Waarom niet gewoon zelf openen? Afsluiter opent nieuw deelquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Vooral als je 5 dochters hebt, dan is dat niet leuk om hardop te zeggen . ik zei het ook wel eens maar ik heb maar 1 dochter😂
Iemand anders mag een nieuw deel openen
Haha ja ik dacht het wel maar typte het nietquote:
Ik kijk ook altijd even de hoeveelste post ik tik want ik zou niet weten hoe dat werkt 🫣quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:46 schreef Debsterr het volgende:
waarom opent sluiter niet gewoon een nieuw deel
Wil je dat ik het aanpas?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht het wel maar typte het niet
T is wel echt heel sneu weinig water he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:07 schreef Earring het volgende:
Bij DBM mogen ze morgen nog 1 dag zwemmen.
Serieus? In dat bodempje water?
Ik snap wel dat flipflapvriendje niet verder wilde voor zn B, die is zo’n hoeveelheid water niet gewend
Gewoon onderin rechts dan klikken op "open nieuw deel" en dan doet hij automatisch het nr aanpassen en de OP kopiëren. Je hoeft alleen maar een titel in te voeren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd even de hoeveelste post ik tik want ik zou niet weten hoe dat werkt 🫣
Gewoon belachelijk, het zijn geen peutertjes meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
T is wel echt heel sneu weinig water he?
Oh oke thnxquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Gewoon onderin rechts dan klikken op "open nieuw deel" en dan doet hij automatisch het nr aanpassen en de OP kopiëren. Je hoeft alleen maar een titel in te voeren.
als ik had gezien dat ik de laatste was had ik geen bericht gemaakt dan had ik gewacht😂quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:46 schreef Debsterr het volgende:
waarom opent sluiter niet gewoon een nieuw deel
Dat is toch gewoon gemaakt in Mallorca, daar waren die anderen niet dus niet gek dat die er niet op staan lijkt me. T is een leuke foto.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:02 schreef Iris2.0 het volgende:
Het staatsieportret zonder een paar polyleden is al een teken aan de wand als je het mij vraagt
Zullen ze reddingsvesten dragen in dat badje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:12 schreef Earring het volgende:
[..]
Gewoon belachelijk, het zijn geen peutertjes meer
Alhoewel zij denkt van wel krijg ik het idee
quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 12 augustus 2025 20:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zelf openen? Afsluiter opent nieuw deel
Geen zin in dat mag toch
Ik had niet gezien dat ik de laatste was
Ik was wel blij dat ik er 2 banden in zag liggen 😂quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:19 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Zullen ze reddingsvesten dragen in dat badje?
Nee dat kan natuurlijk niet he Zijn gelijk uit elkaar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon gemaakt in Mallorca, daar waren die anderen niet dus niet gek dat die er niet op staan lijkt me. T is een leuke foto.
MB vandaag of gister? blijkbaar gewoon aan het werk en daarna met zn allen gezellig op stap. Ik moest wel lachen om hoe MB aan het werk is en JvP in die timelapse er alleen maar omheen lijkt te hangen en te ouwehoeren
Heb ik gezien hoor! Maar dit korte stukje wat MB nu liet zien staat ze vooral gezellig te kleppenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:33 schreef Wiepje het volgende:
[..]
Nee dat kan natuurlijk niet he Zijn gelijk uit elkaar!
Grappig dat je dat vind JP heeft al een paar keer aangegeven zich prima te vermaken in het magazijn de afgelopen weken en zij was gewoon aan het werk
Ik wou net zeggen, mamalotje kwam ook even poolshoogte nemen over hoe het nu precies zit 🤣quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:10 schreef Lovelii2026 het volgende:
Mb met Lotte in gesprek over maximaal liefdevol scheiden bij het kampvuur ;-) zou ze wonen bij de bff en daarom iedere avond kunnen baby knuffelen ??
Voor iemand met zoveel angsten zou je zeggen dat ze haar kinderen alle twaalf de zwemdiploma's wil laten halen voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:07 schreef Earring het volgende:
Bij DBM mogen ze morgen nog 1 dag zwemmen.
Serieus? In dat bodempje water?
Ik snap wel dat flipflapvriendje niet verder wilde voor zn B, die is zo’n hoeveelheid water niet gewend
Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat het mij niks zou verbazen als die 2 ooit samen in de bijstand terecht komen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:45 schreef SophiaLoren het volgende:
Zou het niet zijn dat Sanne "genoeg" verdient, versus "teveel samen" voor sociale huur..🥲. Dat D daarom minder gaat werken.
En niemand heeft verteld dat betaald ouderschapsverlof tot 1 jaar is?
Ik voorzie dat D hier ook niet lang werkt.
Kinderopvang zou ze toch ook kunnen doen als ze ingeschreven is bij kvk..
Maarja, hoe moet ze M naar een opvang brengen zonder fiets?
Als ze die baby vast heeft, geniet er dan gewoon lekker van, maar nee, het moet uitgebreid gefilmt wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat Michelle na een weekje vakantie meteen weer maximaal moet babyknuffelen. Ik zou blij zijn als ze nog een weekje wegging 🙈 maar ik ben dan ook geen liefste BFF.
Ik zie gewoon iemand (Michelle) die aan t werk is en Jacqueline die ff komt buurten, waarschijnlijk over iets werk gerelateerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:50 schreef Iris2.0 het volgende:
Zelfs het in het filmpje is het kleppen anders dan voorheen valt me op
Haha same.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zie gewoon iemand (Michelle) die aan t werk is en Jacqueline die ff komt buurten, waarschijnlijk over iets werk gerelateerd.
Wij kunnen toch ook iedere dag in zijn ogen kijken met haar vele foto’s en video’s van haar Wereldkind?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die story van Judith.
Die ogen wennen nooit, wat een geluk dat ik daar iedere dag in mag kijken😍.
Vind ik een beetje vreemd, ik vind de ogen van mijn kinderen ook mooi, maar dit zou ik er dan weer niet over zeggen🙊
Er zal vast een kern van waarheid in zitten. Maar ik geloof nooit dat iemand 18 uur op de dag een baby aan de borst heeft. Het zal vast wel vaak zijn, en voor haar gevoel uren. Maar 18 uur is natuurlijk overdreven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:04 schreef Snaky het volgende:
Kyra is 12 tot 18 x per dag minimaal een uur aan het voeden. Dat zal toch niet waar zijn hopelijk?
Ze waren er niet bij hè, dan wordt dat moeilijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:02 schreef Iris2.0 het volgende:
Het staatsieportret zonder een paar polyleden is al een teken aan de wand als je het mij vraagt
Ik weet dat de middelste ook zo vaak aan de borst hing. Dus ik geloof er wel ergens in. Maar de combi van de opbouw van de medicatie, en het vele voeden lijkt mij niet de ideale combinatie helaas. Dit kost lichamelijk zoveel energie en als je dan psychisch ook nog niet lekker in je vel zit. Zou niet mijn 1ste keus zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:04 schreef Snaky het volgende:
Kyra is 12 tot 18 x per dag minimaal een uur aan het voeden. Dat zal toch niet waar zijn hopelijk?
Dat mag je niet zeggen want dan ben je een bff of de influencer zelf 😜quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:31 schreef Tess0709 het volgende:
Ik lees hier vooral mee maar de lol raakt er wel af zo. Wat een bizarre speculaties de hele tijd over de poly. Er zal gerust wat spelen maar hier wordt al een heel co-ouderschap bedacht.
Doe eens even normaal zeg, het gaat hier over mensen hè
Op iedere slak wordt zout gelegd door een groepje. En als iemand er wat over zegt zal je wel een vriendin zijn van MB.
Nou ik kan je vertellen, dat ben ik niet.
Oja ? Ik heb er geen geluid bij, zou het niet weten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:50 schreef Iris2.0 het volgende:
Zelfs het in het filmpje is het kleppen anders dan voorheen valt me op
En vergeet niet dat ze ook nog door de straat zoefde in haar bolide!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:59 schreef opwegnaar het volgende:
Dus Debbie kan een recept volgen, koken en tegelijkertijd ook nog een luisterboek luisteren? 🤔🤔🤔 LC staat weer even uit zo te zien.
Dat snap ik echt nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:03 schreef Schevetuin het volgende:
Kelly Caresse die ff de exacte locatie deelt van de gps tracker die haar dochter vandaag om heeft tijdens de dropping+kamperen tijdens de kinder vakantie week. Knettergek.
Oh ik vond het wel handig eigenlijk ipv kommen ofzo. Dit kun je makkelijk in elkaar stapelen en neemt dan weinig plek in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom eten ze jij AM uit een plastic beker? Lijkt wel voedertijd op de boerderij
Voor de kleintjes misschien handig, maar de rest kan toch gewoon van een bord eten lijkt me?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh ik vond het wel handig eigenlijk ipv kommen ofzo. Dit kun je makkelijk in elkaar stapelen en neemt dan weinig plek in.
Ze hadden vorige week wel bordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Voor de kleintjes misschien handig, maar de rest kan toch gewoon van een bord eten lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |