Beter dan met de trein naar huisquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:06 schreef Bargehassus het volgende:
Kantoor hier. 22,5 graden, prima te doen.
Buiten is het best bewolkt.
Vanmiddag in de auto naar huis zal wel lekker warm zijn.
Dat zeker!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beter dan met de trein naar huis
Da's nog een voordeel van moeten zitten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:08 schreef ToT het volgende:
Ik heb de airco dit jaar pas 2x aan gehad en verwacht niet dat het vandaag nodig zal zijn.
De 40 cm dikke muren van dit huis houden de boel lang goed koel.
Zijn altijd weer van die mensen die dan 's ochtends gaan lopen zeiken over dat het 'toch helemaal niet zo warm is', omdat ze niet echt de hersencapaciteit hebben om te snappen dat het opwarmt als de zon er langer op staat (wat vaak in de ochtend nog niet zo is, want de zon komt meestal in de ochtend op, voor de goede orde).quote:
Vanochtend was het inderdaad 14-15 graden om 06u. "Het zou toch heet worden?!"quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn altijd weer van die mensen die dan 's ochtends gaan lopen zeiken over dat het 'toch helemaal niet zo warm is', omdat ze niet echt de hersencapaciteit hebben om te snappen dat het opwarmt als de zon er langer op staat (wat vaak in de ochtend nog niet zo is, want de zon komt meestal in de ochtend op, voor de goede orde).
Ja, nou, dat jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vanochtend was het inderdaad 14-15 graden om 06u. "Het zou toch heet worden?!"
![]()
![]()
![]()
Het wordt hier vandaag max 29 graden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn altijd weer van die mensen die dan 's ochtends gaan lopen zeiken over dat het 'toch helemaal niet zo warm is', omdat ze niet echt de hersencapaciteit hebben om te snappen dat het opwarmt als de zon er langer op staat (wat vaak in de ochtend nog niet zo is, want de zon komt meestal in de ochtend op, voor de goede orde).
En nu zaaien ZE paniek. Aangevoerd door George Soros.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het wordt hier vandaag max 29 graden.
Dat noemde we vroeger gewoon zomer.
Misschien jezelf niet zo druk maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En nu zaaien ZE paniek. Aangevoerd door George Soros.
Niet als stratenmaker werken vandaagquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Hij begint nu echt in te klappen die hitte, OMG boiisss ik ga dit niet heel de dag volhouden vrees ik.
Niet andere voor je laten werken en zelf met een koude cilinder voor je huis zittenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Niet als stratenmaker werken vandaag
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Da's nog een voordeel van moeten zitten.
Dat mag jij zeggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:12 schreef FlippingCoin het volgende:
mag ik al zeggen dat ik het mee vind vallen of moet ik nog even wachten
Rookie numbers. Het wordt pas indrukwekkend als je aan de motoriek kunt zien dat het heel warm is!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:15 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Het is inmiddels 27 graden in De Bilt, waar de temperaturen waarschijnlijk oplopen tot 30 graden. In het zuiden wordt het nog een stukje warmer. In Maastricht is het nu al ruim 30 graden en kan het kwik oplopen tot 33 graden.
Pfff nou zit hier gewoon met ontbloot bovenlijf mijn koude klets te drinken.quote:
pfffquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Pfff nou zit hier gewoon met ontbloot bovenlijf mijn koude klets te drinken.
Ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Pfff nou zit hier gewoon met ontbloot bovenlijf mijn koude klets te drinken.
Broek en sokken zijn inmiddels ook uit.quote:
Lekker maat, geniet ervan.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:28 schreef TornadoDK het volgende:
Hittewat een drama land wordt het toch.
pfff arme kinderenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:04 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Sommige speeltuinen in Limburg zijn gesloten vanwege de hitte, meldt L1 Nieuws. Door de warmte zijn sommige speeltoestellen te warm om te gebruiken, zoals glijbanen. Andere speeltuinen merken dat de gasten wegblijven vanwege de hitte.
Een van die gesloten speelplaatsen is Speeltuin Welten. "Wij vinden het te gevaarlijk om kinderen van een gloeiend hete glijbaan te laten gaan, ze kunnen daardoor brandwonden oplopen", vertelt een medewerker van de speeltuin.
Pfff ben je wel goed met deze hitte? Pfff ga lekker op de bank hangen met een koud drankje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
pfff ik ga een beetje het huis poetsen
hopelijk val ik niet flauw pfff
pfff het is gelukt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Pfff ben je wel goed met deze hitte? Pfff ga lekker op de bank hangen met een koud drankje.
Dat sowieso, een beetje Fokker komt de zolder niet afquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:27 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Binnenblijven is gewoon het veiligst
Pfff ik maakte me al beetje zorgen man pfff zo van gaat het wel goed met Douggie? Die man is zo hard aan het zwoegen terwijl het zo snikheet is pfffquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
pfff het is gelukt.
Ik ga nu op de bank liggen, met water heb voor de rest geen drankjes in huis haha pfff
Ook in de regio Nijmegen is het nu nog 33 graden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Arme Limburg RIP aan iedereen daar
Oooh, was dat wat we aan het doen waren! Dan heb ik het een beetje verkeerd begrepen vrees ikquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het nummer van Nel toch iets geiler
Mijn naam is haasquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oooh, was dat wat we aan het doen waren! Dan heb ik het een beetje verkeerd begrepen vrees ik
Ossenhaasquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ossenhaas
*kiest snel het hazenpad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |