SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ronald Molendijk, die ook vaak bij Shownieuws aan tafel zit. Ik weet niet wie die stem is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, niet gezien. Ik weet ook niet wie de maker is eigenlijk. Ik ken de Rode Schoentjes natuurlijk wel van De Efteling. Was het niet Wieteke van Dort die dat sprookje insprak? Hoewel ik nu wel twijfel.
Ah, die ken ik alleen als jurylid bij Idols of zo.quote:
Die stond er aanvankelijk niet tussen (schande), maar heb ik er net voor de uitzending nog snel bij gezetquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:04 schreef livelink het volgende:
Mocht Footloose er nog niet bij zitten, dan graag er nog tussen stoppen!
Een plusje voor de bandnaamquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:07 schreef DJ11 het volgende:
Junior Senior - Move Your Feet
[ afbeelding ]
Ehhhquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
Womack & Womack komt zeker ook nog langs?
Ja nee ik zat helemaal verkeerd te denken.quote:
Ik vind dit wel mooi. Haar stem doet me aan Amy Whinehouse denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:19 schreef DJ11 het volgende:
De liedjes worden straks bekenderJoy Crookes - Feet Don't Fail Me Now
Ja, typisch Dylan hè?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nummer zegt me zo gauw niks, maar de stem is wel vrij redelijk herkenbaar!
Kortste titel, langste nummer? Of andersomquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: het kortste en het langste nummer van de uitzending
Waar heb je het over?quote:
Whehe!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:43 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 speelt hee vakkundig de vermoorde onschuld
[..]
Waar heb je het over?Dit stond allang klaar... Had je een andere versie verwacht dan?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Had ook gekund. Wie weet een andere keer![]()
Het bevalt me wel, deze sound. Mooi gedaan.
Als het maar geen vulkaan is; dan zouden sommigen er op gaan dansen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Dit is weliswaar geen lichaamsdeel, maar wel de voet van een berg![]()
A-ha - Foot Of The Mountain
Een voet is een voetquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Dit is weliswaar geen lichaamsdeel, maar wel de voet van een berg![]()
A-ha - Foot Of The Mountain
Sorry, even overheen gelezen. Ging over de duur. De tweede was drie keer zo lang als de eerstequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Kortste titel, langste nummer? Of andersom
Daar zou je een dijk van nummer over kunnen makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het maar geen vulkaan is; dan zouden sommigen er op gaan dansen!
Ik had het inmiddels uitgedokterdquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sorry, even overheen gelezen. Ging over de duur. De tweede was drie keer zo lang als de eerste
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Nu we toch in Scandinavië zijn, gaan we vanuit Noorwegen door naar Zweden:April Snow - One Step Forward One Step Back
Hierna: een guilty pleasure van Livelink
Het stond 3 jaar geleden redelijk hoog in mijn jaarlijstquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
Wel een wat bekende sound, maar weet niet waar van.
Klinkt lekker!
Ik heb volgens mij zelfs nog een NKTOB-liedje op single. Tonight. Dat vond ik destijds best goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:57 schreef livelink het volgende:
Ach ja, er waren toch een paar boybands waar ik een zwak voor had. New kids on the block en Curiosity killed the cat met name.
Narada Michael Warden? Hier gok ik op omdat hij regelmatig met Whitney werkte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongOok nu
![]()
Whitney Houston - Step By Step
Huiskamervraag: wie heeft dit nummer geschreven? De artiest in kwestie heeft het zelf ook opgenomen. Hint: diegene was lid van een succesvol duo.
Nee, het is een vrouw. En ze staat niet zozeer bekend om samenwerkingen met Whitneyquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Narada Michael Warden? Hier gok ik op omdat hij regelmatig met Whitney werkte.
Maar met de hint moet ik natuurlijk toch aan PSB denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongOok nu
![]()
Whitney Houston - Step By Step
Huiskamervraag: wie heeft dit nummer geschreven? De artiest in kwestie heeft het zelf ook opgenomen. Hint: diegene was lid van een succesvol duo.
Ook nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar met de hint moet ik natuurlijk toch aan PSB denken.
Geen idee, sorry.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, het is een vrouw. En ze staat niet zozeer bekend om samenwerkingen met Whitney
Een voor mij onbekend Beatles-nummer en ik had het zelfs niet eens gehoord dat het The Beatles warenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
The Beatles - Old Brown Shoe
[ afbeelding ]
Ik kende het ook niet, maar het klinkt best oké, vind ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Een voor mij onbekend Beatles-nummer en ik had het zelfs niet eens gehoord dat het The Beatles waren
Je kunt ook in te grote schoenen lopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:12 schreef DJ11 het volgende:
In plaats van oude of nieuwe schoen, kun je ook nog naast je schoenen gaan lopen. Of nog erger: in andermans schoenen.
Ook nog ja. Of in schoenen met gaten. En zelfs in schoenen met diamanten op de zolen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt ook in te grote schoenen lopen
Zo mooi!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook nog ja. Of in schoenen met gaten. En zelfs in schoenen met diamanten op de zolen.Depeche Mode - Walking In My Shoes
Ze hebben veel moois gemaakt. De laatste keer dat ze in mijn jaarlijst stonden, was dat echter met een remix van één van hun nummers. Zal ik binnenkort weer eens draaien; help het me gerust herinneren.quote:
Als je een gat in je schoen hebt in de regen kun je ook nergens anders meer aan denken inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Letterlijk het laatste paar schoenen. Deze en het volgende nummerTraffic - Hole In My Shoe
Lijkt me ook niet direct fijn lopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben nog niet door de foot/feet en steps-liedjes, maar qua shoes is dit toch echt de laatste:Paul Simon - Diamonds On The Soles Of Her Shoes
Een beetje als met blote voeten op een legoblokje stappenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet direct fijn lopen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een beetje als met blote voeten op een legoblokje stappen
Een grapje dat ik ooit gebruikt heb in m'n jaarlijst-uitzendingquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
Wat was dat voor een terugtrekkende beweging?
Bedankt voor het luisteren, fijne avond nogquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:31 schreef Shii het volgende:
Ik ga koken en eten.
Dankjewel voor de fijne muziek weer. Fijne avond nog en tot een volgende keer.
Eet smakelijk Shii en fijne avond verder. Ik heb achter de pc gegeten. Ik was toch alleen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:31 schreef Shii het volgende:
Ik ga koken en eten.
Dankjewel voor de fijne muziek weer. Fijne avond nog en tot een volgende keer.
Ja, hij maakt gewoon leuke muziek. En het is een enorm sympathieke gast.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
Best lekker nummer van Rick eigenlijk.
Ah, die band ken ik eigenlijk alleen van de shows van Peaceman in het verleden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Ook in deze uitzending vinken we Trevor Horn-productie weer af van de bingokaartBelle and Sebastian - Step Into My Office, Baby
Ik ken ze überhaupt niet zo goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, die band ken ik eigenlijk alleen van de shows van Peaceman in het verleden.
Mooiquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:35 schreef ToT het volgende:
Muziek staat hier overigens nog steeds aan!
Ik zag niet echt een reden waarom je deze niet vaker zou gebruiken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Jingle 18 volgt. Zegt jullie niks, maar is er eentje die ik zeer weinig gebruik.
Tegenwoordig kan hij zien, toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Zong -ie nou, "I see us in the park..." ?Stevie Wonder - Knocks Me Off My Feet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |