pfff arme kinderenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:04 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Sommige speeltuinen in Limburg zijn gesloten vanwege de hitte, meldt L1 Nieuws. Door de warmte zijn sommige speeltoestellen te warm om te gebruiken, zoals glijbanen. Andere speeltuinen merken dat de gasten wegblijven vanwege de hitte.
Een van die gesloten speelplaatsen is Speeltuin Welten. "Wij vinden het te gevaarlijk om kinderen van een gloeiend hete glijbaan te laten gaan, ze kunnen daardoor brandwonden oplopen", vertelt een medewerker van de speeltuin.
pfff ik ga een beetje het huis poetsenquote:
Pfff ben je wel goed met deze hitte? Pfff ga lekker op de bank hangen met een koud drankje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
pfff ik ga een beetje het huis poetsen
hopelijk val ik niet flauw pfff
pfff het is gelukt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Pfff ben je wel goed met deze hitte? Pfff ga lekker op de bank hangen met een koud drankje.
Dat sowieso, een beetje Fokker komt de zolder niet afquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:27 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Binnenblijven is gewoon het veiligst
Pfff ik maakte me al beetje zorgen man pfff zo van gaat het wel goed met Douggie? Die man is zo hard aan het zwoegen terwijl het zo snikheet is pfffquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
pfff het is gelukt.
Ik ga nu op de bank liggen, met water heb voor de rest geen drankjes in huis haha pfff
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |