SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo is MT6 nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Voor wat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die komen helemaal uitgehongerd weer thuisquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bloemkool, aardappelen en komkommer, die in zoet/zuur staat te trekken
Heerlijk.
Alleen zijn de dochters nu naar de stad, was mij veel te heet om mee te gaan.
Benieuwd wat ze gekocht hebben... misschien toch schoenen....How can I make this topic about me?![]()
Geen idee misschien ook niets. De oudste heeft vorige week schoenen gekocht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die komen helemaal uitgehongerd weer thuis
Benieuwd wat ze gekocht hebben... misschien toch schoenen....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
O, dat is uitgebreid. Dat het je mag smaken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, kabeljauw, zalm, koolvis en mosselen
How can I make this topic about me?![]()
Vispannetjequote:
Dat kende ik eigenlijk niet voor ik naar Zeeuws-Vlaanderen verhuisde en mn collega's het op de barbecue deden (in een alu schaaltje)
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb gehoord morgen ook weerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit echt goed vol, zat ook nog patat en salade bijquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat is uitgebreid. Dat het je mag smaken.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oehquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit echt goed vol, zat ook nog patat en salade bij![]()
![]()
How can I make this topic about me?![]()
Salade is wel gezond.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker gesmuld dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit echt goed vol, zat ook nog patat en salade bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind warmIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind heetOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Thanks babeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik vind ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: