SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ronald Molendijk, die ook vaak bij Shownieuws aan tafel zit. Ik weet niet wie die stem is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, niet gezien. Ik weet ook niet wie de maker is eigenlijk. Ik ken de Rode Schoentjes natuurlijk wel van De Efteling. Was het niet Wieteke van Dort die dat sprookje insprak? Hoewel ik nu wel twijfel.
Ah, die ken ik alleen als jurylid bij Idols of zo.quote:
Die stond er aanvankelijk niet tussen (schande), maar heb ik er net voor de uitzending nog snel bij gezetquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:04 schreef livelink het volgende:
Mocht Footloose er nog niet bij zitten, dan graag er nog tussen stoppen!
Een plusje voor de bandnaamquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:07 schreef DJ11 het volgende:
Junior Senior - Move Your Feet
[ afbeelding ]
Ehhhquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
Womack & Womack komt zeker ook nog langs?
Ja nee ik zat helemaal verkeerd te denken.quote:
Ik vind dit wel mooi. Haar stem doet me aan Amy Whinehouse denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:19 schreef DJ11 het volgende:
De liedjes worden straks bekenderJoy Crookes - Feet Don't Fail Me Now
Ja, typisch Dylan hè?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nummer zegt me zo gauw niks, maar de stem is wel vrij redelijk herkenbaar!
Kortste titel, langste nummer? Of andersomquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: het kortste en het langste nummer van de uitzending
Waar heb je het over?quote:
Whehe!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:43 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 speelt hee vakkundig de vermoorde onschuld
[..]
Waar heb je het over?Dit stond allang klaar... Had je een andere versie verwacht dan?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Had ook gekund. Wie weet een andere keer![]()
Het bevalt me wel, deze sound. Mooi gedaan.
Als het maar geen vulkaan is; dan zouden sommigen er op gaan dansen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Dit is weliswaar geen lichaamsdeel, maar wel de voet van een berg![]()
A-ha - Foot Of The Mountain
Een voet is een voetquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Dit is weliswaar geen lichaamsdeel, maar wel de voet van een berg![]()
A-ha - Foot Of The Mountain
Sorry, even overheen gelezen. Ging over de duur. De tweede was drie keer zo lang als de eerstequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Kortste titel, langste nummer? Of andersom
Daar zou je een dijk van nummer over kunnen makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het maar geen vulkaan is; dan zouden sommigen er op gaan dansen!
Ik had het inmiddels uitgedokterdquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sorry, even overheen gelezen. Ging over de duur. De tweede was drie keer zo lang als de eerste
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Nu we toch in Scandinavië zijn, gaan we vanuit Noorwegen door naar Zweden:April Snow - One Step Forward One Step Back
Hierna: een guilty pleasure van Livelink
Het stond 3 jaar geleden redelijk hoog in mijn jaarlijstquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
Wel een wat bekende sound, maar weet niet waar van.
Klinkt lekker!
Ik heb volgens mij zelfs nog een NKTOB-liedje op single. Tonight. Dat vond ik destijds best goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:57 schreef livelink het volgende:
Ach ja, er waren toch een paar boybands waar ik een zwak voor had. New kids on the block en Curiosity killed the cat met name.
Narada Michael Warden? Hier gok ik op omdat hij regelmatig met Whitney werkte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongOok nu
![]()
Whitney Houston - Step By Step
Huiskamervraag: wie heeft dit nummer geschreven? De artiest in kwestie heeft het zelf ook opgenomen. Hint: diegene was lid van een succesvol duo.
Nee, het is een vrouw. En ze staat niet zozeer bekend om samenwerkingen met Whitneyquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Narada Michael Warden? Hier gok ik op omdat hij regelmatig met Whitney werkte.
Maar met de hint moet ik natuurlijk toch aan PSB denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongOok nu
![]()
Whitney Houston - Step By Step
Huiskamervraag: wie heeft dit nummer geschreven? De artiest in kwestie heeft het zelf ook opgenomen. Hint: diegene was lid van een succesvol duo.
Ook nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar met de hint moet ik natuurlijk toch aan PSB denken.
Geen idee, sorry.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, het is een vrouw. En ze staat niet zozeer bekend om samenwerkingen met Whitney
Een voor mij onbekend Beatles-nummer en ik had het zelfs niet eens gehoord dat het The Beatles warenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
The Beatles - Old Brown Shoe
[ afbeelding ]
Ik kende het ook niet, maar het klinkt best oké, vind ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Een voor mij onbekend Beatles-nummer en ik had het zelfs niet eens gehoord dat het The Beatles waren
Je kunt ook in te grote schoenen lopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:12 schreef DJ11 het volgende:
In plaats van oude of nieuwe schoen, kun je ook nog naast je schoenen gaan lopen. Of nog erger: in andermans schoenen.
Ook nog ja. Of in schoenen met gaten. En zelfs in schoenen met diamanten op de zolen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt ook in te grote schoenen lopen
Zo mooi!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook nog ja. Of in schoenen met gaten. En zelfs in schoenen met diamanten op de zolen.Depeche Mode - Walking In My Shoes
Ze hebben veel moois gemaakt. De laatste keer dat ze in mijn jaarlijst stonden, was dat echter met een remix van één van hun nummers. Zal ik binnenkort weer eens draaien; help het me gerust herinneren.quote:
Als je een gat in je schoen hebt in de regen kun je ook nergens anders meer aan denken inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Letterlijk het laatste paar schoenen. Deze en het volgende nummerTraffic - Hole In My Shoe
Lijkt me ook niet direct fijn lopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben nog niet door de foot/feet en steps-liedjes, maar qua shoes is dit toch echt de laatste:Paul Simon - Diamonds On The Soles Of Her Shoes
Een beetje als met blote voeten op een legoblokje stappenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet direct fijn lopen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een beetje als met blote voeten op een legoblokje stappen
Een grapje dat ik ooit gebruikt heb in m'n jaarlijst-uitzendingquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
Wat was dat voor een terugtrekkende beweging?
Bedankt voor het luisteren, fijne avond nogquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:31 schreef Shii het volgende:
Ik ga koken en eten.
Dankjewel voor de fijne muziek weer. Fijne avond nog en tot een volgende keer.
Eet smakelijk Shii en fijne avond verder. Ik heb achter de pc gegeten. Ik was toch alleen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:31 schreef Shii het volgende:
Ik ga koken en eten.
Dankjewel voor de fijne muziek weer. Fijne avond nog en tot een volgende keer.
Ja, hij maakt gewoon leuke muziek. En het is een enorm sympathieke gast.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
Best lekker nummer van Rick eigenlijk.
Ah, die band ken ik eigenlijk alleen van de shows van Peaceman in het verleden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Ook in deze uitzending vinken we Trevor Horn-productie weer af van de bingokaartBelle and Sebastian - Step Into My Office, Baby
Ik ken ze überhaupt niet zo goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, die band ken ik eigenlijk alleen van de shows van Peaceman in het verleden.
Mooiquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:35 schreef ToT het volgende:
Muziek staat hier overigens nog steeds aan!
Ik zag niet echt een reden waarom je deze niet vaker zou gebruiken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Jingle 18 volgt. Zegt jullie niks, maar is er eentje die ik zeer weinig gebruik.
Tegenwoordig kan hij zien, toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Zong -ie nou, "I see us in the park..." ?Stevie Wonder - Knocks Me Off My Feet
Was toch een broodje aap?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan hij zien, toch?
Gesproken tekst in het intro is iets te snel. Ik zal het binnenkort eens aanpassen. Het is best een leuke jingle, die twee dingen door elkaar combineert. Ik heb onderhand een kleine 30, trouwensquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag niet echt een reden waarom je deze niet vaker zou gebruiken?
Hij heeft het laatst nog vrij krachtig ontkend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan hij zien, toch?
Ah, ik had inderdaad zoiets gelezen met een speciale bril of zo. Maar ik zie dat hij het zelf heeft ontkend nu.quote:
Ach, die speciale bril die streamers en influencers ook gebruiken als e ineens zeggen dat ze altijd kleurenblind zijn geweest?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik had inderdaad zoiets gelezen met een speciale bril of zo. Maar ik zie dat hij het zelf heeft ontkend nu.
Ja die van mij ruiken nu ook wel aardig; de badkamer wordt verbouwd!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Het druipt er werkelijk af...Alcazar - Funky Feet
Ik weet het niet. Waarschijnlijk als ik het hoor wel, ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Nou kom op, wie hebben dit geschreven....![]()
Dat druipen ging over de schrijvers van dit nummerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die van mij ruiken nu ook wel aardig; de badkamer wordt verbouwd!
hint:quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Waarschijnlijk als ik het hoor wel, ja.
Sow!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat Paolo Conte nog steeds leeft. Inmiddels 88 jaar oud.
Niet bepaald 1 van mijn favoriete nummers van haar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Niet een artiest die vaak in mijn uitzendingen voorbij komt, maar deze kan niet ontbreken vandaag:Alanis Morissette - Head Over Feet
Ik heb wel haar eerste album. Vond haar indertijd erg goed. Dit vind ik wel een fijn nummer ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Niet een artiest die vaak in mijn uitzendingen voorbij komt, maar deze kan niet ontbreken vandaag:Alanis Morissette - Head Over Feet
Zo op z'n tijd wil het bestquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb wel haar eerste album. Vond haar indertijd erg goed. Dit vind ik wel een fijn nummer ook.
My feet won't move verwacht ik zeker nog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Voordat we stappend de uitzending uitgaan, komen er nog twee feet-liedjes aan. De eerste is één van de mooiste nummers in deze uitzending![]()
Oei, ik denk dat je me even via DM moet gaan bijpratenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
My feet won't move verwacht ik zeker nog.
Met de zangeres van later Mai Taiquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Net als Jeff Beck stond deze natuurlijk allang klaar...![]()
Fruitcake - My Feet Won't Move
Als Melting er was, zou je nu een stap te ver zijn gegaan voor hem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Jammer dat @:Melting er niet is, want hier is Dido(samen met Faithless)
Faithless feat. Dido - One Step Too Far (radio edit)
Altijd doordeweeks, en om de maand een weekendje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:05 schreef livelink het volgende:
Hoe vaak is mini-ToT nu bij jou @:ToT
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd doordeweeks, en om de maand een weekendje.
Momenteel is hij met zijn moeder (en haar nieuwe partner) op vakantie.
Oh, dat is best heel vaak. Fijn!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd doordeweeks, en om de maand een weekendje.
Momenteel is hij met zijn moeder (en haar nieuwe partner) op vakantie.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat is best heel vaak. Fijn!
Klinkt een beetje als de Stones, althans die stem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Dit liedje kwam ik onlangs tegen toen ik The Connection #4 (met The Farm) samenstelde. Ik had het toen bijna gedraaid, omdat The Farm er een cover van heeft gemaakt. Maar dat feitje leek me te onbekend, dus heb ik het nummer toen maar weggelaten.Paul Revere & The Raiders - I'm Not Your Stepping Stone
Ziet er al steeds mooier uit. Knap hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Er wacht hem hier een flinke verrassing voor hem als hij weer thuis komt:
[ afbeelding ]
Een flinke muurschildering waarvan Dolfje het weerwolfje het belangrijkste deel is! (Ik ben nog wat verder gegaan na dit punt overigens.)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ziet er al steeds mooier uit. Knap hoor.
Zo herkenbaar. Heb indertijd al die Dolfje Weerwolfje-boeken voorgelezen aan mijn zoon. Hij was er wel gek op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Er wacht hem hier een flinke verrassing voor hem als hij weer thuis komt:
[ afbeelding ]
Een flinke muurschildering waarvan Dolfje het weerwolfje het belangrijkste deel is! (Ik ben nog wat verder gegaan na dit punt overigens.)
Leuk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Heb indertijd al die Dolfje Weerwolfje-boeken voorgelezen aan mijn zoon. Hij was er wel gek op.
Haha ja in het verleden heb ik dat ook regelmatig gedaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker. Helaas nét geen Same Title, Different Song
Ik ben nog lang niet door de lijst heen. En binnenkort moet ik Crazy een keer doen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja in het verleden heb ik dat ook regelmatig gedaan.
"One" van Metallica en U2
"Ohne Dich" van L'âme immortelle, Blutengel en Rammstein enz enz enz.
Is echt een leuk thema!
Ooit een keer aangegeven dat mensen zelf ook wat mochten inzenden.
Grootste fout ooit!![]()
![]()
Kreeg alleen maar covers toen!
Sealquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet door de lijst heen. En binnenkort moet ik Crazy een keer doen...Dat is een hele lijst.
Whehe I know!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
BijnaIk zal zo de tracklisting posten
Volgende keer beterquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Kaplaarzen gemist![]()
Met winterkapjes
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:16 schreef Tjoent het volgende:
@:livelink, ik heb jouw plaatje ook af![]()
Na 30 pogingen om de kleuren exact goed te krijgen, heb ik het bij 31 maar enigszins opgegeven.
Hopelijk kan het uw goedkeuring wegdragen![]()
[ afbeelding ]
ps. pas weer op bij de schuifpui...
'Verboden voor alle soorten slakken, ook staal'quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:28 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch maar eens een keer een sticker op de ruit plakken
Ik plak gewoon deze sticker aan de buitenkant:quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:38 schreef Tjoent het volgende:
[..]
'Verboden voor alle soorten slakken, ook staal'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gauw naar huis met m'n nieuwe aanwinsten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een kijkje in de keuken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:41 schreef Tjoent het volgende:
De volgende persoon heeft meerdere afbeeldingen, omdat ze een paar dagen is gaan shoppen![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gauw naar huis met m'n nieuwe aanwinsten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een kijkje in de keuken..Heeft ze Ome Jaap ook mee naar huis genomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Geen idee. Misschien weet Symphonic het... die stond wel op de uitkijk. Maar ik vond dat plaatje niet helemaal kloppen helaasquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft ze Ome Jaap ook mee naar huis genomen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar Doedezemaar is nog een jonge blom met hippe jurkjes.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Jij ook tochquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:51 schreef livelink het volgende:
![]()
Maar Doedezemaar is nog een jonge blom met hippe jurkjes.maar dan met een hip T-shirt.
![]()
Ja, mijn shirt is een gat in de markt! Dat wordt een commercieel succes.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:53 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jij ook tochmaar dan met een hip T-shirt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Toch wel makkelijk die ChatGPT
Ben er nog niet helemaal content mee, maar best een leuke opzet.
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Mijn tas van de kringloop zit meestal vol jurkjes, schoenen, boeken en retro servies. Haar is op dit moment rood, ik was al weer te lang blond naar mijn zin. Symph is er inmiddels aan gewend, maar vindt blond leuker.![]()
Ik zie niksquote:Op donderdag 14 augustus 2025 06:09 schreef Rafeiro het volgende:
Toch wel makkelijk die ChatGPT
[ afbeelding ]
Ben er nog niet helemaal content mee, maar best een leuke opzet.![]()
Zo zit je rustig op de bank, zo hoor je slippende banden en ligt er een quad ondersteboven in je voortuin. De bestuurder kon er gelukkig zelf onderuit kruipen en heeft net onze gevel niet geraakt. Voortuin is aardig vernield, hij heeft geluk gehad dat onze voortuin met bomen en struiken en een heuveltje is aangelegd en niet met zo’n gemetselde bak zoals de buren.![]()
Bochtje gemist, uiteraard met slechts 20 kilometer per uur?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo zit je rustig op de bank, zo hoor je slippende banden en ligt er een quad ondersteboven in je voortuin. De bestuurder kon er gelukkig zelf onderuit kruipen en heeft net onze gevel niet geraakt. Voortuin is aardig vernield, hij heeft geluk gehad dat onze voortuin met bomen en struiken en een heuveltje is aangelegd en niet met zo’n gemetselde bak zoals de buren.
Zelf af kunnen handelen of moesten er nog hulptroepen bij komen?![]()
Hij reed rustig, het bleek een buurman van een paar huizen verderop te zijn en de overbuurman stond toevallig op zijn oprit en zag het gebeuren. Gashendel bleef hangen zegt de bestuurder. Hij rijdt er dagelijks op, het is in de zomer z’n vervoermiddel en hij stunt er nooit mee (in tegenstelling tot wat andere figuren hier in de buurt). Buren renden ook meteen naar buiten, die kregen een hele golf tuingrond tegen hun ramen. Toevallig kenden zowel de buuf als de overbuurman hem al vanaf de jeugd en wij kennen hem een beetje, dat praat toch allemaal wel makkelijker. Hij is er zelf onderuit kunnen kruipen en met de overbuurman samen heeft hij dat ding weer rechtop kunnen zetten (hup weer een struik kapot).
Iedereen heeft enorm geluk gehad, ik heb ‘m ook even gevraagd of hij voortaan ook voor kleine stukjes gewoon z’n beschermende kleding wil aantrekken, helm had hij gelukkig wel op.![]()
Eind goed, al goed dus gelukkig.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij reed rustig, het bleek een buurman van een paar huizen verderop te zijn en de overbuurman stond toevallig op zijn oprit en zag het gebeuren. Gashendel bleef hangen zegt de bestuurder. Hij rijdt er dagelijks op, het is in de zomer z’n vervoermiddel en hij stunt er nooit mee (in tegenstelling tot wat andere figuren hier in de buurt). Buren renden ook meteen naar buiten, die kregen een hele golf tuingrond tegen hun ramen. Toevallig kenden zowel de buuf als de overbuurman hem al vanaf de jeugd en wij kennen hem een beetje, dat praat toch allemaal wel makkelijker. Hij is er zelf onderuit kunnen kruipen en met de overbuurman samen heeft hij dat ding weer rechtop kunnen zetten (hup weer een struik kapot).
Iedereen heeft enorm geluk gehad, ik heb ‘m ook even gevraagd of hij voortaan ook voor kleine stukjes gewoon z’n beschermende kleding wil aantrekken, helm had hij gelukkig wel op.
Dat groen komt wel weer goed op den duur, beter dit dan dat 'ie je huis inrijdt.
Dat schijnt nogal een hype te zijn de laatste tijd…![]()
![]()
Ja nou inderdaad, dat er opeens een voertuig half in de keuken staatquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eind goed, al goed dus gelukkig.
Dat groen komt wel weer goed op den duur, beter dit dan dat 'ie je huis inrijdt.
Dat schijnt nogal een hype te zijn de laatste tijd…![]()
Tuin wordt door de hovenier wel hersteld en de rekening gaat naar de bestuurder. Bestuurder is wel een beetje de onbenul van de wijk, erg apart type, maar ik ben ergens wel blij dat het geen 16jarige stuntpiloot was. Auto is net weer terug van het schadebedrijf door een (niet eens dronken) Pool, dus we hielden ons hart vast.![]()
Goedenavond
Voor de verandering ben ik er eens een keertje bij op donderdagavond. Ik hoef niet te oefenen.![]()
Goede avond. We zijn weer begonnen.
De eerste is deze keer geen cadeautje.
Ain't it funny how it is
Goede avond en welkom, DJ11.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:00 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond
Voor de verandering ben ik er eens een keertje bij op donderdagavond. Ik hoef niet te oefenen.
Ain't it funny how it is
Phil Collins - You Can't Hurry Lovequote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:01 schreef Melting het volgende:
Goede avond. We zijn weer begonnen.
De eerste is deze keer geen cadeautje.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Phil Collins - You Can't Hurry Love
Ain't it funny how it is
Die sweep in E-mineur zit ook in PSB-track uit die tijd. Maar goed, dit is
2 Unlimited - Get Ready For This![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:04 schreef DJ11 het volgende:
Die sweep in E-mineur zit ook in PSB-track uit die tijd. Maar goed, dit is
2 Unlimited - Get Ready For This
Ain't it funny how it is
Meestal wel. De volgende plaat weet je ook, maar daarna komt een lastigere.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is goed te doen. Benieuwd of ik nog concurrentie krijg
Ain't it funny how it is
Ik wil best concurreren, maar ik hoor geen show.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is goed te doen. Benieuwd of ik nog concurrentie krijgAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Het wordt nu ook ergens in een reclame gebruikt, dit nummer. Ze hebben er een grappig einde aan gemaakt, dat niet uit het originele nummer komt.![]()
Dat moet je zeker niet overslaan.quote:
Ain't it funny how it is
Welk thema doe je tegenwoordig op donderdag? Ik sta bijna altijd in de oefenruimtequote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Meestal wel. De volgende plaat weet je ook, maar daarna komt een lastigere.![]()
![]()
Guilty pleasures. Maar niet perse de mijne.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welk thema doe je tegenwoordig op donderdag? Ik sta bijna altijd in de oefenruimte
Ain't it funny how it is
Dat ligt mij doorgaans vrij goedquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Guilty pleasures. Maar niet perse de mijne.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Bon Jovi, met één van die nummers die ik nooit uit elkaar kan houden. It's My Life
Ain't it funny how it is
Ik heb vannacht nauwelijks geslapen, dus verwacht van mij geen scherpte vanavond. Dit is wel een guilty pleasure van mij trouwens, maar Wanted, dead or alive zelfs nog wat meer.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Vraag me af of er iemand wel goed geslapen heeft.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:12 schreef livelink het volgende:
Ik heb vannacht nauwelijks geslapen, dus verwacht van mij geen scherpte vanavond. Dit is wel een guilty pleasure van mij trouwens, maar Wanted, dead or alive zelfs nog wat meer.
Wat een warme plaknacht was het.
Ain't it funny how it is
Jij hebt toch airco? Ik heb 3 uur geslapen en het is in mijn slaapkamer niet onder de 27 graden geweest.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Vraag me af of er iemand wel goed geslapen heeft.
Wat een warme plaknacht was het.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:14 schreef DJ11 het volgende:
Wilde gok: KC & The Sunshine Band - Baby Come Back
Ain't it funny how it is
Volgens mij niet KC, maar wat dan wel...quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:14 schreef DJ11 het volgende:
Wilde gok: KC & The Sunshine Band - Baby Come BackAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Klopt. Maar vorig jaar 1 keer airco in de nacht aan laten staan, en toen kon ik 's morgens niet meer eten, omdat ik niet kon slikken vanwege keelontsteking.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt toch airco? Ik heb 3 uur geslapen en het is in mijn slaapkamer niet onder de 27 graden geweest.
Dus dat durf ik nu niet meer. Terwijl de airco niet op mijn gericht is.Ain't it funny how it is
Mijn man was gisteren jarig en ik heb hem een platenspeler cadeau gegaan. Hij had nog een hele doos met langspeelplaten op de zolder liggen. Gisterenavond uitgepakt en natuurlijk alleen maar 80'er jaren, waaronder een album van Samantha Fox en van Stephanie (van Monaco). Zijn hormonen waren waarschijnlijk ook schuldig aan wat aankopen![]()
En verder een album van Spandau Ballet, New Order en A-ha, die meteen door mijn zoon zijn ingepikt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Je zoon heeft smaakquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:18 schreef livelink het volgende:
Mijn man was gisteren jarig en ik heb hem een platenspeler cadeau gegaan. Hij had nog een hele doos met langspeelplaten op de zolder liggen. Gisterenavond uitgepakt en natuurlijk alleen maar 80'er jaren, waaronder een album van Samantha Fox en van Stephanie (van Monaco). Zijn hormonen waren waarschijnlijk ook schuldig aan wat aankopen![]()
En verder een album van Spandau Ballet, New Order en A-ha, die meteen door mijn zoon zijn ingepikt.![]()
![]()
Peter Maffay - Duquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Nee, te vroeg gegoktIk laat deze aan Livelink
Gefeliciteerd met je vent.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:18 schreef livelink het volgende:
En verder een album van Spandau Ballet, New Order en A-ha, die meteen door mijn zoon zijn ingepikt.
Maar mooi cadeau wel. Benieuwd met welke platen hij nu voortaan thuis gaat komen.
Mooi dat je zoon ook meteen platen inpikt.
Ain't it funny how it is
Mijn man had gelukkig ook nog wel wat smaak. Twee albums van Howard Jones en één van Nik Kershaw bijvoorbeeld. En verder de usual suspects zoals Level42, Duran Duran en U2 en zo.quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Die laatste 3 kunnen mij dan weer niet bekoren.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man had gelukkig ook nog wel wat smaak. Twee albums van Howard Jones en één van Nik Kershaw bijvoorbeeld. En verder de usual suspects zoals Level42, Duran Duran en U2 en zo.
Ain't it funny how it is
Mij ook niet hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Die laatste 3 kunnen mij dan weer niet bekoren.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ah goeie... ik heb deze week een feitje over dit nummer vernomen dat ik binnenkort nog ergens bij kan gebruiken...![]()
En dat feitje wil je nu nog niet delen?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Ah goeie... ik heb deze week een feitje over dit nummer vernomen dat ik binnenkort nog ergens bij kan gebruiken...Ain't it funny how it is
Nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat feitje wil je nu nog niet delen?Dat zou een bepaald spelelement kunnen bederven
![]()
![]()
Ik vermoed een connectie.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat feitje wil je nu nog niet delen?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Je zou ons een voorsprongetje kunnen gevenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietDat zou een bepaald spelelement kunnen bederven
Is elk feitje geen connectie?quote:
Maar ik raad die toch nooit, dus hij kan mij het feitje wel vast vertellen.
Ain't it funny how it is
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zou ons een voorsprongetje kunnen geven
Ain't it funny how it is
Ik moet eerst nog nader onderzoek doenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zou ons een voorsprongetje kunnen geven![]()
![]()
Ik heb deze hit nooit begrepen. Wat mij betreft wringen de vocals met de backing track van The Sunclub.
Volgens mij The Underdog Project - Summer Jam![]()
Wat gaat het diner worden vanavond, livelink? Of wordt je zo meteen verrast?Ain't it funny how it is
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb deze hit nooit begrepen. Wat mij betreft wringen de vocals met de backing track van The Sunclub.
Volgens mij The Underdog Project - Summer Jam
Ain't it funny how it is
Nee, ik heb zelf een pastasalade gemaakt. Ik wacht tot mijn man zo thuiskomt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:29 schreef Melting het volgende:
Wat gaat het diner worden vanavond, livelink? Of wordt je zo meteen verrast?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Hierna een plaatje die de man van livelink ook gekocht zou kunnen hebben, toen.
Ain't it funny how it is
Gezellig!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf een pastasalade gemaakt. Ik wacht tot mijn man zo thuiskomt.
Ain't it funny how it is
Was vandaag nog op Veronica, dus de tweede keer dat ik 'm hoor vandaag
Die zingende vrouw op de achtergrond "oooooh" komt trouwens uit een nummer van The Farm.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Los del Rio - Macarena (Bayside Boys remix)
Ain't it funny how it is
Altijd maar anderen de schuld geven..... nooit eens de schuld op zich nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:39 schreef livelink het volgende:
The Jacksons - Blame it on the boogie![]()
Ain't it funny how it is
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:40 schreef livelink het volgende:
Zul je zien dat het nu Jackson Five is![]()
Nee hoor. Je had het goed.Ain't it funny how it is
Mijn man komt net thuis. Ik ga snel een hapje eten. Tot zo
Eet smakelijk en tot zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:44 schreef livelink het volgende:
Mijn man komt net thuis. Ik ga snel een hapje eten. Tot zo
Ain't it funny how it is
Eet smakelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:44 schreef livelink het volgende:
Mijn man komt net thuis. Ik ga snel een hapje eten. Tot zo![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Bill Medley & Jennifer Warnes - I've Had The Time Of My Life
Ain't it funny how it is
Was ook maar een grapje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Niet zo obscuur, Melting. Volgens mij gewoon een #1-hit geweest
Meeste platen zul je vandaag wel kennen, denk ik.Ain't it funny how it is
Volgens mij heb je wel het mapje met de lange versies gepakt
Ik hoor veel dat niet de single-versie is. Vind ik trouwens prima, des te leuker.![]()
Dat gebeurt regelmatig, nu inderdaad ook…quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij heb je wel het mapje met de lange versies gepakt
Ik hoor veel dat niet de single-versie is. Vind ik trouwens prima, des te leuker.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: