SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door SwJ op 11-08-2025 21:16:12 ]![]()
Oh ja, even vergeten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Maakt hier niet uit, anders kan degene met de lapo oneindig veel punten krijgen.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:17 schreef ToT het volgende:
Ik wilde @:bondage z'n UI nog in de OP verwerken, maar die heeft hij er al uit gesloopt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hij heeft het FOK! boek gesloten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:17 schreef ToT het volgende:
Ik wilde @:bondage z'n UI nog in de OP verwerken, maar die heeft hij er al uit gesloopt.How can I make this topic about me?![]()
Jij niet, toch?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft het FOK! boek gesloten.
Jammer, maar als ik het bericht in de op lees ook heel begrijpelijkquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft het FOK! boek gesloten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als er volgende maand een user komt die Wrapper heet dan kan ie zomaar spijt hebbenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Over het het algemeen heb ik een hekel aan rappers, maar een Wrapper geef ik een kans.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:21 schreef Koen66 het volgende:
Als er volgende maand een user komt die Wrapper heet dan kan ie zomaar spijt hebbenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Welke trein? De schwebebahn? Welnee, dat was twee dagen geledenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Krijgt trek.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas denkt nu aan een Whopper . Oeh
Ben je niet met de trein verder op vakantie dan in Duitslandquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welke trein? De schwebebahn? Welnee, dat was twee dagen geledenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Het is.. oh ja, toch patat!quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zit nu aan de patat
Ik ook nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Pijn is fijn.
Bloed is goed.
Zeggen ze.
Maar ik hou dan ook niet van SM.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geef er nog maar een keer een flinke patat op!quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zit nu aan de patatHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Mooie OP en TT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Naar werk
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja, het is nu op.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:31 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Geef er nog maar een keer een flinke patat op!
How can I make this topic about me?![]()
Je vindt het naar werk? Misschien iets anders zoeken?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Beetje nippigquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nee ik heb net gedoucht. Ik heb mijn badjas aan, en heb een salmariquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Koud he, wat is het koud he?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nee, we zijn met de auto. We kregen van het vorige hotel echter gratis openbaar vervoer aangeboden gedurende ons verblijf, dus waarom zouden we daar dan geen gebruik van maken?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je niet met de trein verder op vakantie dan in DuitslandIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Rob bestelt net een dubbele espresso na het eten
Als ik dat doe kan ik niet meer slapen
I can't can't no sleep.....quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als ik dat doe kan ik niet meer slapenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Lekker, ik neem altijd nog een latte macchiato om deze tijdquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Rob bestelt net een dubbele espresso na het eten
Wel met salted caramel #viesdikIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waar is Lilak? Strijd ze niet meer voor de nummer 1
Of is dts nu echt klaar klaar nu ?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Die is er bijna heel de dag geweestquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
Waar is Lilak? Strijd ze niet meer voor de nummer 1
Of is dts nu echt klaar klaar nu ?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar ik mis @loveislikeakiss wel natuurlijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mis ik ookquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:47 schreef Koen66 het volgende:
@:monsterkoekie heb ik hier al lang niet meer gespot
Maar die was er gisteren welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doe net alsof ik vakantie heb![]()
Doordeweeks drinken
Ik heb weer ruzie met ex.... Dus ben er helemaal klaar mee
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik doe net alsof ik vakantie heb![]()
Doordeweeks drinken
Ik heb weer ruzie met ex.... Dus ben er helemaal klaar mee
Same shit, different day
SC hopper present![]()
@Monsterkoekie melden!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jaquote:
Ik moet het huis kwijt hoor, dan kan ik het afsluiten
Liefdevolle ToTbolk
Lekker floatenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik dacht even dat je een vakantie te pakken had![]()
![]()
ToT gaat helemaal los
Hoeveel is de vis @JustinKquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Maar ik mis @:loveislikeakiss wel natuurlijk
Je hebt mijn nummer gewoon Koentje :pquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:47 schreef Koen66 het volgende:
@:monsterkoekie heb ik hier al lang niet meer gespot![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
IK MIS LILAK ALTIJD ALS ZE HIER NIET IS!
@:PAUL MODUS UIT![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer gewoon Koentje :p
Alles goed?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
It's 2222222quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer gewoon Koentje :pHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Staat het al in de markt?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Ik moet het huis kwijt hoor, dan kan ik het afsluitenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Sorry you can't get trough!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dickpic gestuurdquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weet ikquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer gewoon Koentje :pMaar ook leuk om je hier te zien
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Sorry you can't get though.quote:
Ja, ik heb de OP aangepast.
Ja, het is jammer dat bondage is gestopt met FOK!.
Ja, het leven gaat gewoon door.
Kusjes voor iedereen die het er moeilijk mee heeft.
F.K.A. SuperwormJim![]()
You do what you've got to do,quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:17 schreef SwJ het volgende:
Kusjes voor iedereen die het er moeilijk mee heeft.
Ik had hem ookquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer gewoon Koentje :p
Maar nu niet meer
Yes nu 2,5 week in verkoop.quote:
Wel bod gehad vandaag, makelaar is morgen weer aanwezig, dan beginnen de onderhandelingen :0Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
OKE!quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:17 schreef SwJ het volgende:
Kusjes voor iedereen die het er moeilijk mee heeft.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb hier een mening over
PuntenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mikeyquote:
Nee, voor de lapo kreeg je geen puntjes.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Maakt hier niet uit, anders kan degene met de lapo oneindig veel punten krijgen.![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja datI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Poe heeI'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jaa neeee ik weet het niet..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wat ontzettend jammer. Maar ik begrijp je keuze.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
Ik heb mijn besluit genomen, ik kom niet meer terug op FOK. Reden is duidelijk; het hele gedoe rondom de likes en het selectief ontnemen van rechten zonder enige vorm van communicatie. Dat is imo niets anders dan pest gedrag.
En dit loopt natuurlijk al wat langer, wat de reden was om het devven/beheer achter me te laten. Dingen worden uit hun verband getrokken om een punt te maken en het vervolgens niet krijgen van antwoorden via DM waar ik een heel verhaal met uitleg en mijn visie had geschreven.
Dit voelt als ondankbaarheid voor alles wat ik heb gedaan voor deze site, ik heb er serieus spijt van. Helemaal als er dingen de ronde gaan dat het misschien niets met traagheid te maken heeft maar dat er wat anders speelt. Ik weet niet wat er van waar is maar als het zo is; zum kotzen.
Als FOK deze kant op wil prima, ik doe er niet meer aan mee.
Dit is mijn laatste post, ik zal straks alle meuk wat ik op mijn servers heb draaien uitzetten. @:gebrokenglas kan het posten van de score overnemen zodat dit spel gewoon door kan gaan, hij heeft daar de scripts immers al voor.
Weet dat dit niet door jullie komt. Ik heb me vermaakt, leuke mensen mogen ontmoeten (ook in het echte leven) en dat zal ook gewoon zo blijven. Bedankt dat ik zo open mocht zijn en de leuke reacties erop wat het allemaal net even wat losser maakte.
Dankjewel voor al je harde werk!
Het ga je goed!![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
Wat ontzettend jammer. Maar ik begrijp je keuze.
Dankjewel voor al je harde werk!
Het ga je goed!
Karel de Grote, onze overoveroveropaquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik las Karel
Dacht wie de duck is Karel![]()
![]()
Ik val erbij in slaapquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je vindt het naar werk? Misschien iets anders zoeken?
Dat is verstandiger, ik moest van Hannover naar Berlijn met een vervangende taxi omdat de trein het niet meer deed in Duitslandquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, we zijn met de auto. We kregen van het vorige hotel echter gratis openbaar vervoer aangeboden gedurende ons verblijf, dus waarom zouden we daar dan geen gebruik van maken?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Enige wat ik nu wil is naar de klote.quote:
Maar ja ik moet stand-by staan om te sausen
Huh?quote:
Ik dacht altijd dat jij van het vrouwelijke geslacht was
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
That's what he said?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Enige wat ik nu wil is naar de klote.
Maar ja ik moet stand-by staan om te sausen
Ik zou ook wel een rummetje lusten maar wekker gaat alweer om 5 uurquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Enige wat ik nu wil is naar de klote.
Maar ja ik moet stand-by staan om te sausenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb vanavond even geslapen, na het eten van wat witte chocolade
België heeft vanaf morgen code geel vanwege hitte, Nederland nietUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wel leuk gesprek met toyboyquote:
Maar kan geen hoogte van hem krijgen
Ik ben hier zo niet voor gemaakt5 uurquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een rummetje lusten maar wekker gaat alweer om 5 uur
like gegevenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
#viesdikZie voorspelling voor hier nu ook, morgen 34, woensdag en donderdag 35quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
België heeft vanaf morgen code geel vanwege hitte, Nederland niet
Volgens mij gaat vanaf 10.00 morgen het hitteplan in werking in het hele landquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
#viesdik
[..]
Zie voorspelling voor hier nu ook, morgen 34, woensdag en donderdag 35Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker sausenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
#viesdik
[..]
Zie voorspelling voor hier nu ook, morgen 34, woensdag en donderdag 35
Ik dacht dat van jou ookquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh?
Ik dacht altijd dat jij van het vrouwelijke geslacht was![]()
![]()
@D.? Wie heb ik dan gemeet die zich voordeed als @D.?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh?
Ik dacht altijd dat jij van het vrouwelijke geslacht was
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mijn zusje?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:d.? Wie heb ik dan gemeet die zich voordeed als @:d.?![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
#viesdik
[..]
Zie voorspelling voor hier nu ook, morgen 34, woensdag en donderdag 35
Uw ADH vitamine Worst
Dat plan ken ik niet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat vanaf 10.00 morgen het hitteplan in werking in het hele land
Mja er zullen wel weer ijsjes uitgedeeld worden op t werk danIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
De D van DI'm surrounded by morons!
Ik denk dat ik mijn eigen hitteplan maakquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat vanaf 10.00 morgen het hitteplan in werking in het hele land![]()
![]()
Ik ben mogelijk in de war met Daisy.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:d.? Wie heb ik dan gemeet die zich voordeed als @:d.?
Vlucht hierheen, 16 graden morgenI'm surrounded by morons!
Deisyy bedoel je?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben mogelijk in de war met Daisy.
Ja, die is heul vrouwelijk![]()
![]()
Klopt, maar wat er verder gebeurd is.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De puntentelling gaat gewoon door toch?
Door @:gebrokenglas![]()
En de slechtste bolussen in tijden gedraaid, voor zover je bolussen kan noemen
Uw ADH vitamine Worst
Bespaar ons de detailsquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
En de slechtste bolussen in tijden gedraaid, voor zover je bolussen kan noemen![]()
Of bedoelde niet niet op het toilet?![]()
Jawel, alle dts stamgasten weten wat ik bedoelquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Bespaar ons de details![]()
Of bedoelde niet niet op het toilet?
Uw ADH vitamine Worst
Zeg, ik zit net te etenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel, alle dts stamgasten weten wat ik bedoel
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is een 7.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel, alle dts stamgasten weten wat ik bedoel
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah ja, die bedoelde ikquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Deisyy bedoel je?
Ja, die is heul vrouwelijk
Met bondage?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar wat er verder gebeurd is.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als ze niet in hun kom zwemmen, kunnen goudvissen zo groot worden als een voetbal.
Dat is toch maar weer een leuk weetje van de dag. Subscribe on my OF voor meer weetjes
Kom hier al jaaaarenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij
hier
* greysbones checkt
ja echt DTS
Een paar keer per jaar![]()
![]()
Het gaat hier ook niet best.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
En de slechtste bolussen in tijden gedraaid, voor zover je bolussen kan noemen
Hij geeft wel kopjes.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
je bent lang niet geweestquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Kom hier al jaaaaren
Een paar keer per jaar
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goudvissen in een kom is gemeen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Als ze niet in hun kom zwemmen, kunnen goudvissen zo groot worden als een voetbal.
Dat is toch maar weer een leuk weetje van de dag. Subscribe on my OF voor meer weetjes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
10 k stappen is meestal iets van 7km (afhankelijk van de lengte van de persoon )toch?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
10 k stappen is meestal iets van 7km (afhankelijk van de lengte van de persoon )toch?
jammer welquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Daar had ik idd geen rekening mee gehouden
Ik kan die van mij (Garmin Venu) zelfs calibreren, als ik het wel heb.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb weleens bijna 1km gekooktquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
10 k stappen is meestal iets van 7km (afhankelijk van de lengte van de persoon )toch?![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat is toch maar weer een leuk weetje van de dag. Subscribe on my OF voor meer weetjes
deze ster hequote:Op maandag 11 augustus 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik eet zelf wel met 150km per uur
Baas boven baas.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik eet zelf wel met 150km per uur
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en meneer GGquote:
wanneer ging u voor de laatste keer met de trein
In de auto.... Snel even een Twix naar binnen klappen, op de snelweg....quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik eet zelf wel met 150km per uurHow can I make this topic about me?![]()
Kan ie niet harder?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik eet zelf wel met 150km per uur![]()
![]()
Ehhhhh. Toen mijn auto weer eens kapot was. Dat is, ehhhhh.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
en meneer GG
wanneer ging u voor de laatste keer met de trein
* gebrokenglas moet even nadenken....How can I make this topic about me?![]()
Ja, en dan is het een beetje warm en dan valt er een stukje chocola op je shirt/broekquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de auto.... Snel even een Twix naar binnen klappen, op de snelweg....![]()
![]()
Neequote:Op maandag 11 augustus 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt het er niet aan wat dat wat is ?![]()
![]()
Ik vind aquaria vaak wel mooi om naar te kijken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goudvissen in een kom is gemeen.
kijk je dan ook op zo'n bordquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehhhhh. Toen mijn auto weer eens kapot was. Dat is, ehhhhh.
* gebrokenglas moet even nadenken....
Ja inderdaad. Oh, herkenbaar.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, en dan is het een beetje warm en dan valt er een stukje chocola op je shirt/broekHow can I make this topic about me?![]()
Mijn auto is ook kapotquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehhhhh. Toen mijn auto weer eens kapot was. Dat is, ehhhhh.
* gebrokenglas moet even nadenken....
Maar kreeg geen trein, enkel een vervangende auto![]()
![]()
gesnapt!!!quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zag deze niet aankomen
Nou, dat is nog wat. Als mijn auto stuk is moet ik zelf iets regelen. De trein dus, of bus, of een auto lenen oid.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn auto is ook kapot
Maar kreeg geen trein, enkel een vervangende auto
Of thuiswerken...How can I make this topic about me?![]()
Is ook anders dan een kom.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind aquaria vaak wel mooi om naar te kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was de leaseautoquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat is nog wat. Als mijn auto stuk is moet ik zelf iets regelen. De trein dus, of bus, of een auto lenen oid.
Of thuiswerken...
De andere auto's moet ik het ook zelf regelen![]()
![]()
Die trein krijg je toch niet makkelijk kwijt voor de deurquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn auto is ook kapot
Maar kreeg geen trein, enkel een vervangende autoUw ADH vitamine Worst
Ja, om van de garage even naar huis te komen, en 's middags weer terug naar de garage, de auto ophalen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Of iemand jou laten oppikken of een auto hijackenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat is nog wat. Als mijn auto stuk is moet ik zelf iets regelen. De trein dus, of bus, of een auto lenen oid.
Of thuiswerken...Uw ADH vitamine Worst
gewoon een leenauto eisenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, om van de garage even naar huis te komen, en 's middags weer terug naar de garage, de auto ophalen.
Nou, da's dan weer een voordeelquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die trein krijg je toch niet makkelijk kwijt voor de deur![]()
![]()
In een station gaan wonen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die trein krijg je toch niet makkelijk kwijt voor de deur“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook wel gedaan - Een collega die mij bij de garage oppikt en dan naar kantoor toe, en 's middags weer bij de garage afgezet worden. Maar ik vind dat niet zo'n geweldige oplossing.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of iemand jou laten oppikken of een auto hijackenHow can I make this topic about me?![]()
quote:quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook wel gedaan - Een collega die mij bij de garage oppikt en dan naar kantoor toe, en 's middags weer bij de garage afgezet worden. Maar ik vind dat niet zo handig.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Perron 0quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tom Holkenborg.quote:
Doet tegenwoordig veel filmmuziek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt voor mij als een prima tussen oplossingquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook wel gedaan - Een collega die mij bij de garage oppikt en dan naar kantoor toe, en 's middags weer bij de garage afgezet worden. Maar ik vind dat niet zo'n geweldige oplossing.Uw ADH vitamine Worst
Ik zou toch liever airco dan verwarmde stoelen hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft de mijne ook
Maar ik wilde per se verwarmde stoelen, dus het is toch een auto geworden
Bekende films?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tom Holkenborg.
Doet tegenwoordig veel filmmuziek.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb ze allebei, maar verwarmde stoelen gebruik ik altijd, airco zeldenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou toch liever airco dan verwarmde stoelen hebben![]()
![]()
Of een camper kopen en naast je werk parkeren!quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of iemand jou laten oppikken of een auto hijackenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Mad Max: Fury Road, Deadpool, Batman v Superman: Dawn of Justice, en meer recentelijk de Sonic the Hedgehog films.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd? Woon je op Alaska ofzo?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei, maar verwarmde stoelen gebruik ik altijd, airco zelden
Ik stapte vandaag in de auto en moet er niet aan denken dat de stoelen ook nog eens verwarmd zouden zijn
Doet ie goed 👌quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mad Max: Fury Road, Deadpool, Batman v Superman: Dawn of Justice, en meer recentelijk de Sonic the Hedgehog films.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De airco gebruik ik vaak alleen even in de powerstand als ik net instap en de auto heeft een flinke tijd in de brandende zon gestaan, zoals vandaag. Even de ergste hitte eruit jagen.
Daarna heb ik m ook vrij snel uit of heel laag staan.How can I make this topic about me?![]()
Alleen als ik net terugkom van de sauna, dan niet. Maar verder altijd. Vindt mijn rug prettigquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd? Woon je op Alaska ofzo?
Ik stapte vandaag in de auto en moet er niet aan denken dat de stoelen ook nog eens verwarmd zouden zijn![]()
![]()
Wie de Bolk niet eert,is DTS niet weerd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zal u even begeleiden naar de SC van dit forumquote:
en wens u verder een prettige voortzetting
padoem tssssquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zal u even begeleiden naar de SC van dit forum
en wens u verder een prettige voortzettingHow can I make this topic about me?![]()
Er is geen dts sc op een andere plekquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zal u even begeleiden naar de SC van dit forum
en wens u verder een prettige voortzetting
Smile, it's free therapy.![]()
DTS is dan ook geen Sub deelquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er is geen dts sc op een andere plek
dat is ONZ
DTS is slechts een topic in een SUB onderdeel
ow u onwetendeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik las met grote verbazing de post.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat die gekke vogel maar kwetteren
quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik las met grote verbazing de post.
dit niet weten ........quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
DTS is dan ook geen Sub deel
dat is ONZ
DTS is slechts een topic in een SUB onderdeel
ow u onwetende
maar nu lijkt het hier een sc
* gebrokenglas verschiet van kleur en houdt geschrokken de adem inquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:59 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat deze vogel meer kakaaaa doet
als jij dat wilt denkenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dit niet weten ........
maar nu lijkt het hier een sc
be my guest
weinig voor nodig geloof ikquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik las met grote verbazing de post.![]()
Al gedaanquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:59 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat deze vogel meer kakaaaa doet
je weetquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
als jij dat wilt denken
be my guest![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:04 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb een magnum met caramel. En soort mars
ik heb een heel epistel gestuurdquote:
wat kreeg ik
een paar laffe berichtjes
ohh met karamel is yummy!!!quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:04 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb een magnum met caramel. En soort mars![]()
choco en karamel
ik handel hetquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow.... Maar nothing you can't handle, toch?
DOXING!!!!quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een heel epistel gestuurd
wat kreeg ik
een paar laffe berichtjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tssss ik heb veeel ingesproken heel veeeeeeelSmile, it's free therapy.![]()
tsssssquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
DOXING!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tssss ik heb veeel ingesproken heel veeeeeeel
doxing my ass
dat is het pas als ik de berichten hier post
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: