SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door SwJ op 11-08-2025 21:16:12 ]![]()
Oh ja, even vergeten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Maakt hier niet uit, anders kan degene met de lapo oneindig veel punten krijgen.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:17 schreef ToT het volgende:
Ik wilde @:bondage z'n UI nog in de OP verwerken, maar die heeft hij er al uit gesloopt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hij heeft het FOK! boek gesloten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:17 schreef ToT het volgende:
Ik wilde @:bondage z'n UI nog in de OP verwerken, maar die heeft hij er al uit gesloopt.How can I make this topic about me?![]()
Jij niet, toch?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft het FOK! boek gesloten.
Jammer, maar als ik het bericht in de op lees ook heel begrijpelijkquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft het FOK! boek gesloten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als er volgende maand een user komt die Wrapper heet dan kan ie zomaar spijt hebbenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Over het het algemeen heb ik een hekel aan rappers, maar een Wrapper geef ik een kans.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:21 schreef Koen66 het volgende:
Als er volgende maand een user komt die Wrapper heet dan kan ie zomaar spijt hebbenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Welke trein? De schwebebahn? Welnee, dat was twee dagen geledenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Krijgt trek.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas denkt nu aan een Whopper . Oeh
Ben je niet met de trein verder op vakantie dan in Duitslandquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welke trein? De schwebebahn? Welnee, dat was twee dagen geledenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Het is.. oh ja, toch patat!quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zit nu aan de patat
Ik ook nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Pijn is fijn.
Bloed is goed.
Zeggen ze.
Maar ik hou dan ook niet van SM.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geef er nog maar een keer een flinke patat op!quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zit nu aan de patatHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Mooie OP en TT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Naar werk
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja, het is nu op.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:31 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Geef er nog maar een keer een flinke patat op!
How can I make this topic about me?![]()
Je vindt het naar werk? Misschien iets anders zoeken?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Beetje nippigquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nee ik heb net gedoucht. Ik heb mijn badjas aan, en heb een salmariquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Koud he, wat is het koud he?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nee, we zijn met de auto. We kregen van het vorige hotel echter gratis openbaar vervoer aangeboden gedurende ons verblijf, dus waarom zouden we daar dan geen gebruik van maken?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je niet met de trein verder op vakantie dan in DuitslandIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Rob bestelt net een dubbele espresso na het eten
Als ik dat doe kan ik niet meer slapen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
I can't can't no sleep.....quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als ik dat doe kan ik niet meer slapenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Lekker, ik neem altijd nog een latte macchiato om deze tijdquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Rob bestelt net een dubbele espresso na het eten
Wel met salted caramel #viesdikIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waar is Lilak? Strijd ze niet meer voor de nummer 1
Of is dts nu echt klaar klaar nu ?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Die is er bijna heel de dag geweestquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
Waar is Lilak? Strijd ze niet meer voor de nummer 1
Of is dts nu echt klaar klaar nu ?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar ik mis @loveislikeakiss wel natuurlijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mis ik ookquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:47 schreef Koen66 het volgende:
@:monsterkoekie heb ik hier al lang niet meer gespot
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: