SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja, precies.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] En na de verkiezingen even omdraaien.
misschien pikte de app dat op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ineens geeft de app 100% neerslag, zware regenval.
Jammer dat ik net voor en achter heb gesproeid.
Als PVV weer veel stemmen krijgt draait de VVD als eerste omquote:
Vretenquote:
Liever een kruis op je spin dan een spin in je kruisquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik sta net in m'n hotpants wat uitgebloeide bloemetjes weg te halen op het balkon en ik voel wat op m'n been kriebelen. Ben ik door een web gelopen en hangt er zo'n kruisspin aan m'n been
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik sta net in m'n hotpants wat uitgebloeide bloemetjes weg te halen op het balkon en ik voel wat op m'n been kriebelen. Ben ik door een web gelopen en hangt er zo'n kruisspin aan m'n been
heeft hij iets met vlinder misdaan?quote:
Gaat dit nog over de spin?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]Dat zijn wel echt nare beesten met dat dikke achterlijf.
okequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Binnen nu en 5 jaar digitale euro en een social credit hier.
Soort zoekt soort?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]Dat zijn wel echt nare beesten met dat dikke achterlijf.
Da is gewoon eenen hontquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:20 schreef STING het volgende:
Golden oldie inmiddels
Bekijk deze YouTube-video
Fly safe!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:07 schreef Recce het volgende:
Hullo! Scott Manley heeft in een straaljager gevlogen.![]()
[ x ]
Waarschijnlijk weet niemand hier wie Scott Manley is, maar dat boeit niet.
Paul Stewart ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:07 schreef Recce het volgende:
Hullo! Scott Manley heeft in een straaljager gevlogen.![]()
[ x ]
Waarschijnlijk weet niemand hier wie Scott Manley is, maar dat boeit niet.
Dit is juist het mooie weerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:46 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, ik zie nog niks van het mooie weer wat vandaag zou komen. Het is grauw en grijs.
Oostenrijk en Polen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat had ik idd niet verwacht
Welke andere landen nog meer?
Dan zou ik het concept workcation ook maar eens opzoekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil volgend jaar weleens een dagje remote werken proberen. Gewoon twee nachten in een of ander wellness resort boeken en dan wel laptop mee en bereikbaar zijn en zo maar in de lunchpauze gewoon lekker gaan zwemmen en alles.
INB4 "Is niks moeilijks aan, kan gewoon" ja weet ik. Maar mijn geweten moet daar ook maar even aan wennen
Uitgerekend allemaal landen die grenzen aan Duitsland. Duitsland waar ze altijd zo fel waren op privacy. Bijzonder weer.quote:
Oh heet het zo. Even kijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zou ik het concept workcation ook maar eens opzoeken
Mijn manager weet het nog niet maar dat wil ik in december een week in Boedje gaan doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil volgend jaar weleens een dagje remote werken proberen. Gewoon twee nachten in een of ander wellness resort boeken en dan wel laptop mee en bereikbaar zijn en zo maar in de lunchpauze gewoon lekker gaan zwemmen en alles.
INB4 "Is niks moeilijks aan, kan gewoon" ja weet ik. Maar mijn geweten moet daar ook maar even aan wennen
Was dat niet die gast die die Porsche kort gereden heeft?quote:
Nee dat is Tom Waesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat niet die gast die die Porsche kort gereden heeft?
Paul Walkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat niet die gast die die Porsche kort gereden heeft?
Zelfs walken deed ie niet zo goed meer daarna.quote:
Wij hebben er geen regels voor maar een afdelingshoofd die zes weken in Thailand werkt, schept wat mij betreft een prima precedent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij mogen wij 20 dagen per jaar vanuit het buitenland werken.
Nee jij bent in de war met Cornetto amarettoquote:
Hmmm.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het hitteprotocol is ingegaan. Dus allemaal goed drinken nu
Daar is het ook vrij remote.quote:
Goed planquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het hitteprotocol is ingegaan. Dus allemaal goed drinken nu
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens te drinken; dus moet mezelf goed in de gaten houden.
Nee. Was dat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, heb je ook een rocket festival op jouw eiland?
Ik stond net in de zon de was op te hangen. Ik smolt al bijna weg.quote:
Zonquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik stond net in de zon de was op te hangen. Ik smolt al bijna weg.
Hier is dat echt totaal niet voor te stellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik stond net in de zon de was op te hangen. Ik smolt al bijna weg.
Ik voelde me gisteren met klimmen ook al af en toe een oude opaquote:
En het gaat alleen maar achteruit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voelde me gisteren met klimmen ook al af en toe een oude opa
Mensen de helft van mijn leeftijd die routes waar ik amper bovenkom als warming up klimmen.
hotquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Loop ik hier in m'n hotpants. Trek toch maar even een lange broek aan.
Ja, dat is altijd tijdelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zat weer wat vooruitgang in gelukkig.
Je bent over je potentiële piek heen, maar je kan nog tot een vrij hoge leeftijd je grenzen verleggenquote:
Merendeel verdampt voor dat het de grond raakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier krijgen we over een uurtje toch ook wat regen zo te zien.
heb je wel dik kans van jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Merendeel verdampt voor dat het de grond raakt.
Volhouden Fles. We gaan het redden. Ik neem nog een glas water.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
begint nu wel zweterig te worden trouwens.
Denk dat dat hier ook is gebeurd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Merendeel verdampt voor dat het de grond raakt.
uiteindelijk wel. gelukkigquote:
On a highway to hell?quote:
Economische groei van een miljoenmiljard procent per jaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit gaat helpen, nu komt het goed.
Cijfers liegen niet.quote:
Niet altijdquote:
Eggs are down 450 %!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Economische groei van een miljoenmiljard procent per jaar.
Zo is het hele leven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het niet zo intens treurig was, was dit heel grappig.
quote:
quote:The president’s imaginary list keeps getting longer.
In April, President Donald Trump claimed gas prices in “a couple” unspecified states had just fallen to $1.98 per gallon. That wasn’t even close to true. But the next day he said it was “three states” that had just hit $1.98 per gallon, which also wasn’t remotely accurate.
Trump used the “three” figure on multiple occasions in subsequent weeks, again with no factual basis. Then, during an immigration-focused visit to Florida on Tuesday, Trump made it five states with supposed sub-$2 gas.
“Gasoline just hit $1.99 today in five states – $1.99, isn’t that a nice sound?” he said, adding moments later, “We just hit, in five states, $1.99, $1.98.”
Once more, this was a lie.
The lowest state average price on Tuesday for a gallon of regular gas was about $2.71 in Mississippi, according to data published by AAA. The state with the fifth-cheapest Tuesday average, Louisiana, was at about $2.79 per gallon, per the AAA data. And the national average was about $3.18 per gallon, AAA reported.
release the hounds!quote:
Computer uit?quote:Ook energiebedrijf Eneco geeft tips om je huis koel te houden. Een van de adviezen is om apparaten uit te schakelen die warmte afgeven. „Zet bijvoorbeeld de televisie en computer uit en stel het stofzuigen gerust even uit. Laat de wasdroger uitgeschakeld en droog je was buiten, of hang het binnen op. Vochtige lucht kan namelijk ook voor extra verkoeling zorgen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |