SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja, precies.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] En na de verkiezingen even omdraaien.
misschien pikte de app dat op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ineens geeft de app 100% neerslag, zware regenval.
Jammer dat ik net voor en achter heb gesproeid.
Als PVV weer veel stemmen krijgt draait de VVD als eerste omquote:
Vretenquote:
Liever een kruis op je spin dan een spin in je kruisquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik sta net in m'n hotpants wat uitgebloeide bloemetjes weg te halen op het balkon en ik voel wat op m'n been kriebelen. Ben ik door een web gelopen en hangt er zo'n kruisspin aan m'n been
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik sta net in m'n hotpants wat uitgebloeide bloemetjes weg te halen op het balkon en ik voel wat op m'n been kriebelen. Ben ik door een web gelopen en hangt er zo'n kruisspin aan m'n been
heeft hij iets met vlinder misdaan?quote:
Gaat dit nog over de spin?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]Dat zijn wel echt nare beesten met dat dikke achterlijf.
okequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Binnen nu en 5 jaar digitale euro en een social credit hier.
Soort zoekt soort?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]Dat zijn wel echt nare beesten met dat dikke achterlijf.
Da is gewoon eenen hontquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:20 schreef STING het volgende:
Golden oldie inmiddels
Bekijk deze YouTube-video
Fly safe!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:07 schreef Recce het volgende:
Hullo! Scott Manley heeft in een straaljager gevlogen.![]()
[ x ]
Waarschijnlijk weet niemand hier wie Scott Manley is, maar dat boeit niet.
Paul Stewart ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:07 schreef Recce het volgende:
Hullo! Scott Manley heeft in een straaljager gevlogen.![]()
[ x ]
Waarschijnlijk weet niemand hier wie Scott Manley is, maar dat boeit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |