Ja, zullen de yanks vast een goed idee vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Als hij die mineralen aan Rusland wil geven....
Je kan Poetin beter kietelen dan irriteren.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Als hij die mineralen aan Rusland wil geven....
ftfyquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan Poetin beter kietelen dan irriteren doodschieten.
Nog beter is om een Poetin een stevige loodvergiftiging te geven.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan Poetin beter kietelen dan irriteren.
Je bent eigenlijk nog te genereus, je kan beter Poetin kapot laten trekken door paarden of vergiftigen met polonium.quote:
Ja, ik zal niet ontkennen dat dat wel iets heeft maar dan word je zelf ook een monster. Je moet boven die dwaas staan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk nog te genereus, je kan beter Poetin kapot laten trekken door paarden of vergiftigen met polonium.
Mehquote:
Nee, de oorlog jaren laten voorduren met druppelsgewijze steun zodat Poetin in slow motion Oekraïne onder de voet kan lopen. Veeeeeeel beter!quote:
Toch blijven proberen, veel andere mogelijkheden zijn er eigenlijk niet.quote:
Vals dilemma.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, de oorlog jaren laten voorduren met druppelsgewijze steun zodat Poetin in slow motion Oekraïne onder de voet kan lopen. Veeeeeeel beter!
We kiezen er liever voor om uiteindelijk geen enkel ander doel te hebben bereikt dan de veroveringsoorlog zo lang mogelijk te rekken ten koste van enorm veel politiek kapitaal, daadwerkelijk kapitaal en Oekraiense mensenlevens.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:54 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Toch blijven proberen, veel andere mogelijkheden zijn er eigenlijk niet.
Ja vast. Jij fantaseert nog over een daadkrachtig Europa dat Rusland wel even terug zijn hok in jaagt?quote:
Elke nacht voor het slapengaanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja vast. Jij fantaseert nog over een daadkrachtig Europa dat Rusland wel even terug zijn hok in jaagt?
Nou ik ook, maar ondertussen zitten we met deze vunzige en schandalige realiteit waarin Europa zwak, verdeeld en besluiteloos is en erger nog, totaal strategisch afhankelijk van de VS.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Elke nacht voor het slapengaan. Niet doorvertellen hè!
Ohja Rusland dat zich echt aan afspraken houdt, of ga jij graag ook naar de kapper waar je afspraak meestal niet doorgaat?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:54 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Toch blijven proberen, veel andere mogelijkheden zijn er eigenlijk niet.Nuken zou ook niet bepaald een goed idee zijn!
Precies. Dus wat verwacht je dat 'onderhandelen' met Poetin dan gaat opleveren?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nou ik ook, maar ondertussen zitten we met deze vunzige en schandalige realiteit waarin Europa zwak, verdeeld en besluiteloos is en erger nog, totaal strategisch afhankelijk van de VS.
Een VS dat in rap tempo afglijdt naar een autocratie waar men liever een sterk en grondstofrijk Rusland dan een stelletje zwakke Europeanen aan hun zijde heeft.
Al zou ik Poetin vergiften met polonium zou ik moraal nog ver boven hem staan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik zal niet ontkennen dat dat wel iets heeft maar dan word je zelf ook een monster. Je moet boven die dwaas staan.
Ik verwacht dat Trump ons in de uitverkoop doet en dat wij braaf doen wat Trump ons opdraagt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies. Dus wat verwacht je dat 'onderhandelen' met Poetin dan gaat opleveren?
Edit: ja!quote:
Dus toch maar doodschieten dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Trump ons in de uitverkoop doet en dat wij braaf doen wat Trump ons opdraagt.
Jij moet wat meer geduld hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja vast. Jij fantaseert nog over een daadkrachtig Europa dat Rusland wel even terug zijn hok in jaagt?
Maak je maar geen zorgen; ik zal je niet tegenhouden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Al zou ik Poetin vergiften met polonium zou ik moraal nog ver boven hem staan.
Schattig maar zoveel tijd hebben we bij lange na niet meer. Sterker nog, gezien de huidige ontwikkelingen zijn we waarschijnlijk al te laat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij moet wat meer geduld hebben.
Las ergens dat het zwitserland 550 jaar (!) kostte om zich te federeren.
Zou leuk zijn als heel europa dat wel ff in < 5 jaar doet, maar: nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |