SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
Ik heb mijn besluit genomen, ik kom niet meer terug op FOK. Reden is duidelijk; het hele gedoe rondom de likes en het selectief ontnemen van rechten zonder enige vorm van communicatie. Dat is imo niets anders dan pest gedrag.
En dit loopt natuurlijk al wat langer, wat de reden was om het devven/beheer achter me te laten. Dingen worden uit hun verband getrokken om een punt te maken en het vervolgens niet krijgen van antwoorden via DM waar ik een heel verhaal met uitleg en mijn visie had geschreven.
Dit voelt als ondankbaarheid voor alles wat ik heb gedaan voor deze site, ik heb er serieus spijt van. Helemaal als er dingen de ronde gaan dat het misschien niets met traagheid te maken heeft maar dat er wat anders speelt. Ik weet niet wat er van waar is maar als het zo is; zum kotzen.
Als FOK deze kant op wil prima, ik doe er niet meer aan mee.
Dit is mijn laatste post, ik zal straks alle meuk wat ik op mijn servers heb draaien uitzetten. @:gebrokenglas kan het posten van de score overnemen zodat dit spel gewoon door kan gaan, hij heeft daar de scripts immers al voor.
Weet dat dit niet door jullie komt. Ik heb me vermaakt, leuke mensen mogen ontmoeten (ook in het echte leven) en dat zal ook gewoon zo blijven. Bedankt dat ik zo open mocht zijn en de leuke reacties erop wat het allemaal net even wat losser maakte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hoor, bij mij is willen en doen wél hetzelfde. Vrouwen doen gewoon wat ik wil.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..] Dit klinkt als een man met ervaring
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja bolk!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Deze moest even leave.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Piep, scancontrole. Nee hoor meneer ,loopt u maar door, fijne dag.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien dat @bondage nog wel wat serverruimte over heeftquote:![]()
Oh wacht, ik bedoel natuurlijk, waar zullen we heen gaan?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Naar de klote.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien dat @:bondage nog wel wat serverruimte over heeft![]()
Oh wacht, ik bedoel natuurlijk, waar zullen we heen gaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eens!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
RIP MazdaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kan die hele film uit mijn hoofd meepraten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is het voorbij?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dit zijn ware woordenquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zitten niet genoeg dagen in een uur
Is dat niet wat te voorbarig?quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:26 schreef devzero het volgende:
Kan @:monitor in de "In Memoriam" spoiler in de OP?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Monitor zou eind vorig jaar al begraven worden, dus we hebben nog 8 maanden van zijn aanwezigheid mogen genieten. Tenslotte bleef Jezus na zijn wederopstanding ook maar een paar maanden voor hij op een wolk verdweenquote:![]()
Like gegevenquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:30 schreef KillemWieft het volgende:
Forum is weer traag. Wie zit er te liken gvd!?![]()
![]()
Jezus leeft.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet mij uitlokken. Proeftijd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft geen zin meer .“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komt goedquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alleen het zeggen is al vakantiewaardigquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het waren mooie tijden.
We hebben gehuild en ook veel gelachen,
onze dingen gedeeld,
hoe we hadden gepoept, geslapen of
gedronken.
Maar als dit echt het einde is, wil ik graag
iedereen bedanken die dit topic groot
maakte.
Teveel namen om op te noemen,
maar weet dat jullie me allemaal dierbaar zijn.
En geef nooit op.
Ik kocht een baby/boxdekentje. Ambar is natuurlijk gek op, want hij gedraagt zich soms als een babyTrotste mama van Ambar
Was je tegel niet goed?quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht een baby/boxdekentje. Ambar is natuurlijk gek op, want hij gedraagt zich soms als een baby“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man hequote:Op maandag 11 augustus 2025 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
Het waren mooie tijden.
We hebben gehuild en ook veel gelachen,
onze dingen gedeeld,
hoe we hadden gepoept, geslapen of
gedronken.
Maar als dit echt het einde is, wil ik graag
iedereen bedanken die dit topic groot
maakte.
Teveel namen om op te noemen,
maar weet dat jullie me allemaal dierbaar zijn.
En geef nooit op.
Like x5000quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen het zeggen is al vakantiewaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mama maakt vissalade voor mijOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja ik ga maar even supermarkten, uurtje buiten zitten met woef, nog maar even wat werk doen en nog een rondje lopen met woef en naar bed.Trotste mama van Ambar
Tinder vanaf mijn vakantieadres, 12 likes in een avond, maar je kan alleen wie als je betaalt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ben ook een klant.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze hebben bij de KFC een ik wil kaas burger zag ikquote:
Uw ADH vitamine Worst
Waar zit je?quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Tinder vanaf mijn vakantieadres, 12 likes in een avond, maar je kan alleen wie als je betaaltIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In een kaas burger en rookworst van de hema liefhebbend oord denk ikquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oostendequote:
Gebruik ook voor het eerst sinds tijden, laatste keer zal wel rond 2013 zijn toen het net nieuw wasUw ADH vitamine Worst
Nou kreeg ik vrijdag drie trackingcodes in m'n PostNL app voor de chemicaliën.
En vandaag staat er nog steeds dat PostNl niets heeft ontvangen van de Duitse koerier die het naar ze overlepelt.
Mijn bestelling was in juni. En hij vroeg een paar dagen om ze te mengen. Sinds 4 juli zijn ze al op reis.
🐙![]()
Lekker man, geniet ervanquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oostende
Gebruik ook voor het eerst sinds tijden, laatste keer zal wel rond 2013 zijn toen het net nieuw wasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Verhip ja.![]()
Doen ze wel leuk.![]()
Zo'n west vlaams accent pijpt wel lekker weg....... heb ik gehoord van een vriendquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oostende
Gebruik ook voor het eerst sinds tijden, laatste keer zal wel rond 2013 zijn toen het net nieuw was
Ik ben meer een liefhebber van gepijpt worden, maar goed, een ieder zijn hobbyquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo'n west vlaams accent pijpt wel lekker weg....... heb ik gehoord van een vriendIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als jij gepijpt wil worden en zo'n west vlaamse chickie wil pijpen zie ik een mooie matchquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben meer een liefhebber van gepijpt worden, maar goed, een ieder zijn hobby![]()
Goedele Liekens?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vakantiequote:Op maandag 11 augustus 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Tinder vanaf mijn vakantieadres, 12 likes in een avond, maar je kan alleen wie als je betaalt![]()
Ik wou dat ik het hadof naja ik had het ook, maar nu niet meer.
Tinder, dat heb ik verwijderd
K3 ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eerst nog wat ananas etenquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben meer een liefhebber van gepijpt worden, maar goed, een ieder zijn hobby
Ik vind dat wel een plezante dame om te zienquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De dochter van Sam Gooris dan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een plezante dame om te zien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga even googlenquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De dochter van Sam Gooris dan?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ze kan ook pottenbakken!quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een plezante dame om te zien
Dat is ook wel een plezante dameIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik wacht wel even.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik reken haar goedquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Steven, je hoeft niet meer te bolken.quote:
Stevenquote:
Hoax, echte bolkiebers blijven bolkenquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Steven, je hoeft niet meer te bolken.
Ja, want straks gaat @gebrokenglas zn tooltje installeren en dan gaat de puntentelling gewoon verder
Ik bolk dan maar doorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Altijd positief jij.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, want straks gaat @:gebrokenglas zn tooltje installeren en dan gaat de puntentelling gewoon verder
Ik hoop het niet. Binnenkort testje doen bij de huisarts, dan ben ik liever negatiefquote:
DTS,
we laten ons niet kisten,
we gaan gewoon maar door,
en wie niet tegen bolken kan,
die is maar zielig hoor.
Met zijn allen.![]()
![]()
Zo'n wild feestje was het nou ook weer niet toch?quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Binnenkort testje doen bij de huisarts, dan ben ik liever negatief🐙![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
DTS,
we laten ons niet kisten,
we gaan gewoon maar door,
en wie niet tegen bolken kan,
die is maar zielig hoor.
Met zijn allen.![]()
![]()
hier kunnen veel mensen wat van leren
Ik zag twee beren die leerde mastruberen
Ik herken ze zo niet echt.quote:
Middenquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik herken ze zo niet echt.
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit is nog van het vorige feestjequote:Op maandag 11 augustus 2025 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo'n wild feestje was het nou ook weer niet toch?
quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik herken ze zo niet echt.
[ afbeelding ]
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geen idee, die in het midden?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon alle drie. Kom aan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik laat graag wat over voor mijn mattiesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik stel een DTS pop trio voor!
Bilk Balk en Bolk oftwel B3![]()
AdAfvegen aan het behang?quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
1 in the pink, 2 in the stinkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lilak,Vino en Amy.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
Bilk Balk en Bolk oftwel B3
Borst(en), benen en billen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
Bilk Balk en Bolk oftwel B3![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: