werkt 🫣
pi_218488520
Bij DBM mogen ze morgen nog 1 dag zwemmen.
Serieus? In dat bodempje water?
Ik snap wel dat flipflapvriendje niet verder wilde voor zn B, die is zo’n hoeveelheid water niet gewend
  Moderator dinsdag 12 augustus 2025 @ 21:08:52 #10
184769 crew  Deisyy
pi_218488538
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 20:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Haha ja ik dacht het wel maar typte het niet :')
Wil je dat ik het aanpas? :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218488563
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:07 schreef Earring het volgende:
Ik snap wel dat flipflapvriendje niet verder wilde voor zn B, die is zo’n hoeveelheid water niet gewend
T is wel echt heel sneu weinig water he? :o
pi_218488570
Mb met Lotte in gesprek over maximaal liefdevol scheiden bij het kampvuur ;-) zou ze wonen bij de bff en daarom iedere avond kunnen baby knuffelen ??
pi_218488578
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik kijk ook altijd even de hoeveelste post ik tik want ik zou niet weten hoe dat werkt 🫣
Gewoon onderin rechts dan klikken op "open nieuw deel" en dan doet hij automatisch het nr aanpassen en de OP kopiëren. Je hoeft alleen maar een titel in te voeren.
pi_218488591
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:10 schreef mignonne het volgende:

[..]
T is wel echt heel sneu weinig water he? :o
Gewoon belachelijk, het zijn geen peutertjes meer
Alhoewel zij denkt van wel krijg ik het idee
pi_218488605
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:11 schreef mignonne het volgende:

[..]
Gewoon onderin rechts dan klikken op "open nieuw deel" en dan doet hij automatisch het nr aanpassen en de OP kopiëren. Je hoeft alleen maar een titel in te voeren.
Oh oke thnx
Dacht dat het lastiger was
pi_218488614
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 20:46 schreef Debsterr het volgende:
als ik had gezien dat ik de laatste was had ik geen bericht gemaakt dan had ik gewacht😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218488622
[quote]0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 20:49 schreef mignonne het volgende:

[..]
Geen zin in dat mag toch
Ik had niet gezien dat ik de laatste was
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218488651
Charlotte Hoeboer neemt een huilend filmpje op omdat ze haar geboekte hotelkamer zo mooi vindt.

Ik vind haar voornamelijk labiel.
pi_218488662
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:02 schreef Iris2.0 het volgende:
Het staatsieportret zonder een paar polyleden is al een teken aan de wand als je het mij vraagt
Dat is toch gewoon gemaakt in Mallorca, daar waren die anderen niet dus niet gek dat die er niet op staan lijkt me. T is een leuke foto.

MB vandaag of gister? blijkbaar gewoon aan het werk en daarna met zn allen gezellig op stap. Ik moest wel lachen om hoe MB aan het werk is en JvP in die timelapse er alleen maar omheen lijkt te hangen en te ouwehoeren :D
pi_218488672
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:12 schreef Earring het volgende:

[..]
Gewoon belachelijk, het zijn geen peutertjes meer
Alhoewel zij denkt van wel krijg ik het idee
Zullen ze reddingsvesten dragen in dat badje?
pi_218488687
[quote]1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op dinsdag 12 augustus 2025 20:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Geen zin in dat mag toch
Ik had niet gezien dat ik de laatste was
:D
Nou volgens mij wel een beetje huisregel dat de lapo een nieuw deel opent. Maar goed kumbaya enzo.
pi_218488802
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:19 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Zullen ze reddingsvesten dragen in dat badje?
Ik was wel blij dat ik er 2 banden in zag liggen 😂
pi_218488842
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:18 schreef mignonne het volgende:

[..]
Dat is toch gewoon gemaakt in Mallorca, daar waren die anderen niet dus niet gek dat die er niet op staan lijkt me. T is een leuke foto.

MB vandaag of gister? blijkbaar gewoon aan het werk en daarna met zn allen gezellig op stap. Ik moest wel lachen om hoe MB aan het werk is en JvP in die timelapse er alleen maar omheen lijkt te hangen en te ouwehoeren :D
Nee dat kan natuurlijk niet he Zijn gelijk uit elkaar!

Grappig dat je dat vind JP heeft al een paar keer aangegeven zich prima te vermaken in het magazijn de afgelopen weken en zij was gewoon aan het werk
pi_218488869
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:33 schreef Wiepje het volgende:

[..]
Nee dat kan natuurlijk niet he Zijn gelijk uit elkaar!

Grappig dat je dat vind JP heeft al een paar keer aangegeven zich prima te vermaken in het magazijn de afgelopen weken en zij was gewoon aan het werk
Heb ik gezien hoor! Maar dit korte stukje wat MB nu liet zien staat ze vooral gezellig te kleppen :D die zullen wel weer genoeg om bij te praten hebben over afgelopen week en de vakanties enzo.
pi_218488976
Zou het niet zijn dat Sanne "genoeg" verdient, versus "teveel samen" voor sociale huur..🥲. Dat D daarom minder gaat werken.
En niemand heeft verteld dat betaald ouderschapsverlof tot 1 jaar is?
Ik voorzie dat D hier ook niet lang werkt.

Kinderopvang zou ze toch ook kunnen doen als ze ingeschreven is bij kvk..
Maarja, hoe moet ze M naar een opvang brengen zonder fiets?
pi_218489007
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:10 schreef Lovelii2026 het volgende:
Mb met Lotte in gesprek over maximaal liefdevol scheiden bij het kampvuur ;-) zou ze wonen bij de bff en daarom iedere avond kunnen baby knuffelen ??
Ik wou net zeggen, mamalotje kwam ook even poolshoogte nemen over hoe het nu precies zit 🤣
pi_218489037
Zelfs het in het filmpje is het kleppen anders dan voorheen valt me op
pi_218489397
Ik lees hier vooral mee maar de lol raakt er wel af zo. Wat een bizarre speculaties de hele tijd over de poly. Er zal gerust wat spelen maar hier wordt al een heel co-ouderschap bedacht.
Doe eens even normaal zeg, het gaat hier over mensen hè
Op iedere slak wordt zout gelegd door een groepje. En als iemand er wat over zegt zal je wel een vriendin zijn van MB.
Nou ik kan je vertellen, dat ben ik niet.
pi_218489415
Ik vind het wel bijzonder dat Michelle na een weekje vakantie meteen weer maximaal moet babyknuffelen. Ik zou blij zijn als ze nog een weekje wegging 🙈 maar ik ben dan ook geen liefste BFF.
pi_218489471
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:07 schreef Earring het volgende:
Voor iemand met zoveel angsten zou je zeggen dat ze haar kinderen alle twaalf de zwemdiploma's wil laten halen voor de zekerheid.

Of wacht... In haar hoofd heeft ie ze natuurlijk allang. Net als met haar sporten.
pi_218489483
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:45 schreef SophiaLoren het volgende:
Zou het niet zijn dat Sanne "genoeg" verdient, versus "teveel samen" voor sociale huur..🥲. Dat D daarom minder gaat werken.
En niemand heeft verteld dat betaald ouderschapsverlof tot 1 jaar is?
Ik voorzie dat D hier ook niet lang werkt.

Kinderopvang zou ze toch ook kunnen doen als ze ingeschreven is bij kvk..
Maarja, hoe moet ze M naar een opvang brengen zonder fiets?
Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat het mij niks zou verbazen als die 2 ooit samen in de bijstand terecht komen.
pi_218489502
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 22:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat Michelle na een weekje vakantie meteen weer maximaal moet babyknuffelen. Ik zou blij zijn als ze nog een weekje wegging 🙈 maar ik ben dan ook geen liefste BFF.
Als ze die baby vast heeft, geniet er dan gewoon lekker van, maar nee, het moet uitgebreid gefilmt worden
pi_218489616
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:50 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik zie gewoon iemand (Michelle) die aan t werk is en Jacqueline die ff komt buurten, waarschijnlijk over iets werk gerelateerd.
pi_218489640
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 22:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zie gewoon iemand (Michelle) die aan t werk is en Jacqueline die ff komt buurten, waarschijnlijk over iets werk gerelateerd.
Haha same.
Ik denk werkgerelateerd idd want ze zullen de rest vast in privé tijd bijpraten. Maar het ziet er koddig uit dat eromheen hangen :D
Ik zie er niets anders in dan anders, beetje projectie soms.
pi_218489645
Dus Debbie kan een recept volgen, koken en tegelijkertijd ook nog een luisterboek luisteren? 🤔🤔🤔 LC staat weer even uit zo te zien.
pi_218489661
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 20:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die story van Judith.
Die ogen wennen nooit, wat een geluk dat ik daar iedere dag in mag kijken😍.

Vind ik een beetje vreemd, ik vind de ogen van mijn kinderen ook mooi, maar dit zou ik er dan weer niet over zeggen🙊
Wij kunnen toch ook iedere dag in zijn ogen kijken met haar vele foto’s en video’s van haar Wereldkind?
pi_218489676
Kelly Caresse die ff de exacte locatie deelt van de gps tracker die haar dochter vandaag om heeft tijdens de dropping+kamperen tijdens de kinder vakantie week. Knettergek.
pi_218489685
Kyra is 12 tot 18 x per dag minimaal een uur aan het voeden. Dat zal toch niet waar zijn hopelijk?
pi_218489698
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:04 schreef Snaky het volgende:
Kyra is 12 tot 18 x per dag minimaal een uur aan het voeden. Dat zal toch niet waar zijn hopelijk?
Er zal vast een kern van waarheid in zitten. Maar ik geloof nooit dat iemand 18 uur op de dag een baby aan de borst heeft. Het zal vast wel vaak zijn, en voor haar gevoel uren. Maar 18 uur is natuurlijk overdreven.
pi_218489757
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:02 schreef Iris2.0 het volgende:
Ze waren er niet bij hè, dan wordt dat moeilijk.
pi_218489767
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:04 schreef Snaky het volgende:
Ik weet dat de middelste ook zo vaak aan de borst hing. Dus ik geloof er wel ergens in. Maar de combi van de opbouw van de medicatie, en het vele voeden lijkt mij niet de ideale combinatie helaas. Dit kost lichamelijk zoveel energie en als je dan psychisch ook nog niet lekker in je vel zit. Zou niet mijn 1ste keus zijn.
pi_218489780
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 22:31 schreef Tess0709 het volgende:
Ik lees hier vooral mee maar de lol raakt er wel af zo. Wat een bizarre speculaties de hele tijd over de poly. Er zal gerust wat spelen maar hier wordt al een heel co-ouderschap bedacht.
Doe eens even normaal zeg, het gaat hier over mensen hè
Op iedere slak wordt zout gelegd door een groepje. En als iemand er wat over zegt zal je wel een vriendin zijn van MB.
Nou ik kan je vertellen, dat ben ik niet.
Dat mag je niet zeggen want dan ben je een bff of de influencer zelf 😜
pi_218489814
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:50 schreef Iris2.0 het volgende:
Oja ? Ik heb er geen geluid bij, zou het niet weten.
pi_218489839
Wat vinden jullie van nathalie vijfhuizen , ik vind haar relatie met danny zo gemaakt lijken
pi_218489927
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 22:59 schreef opwegnaar het volgende:
Dus Debbie kan een recept volgen, koken en tegelijkertijd ook nog een luisterboek luisteren? 🤔🤔🤔 LC staat weer even uit zo te zien.
En vergeet niet dat ze ook nog door de straat zoefde in haar bolide!
pi_218489930
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:03 schreef Schevetuin het volgende:
Kelly Caresse die ff de exacte locatie deelt van de gps tracker die haar dochter vandaag om heeft tijdens de dropping+kamperen tijdens de kinder vakantie week. Knettergek.
Dat snap ik echt niet
pi_218489938
Waarom eten ze jij AM uit een plastic beker? Lijkt wel voedertijd op de boerderij
pi_218489965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom eten ze jij AM uit een plastic beker? Lijkt wel voedertijd op de boerderij
Oh ik vond het wel handig eigenlijk ipv kommen ofzo. Dit kun je makkelijk in elkaar stapelen en neemt dan weinig plek in.
pi_218489980
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:40 schreef mignonne het volgende:

[..]
Oh ik vond het wel handig eigenlijk ipv kommen ofzo. Dit kun je makkelijk in elkaar stapelen en neemt dan weinig plek in.
Voor de kleintjes misschien handig, maar de rest kan toch gewoon van een bord eten lijkt me?
pi_218490006
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Voor de kleintjes misschien handig, maar de rest kan toch gewoon van een bord eten lijkt me?
Ze hadden vorige week wel borden
Maar dit zal wel makkelijker eten door die rode saus die erop kwam. Dat had op een bord een zooitje geworden 😉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')