SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
Ik heb mijn besluit genomen, ik kom niet meer terug op FOK. Reden is duidelijk; het hele gedoe rondom de likes en het selectief ontnemen van rechten zonder enige vorm van communicatie. Dat is imo niets anders dan pest gedrag.
En dit loopt natuurlijk al wat langer, wat de reden was om het devven/beheer achter me te laten. Dingen worden uit hun verband getrokken om een punt te maken en het vervolgens niet krijgen van antwoorden via DM waar ik een heel verhaal met uitleg en mijn visie had geschreven.
Dit voelt als ondankbaarheid voor alles wat ik heb gedaan voor deze site, ik heb er serieus spijt van. Helemaal als er dingen de ronde gaan dat het misschien niets met traagheid te maken heeft maar dat er wat anders speelt. Ik weet niet wat er van waar is maar als het zo is; zum kotzen.
Als FOK deze kant op wil prima, ik doe er niet meer aan mee.
Dit is mijn laatste post, ik zal straks alle meuk wat ik op mijn servers heb draaien uitzetten. @:gebrokenglas kan het posten van de score overnemen zodat dit spel gewoon door kan gaan, hij heeft daar de scripts immers al voor.
Weet dat dit niet door jullie komt. Ik heb me vermaakt, leuke mensen mogen ontmoeten (ook in het echte leven) en dat zal ook gewoon zo blijven. Bedankt dat ik zo open mocht zijn en de leuke reacties erop wat het allemaal net even wat losser maakte.
[ Bericht 1% gewijzigd door MooieTop6 op 11-08-2025 13:08:50 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Onder het motto: "Een frikandelletje met pindasaus gaat er altijd wel in!"![]()
![]()
KWOOTVERKLOOTquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:48 schreef ToT het volgende:
En als versnapering:
Bekijk deze YouTube-video
[..]
[..]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Best wel lullig.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Onderzoek 10.000 hondenpiemels was om academici te foppen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is een piktransfusie? Een pik ingebracht krijgen? Wat een rare manier om seks te zeggen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:47 schreef ToT het volgende:
En als versnapering:
Bekijk deze YouTube-video🐙![]()
Even een paar lege quotes plaatsen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig hebben nog maar 2 mensen de OP geliked; straks gaan de servers nog roken!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pikketanussie.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is een piktransfusie? Een pik ingebracht krijgen? Wat een rare manier om seks te zeggen.
Dat zou volgens hem een jenevertje betekenen, maar zijn homoseksuele fans wisten wat het werkelijk betekende!![]()
![]()
da mag niequote:Op maandag 11 augustus 2025 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even een paar lege quotes plaatsen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jenevertje.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is een piktransfusie? Een pik ingebracht krijgen? Wat een rare manier om seks te zeggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolk.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ging jij niet klussen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij vond het wel geinig dat zijn fans buiten zijn vaste kringen ook echt geloofden dat het een jenevertje was, en die riepen dan luidkeels in het café dat ze een pikketanussie wilden!![]()
![]()
GebruikersHeldquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ben ik net van terug, heb het voor vandaag alweer klaarquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
kun je lekker bolkenquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben ik net van terug, heb het voor vandaag alweer klaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow ben jij mijn kameraad dan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben ik net van terug, heb het voor vandaag alweer klaarDie is hier ook net weg van het klussen. (Alleen komt hij hopelijk later vandaag weer terug.)
![]()
Hee MT6
Hee ToT
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
I'm nit your kameraad, buddy!quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ben jij mijn kameraad dan?Die is hier ook net weg van het klussen. (Alleen komt hij hopelijk later vandaag weer terug.)
Hee Mickey
Hee Rabbit
I'm not your kameraad, friendquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ga zo weer verder met de muurschilderingen.
Ben nu bezig met de laptop waar de slangen van "Little big snake" uit kruipen via een portal, waardoor ze in de werelden van "Schiet eens op, slak" en Dolfje terecht komen.![]()
Zo eerst ff uurtje plat, vanmiddag nog boodschappen doen en ff knuffeltijd met Jyskequote:
Wel eerst consent vragen he!quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo eerst ff uurtje plat, vanmiddag nog boodschappen doen en ff knuffeltijd met Jyske![]()
![]()
Ja 8n 3 voud, mondeling, telefonisch en per mailquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Mooie OP.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, score kapot?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik zie dat er veel geLiked wordt..."
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
ToT later.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een ramp! Hoe moeten we nu verder leven?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ah ik dacht dat ik de enige was op wie ze nooit reageren als je een mailtje naar forum@fok.nl stuurtquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
Ik heb mijn besluit genomen, ik kom niet meer terug op FOK. Reden is duidelijk; het hele gedoe rondom de likes en het selectief ontnemen van rechten zonder enige vorm van communicatie. Dat is imo niets anders dan pest gedrag.
En dit loopt natuurlijk al wat langer, wat de reden was om het devven/beheer achter me te laten. Dingen worden uit hun verband getrokken om een punt te maken en het vervolgens niet krijgen van antwoorden via DM waar ik een heel verhaal met uitleg en mijn visie had geschreven.
Dit voelt als ondankbaarheid voor alles wat ik heb gedaan voor deze site, ik heb er serieus spijt van. Helemaal als er dingen de ronde gaan dat het misschien niets met traagheid te maken heeft maar dat er wat anders speelt. Ik weet niet wat er van waar is maar als het zo is; zum kotzen.
Dit is mijn laatste post, ik zal straks alle meuk wat ik op mijn servers heb draaien uitzetten. @:gebrokenglas kan het posten van de score overnemen zodat dit spel gewoon door kan gaan, hij heeft daar de scripts immers al voor.
Weet dat dit niet door jullie komt. Ik heb me vermaakt, leuke mensen mogen ontmoeten (ook in het echte leven) en dat zal ook gewoon zo blijven. Bedankt dat ik zo open mocht zijn en de leuke reacties erop wat het allemaal net even wat losser maakte.Maar niet dus.
Edoch ben ik een doorzetter en jij niet schijnbaar. Succes met het invullen van een gapend gat in je leven. Het ga je goed broer.U MAD?![]()
Dit lees ik ook nu pas.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sterkte aan weduwe @ieniminimuisquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga pottenbakmeisje opofferen voor het goede doelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ze is wel vrijgezel nuquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sterkte aan weduwe @:ieniminimuis
*Lust geen koffie*![]()
Dickpick overload DM's incommingquote:
@JustinK grijp je kans!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dickpick overload DM's incomming
er is er ook een dat ze in een cirkel wortels scrapen
kan m niet vindenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mag ik eerst nog even overstappen naar de rouwperiode?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik wil eigenlijk wel een heel betoog hier of in FB gaan zetten over het vertrek van @bondage en als iemand die zoveel voor FOK! gedaan heeft ermee stopt omdat het in zijn ogen de verkeerde kant opgaat met FOK! het echt goed fout gaat.
Maar dan ga ik weer een ban krijgen, want oh wee als je kritiek uit op FOK! of het beleid dat gevoerd word. Ook al is het terechte kritiek, dan ben je bezig met smaad, laster en hoogverraad.![]()
Omdat je het zo lief vraagt geven je een rouwperiode van 450 secondenquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik eerst nog even overstappen naar de rouwperiode?
nee nee je bent nog jongquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik eerst nog even overstappen naar de rouwperiode?
hup doorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zit in mijn proeftijd. Dus hou me ook gedeisd.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:11 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een heel betoog hier of in FB gaan zetten over het vertrek van @:bondage en als iemand die zoveel voor FOK! gedaan heeft ermee stopt omdat het in zijn ogen de verkeerde kant opgaat met FOK! het echt goed fout gaat.
Maar dan ga ik weer een ban krijgen, want oh wee als je kritiek uit op FOK! of het beleid dat gevoerd word. Ook al is het terechte kritiek, dan ben je bezig met smaad, laster en hoogverraad.
dit jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit in mijn proeftijd. Dus hou me ook gedeisd.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
#metooquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit in mijn proeftijd. Dus hou me ook gedeisd.
En daarbij weten diegene die erover gaan wel redelijk goed hoe ik erover denk.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik heb een lindalh proteine cacao ding op
want gratis bij de ah gehad
is op zich prima maar godver wat droogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Das pech score weg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mario gaat vies woest mad boos worden dat hij geen poenkten meer kunte scoren![]()
@Grrrrrrrr hoef je geen gedichtje meer te maken, we weten niet wie er wint
*Lust geen koffie*![]()
godver ik liet een boer maar daar zat prik bij dus dat gaf een hoestaanval daarna
*Lust geen koffie*![]()
Mensen ik had mijn burn out in oktober gepland, maar ik heb het zojuist vervroegd naar septemberTrotste mama van Ambar
Dan heb je verkeerd geteld, ik sta namelijk bovenaan met een voorsprong van 450.000 punten op de nummer 2quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
godver ik liet een boer maar daar zat prik bij dus dat gaf een hoestaanval daarnaMoest je ook niesen?
Gemiste kans.
Dan is het mooi weerquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik had mijn burn out in oktober gepland, maar ik heb het zojuist vervroegd naar septemberIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
verstandig, herfst burnouts zijn fijnquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik had mijn burn out in oktober gepland, maar ik heb het zojuist vervroegd naar september
optimaal gebruik van makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je moet water bij het poeder doen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb een lindalh proteine cacao ding op
want gratis bij de ah gehad
is op zich prima maar godver wat droog
🐙![]()
oh mijn cfreatine nog niet gedaan ook
en gisteren finch vergeten
gaat goed hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ieni gaat dus September iedereen kapot bolken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit dusquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
verstandig, herfst burnouts zijn fijn
optimaal gebruik van maken![]()
Snoei en snoei hard uitbuiten die werkgevers en die burn outs![]()
na de rouwverwerking van het verlies van moni komt de woede vrij in optimale bolksquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ieni gaat dus September iedereen kapot bolken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Rip vogeltje.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh mijn cfreatine nog niet gedaan ook
en gisteren finch vergeten
gaat goed hoor🐙![]()
Ik ben bang om de app te openen en dat ze dan allemaal dood in de kinderboerderij liggen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen nieuwe buddy voor mij deze maand🐙![]()
quote:
nee de vogel is vergevingsgezindquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben bang om de app te openen en dat ze dan allemaal dood in de kinderboerderij liggen.
het is geen duo uil heHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niks mis meequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga hier echt lekker opquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb hem een aaitje gegeven. Alles is weer oke.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee de vogel is vergevingsgezind
het is geen duo uil he🐙![]()
Nee, die heeft een Vino in haar natuurlijke glas houderquote:
ze had zaterdag 5 liter bierquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, die heeft een Vino in haar natuurlijke glas houderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik werd binnen een minuut uitgebrokenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
antwort meinquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
welke kleur magnum zal ik pakken>?
*Lust geen koffie*![]()
Ja ben al weer vrij. Wel skimmer en camera weg en nerve.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik werd binnen een minuut uitgebroken![]()
Blijft mooi, de clip ook trouwens.quote:
waar stop jij je magnums?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt aan het avondeten van gisterenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tweede laatje van de vriezer doorgaansquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waar stop jij je magnums?![]()
en dan na het verwerken stop je de poep in een mold en dan stokje erin en hop terug de vriezer in?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tweede laatje van de vriezer doorgaansHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alleen als ik daar zin in hebquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan na het verwerken stop je de poep in een mold en dan stokje erin en hop terug de vriezer in?![]()
oke oke
heb de upkeep van het huis weer betaald heHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oja dat moest ook nog. Wat betalen we eigenlijk per dag?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke oke
heb de upkeep van het huis weer betaald he
Bedankt trouwens.![]()
500quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oja dat moest ook nog. Wat betalen we eigenlijk per dag?
Bedankt trouwens.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Twee weken in overleving modus met die warmte.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En die relaxte stemquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blijft mooi, de clip ook trouwens.
oh butler erbijquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:47 schreef KoningWouter het volgende:
Staff cost zie ik staan.
Eens even uitzoeken hoe we personeel kunnen krijgen.noice
*Lust geen koffie*![]()
parfumwinkel?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:50 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben aan het trainen in de Pour Femme oude viespeuk dat ik ben.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sexclub?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Infinite magnum glitch.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan na het verwerken stop je de poep in een mold en dan stokje erin en hop terug de vriezer in?🐙![]()
Ik weet het niet. Het is 28 graden buiten, @Rob zit lekker koel bij een backerei op het terras en wat doe ik? Ik zwerf over een begraafplaats heen. Een hele indrukwekkende begraafplaats, dat dan weer wel.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heb maar blind gegrabbeld in de doos
Het is puur gewordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik snap @Rob wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob.quote:
Hou je het nog een beetje vol daar?quote:
Nou ik heb het redelijk zwaar hier.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hou je het nog een beetje vol daar?
Grote koffie grote apfeltassche en zit op een hoek van het terras waar een windje waait.![]()
Heb alleen nog maar in de zon gezeten.
De planning loopt niet echt lekker.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik leef met je mee.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:06 schreef Rob het volgende:
[..]
Nou ik heb het redelijk zwaar hier.
Grote koffie grote apfeltassche en zit op een hoek van het terras waar een windje waait.
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Klinkt ontspannenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mikey.
Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:08 schreef KoningWouter het volgende:
Nog een skimmer monteren en dan ga ik eens ergens een kop koffie in de zon drinken
Heerlijk spelquote:
Kan het ook daar even doen op de telefoon maar heb eigenlijk nog geen zin om te fietsen![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb het er anders best morilijk mee.quote:
Ik moet mezelf tegenhouden om niet weer naar binnen te lopen om weer wat lekkers uit te zoeken..
* innerlijke strijd *![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gewoon doen. Je bent op vakantie.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:11 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik heb het er anders best morilijk mee.
Ik moet mezelf tegenhouden om niet weer naar binnen te lopen om weer wat lekkers uit te zoeken..
* innerlijke strijd *“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik lees het net.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:grrrrrrrr hoef je geen gedichtje meer te maken, we weten niet wie er wint
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jij tochquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:grrrrrrrr hoef je geen gedichtje meer te maken, we weten niet wie er wint
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Best wel ja.quote:bondage heeft echt zo veel voor deze site gedaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
quote:
@Danny dit is absoluut geen kritiek op FOK! of haar beleid! IK HERHAAL, DIT IS GEEN KRITIEK OP FOK! OF HAAR BELEID!quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Best wel ja.bondage heeft echt zo veel voor deze site gedaan.
Maar als iemand die zoveel tijd en energie in FOK! heeft gestopt zo'n drastische beslissing maakt kun je je afvragen of het beleid echt wel de juiste weg is ingeslagen![]()
Edit: dit is een suggestie voor de beleidmakers om erover na te denken en stof tot nadenken. That's all.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jij bewaard ze niet toch? Ik heb ze alle 10 opgeslagen.quote:
Ik heb wel een folder waarin er een hoop staan maar ik heb ze lang niet allemaal nee. Zeker de oudere niet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bewaard ze niet toch? Ik heb ze ze alle 10 opgeslagen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:danny dit is absoluut geen kritiek op FOK! of haar beleid! IK HERHAAL, DIT IS GEEN KRITIEK OP FOK! OF HAAR BELEID!
Maar als iemand die zoveel tijd en energie in FOK! heeft gestopt zo'n drastische beslissing maakt kun je je afvragen of het beleid echt wel de juiste weg is ingeslagen![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ze zijn allemaal opgeslagen in ons collectieve hartquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wel een folder waarin er een hoop staan maar ik heb ze lang niet allemaal nee. Zeker de oudere niet.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal opgeslagen in ons collectieve hart![]()
![]()
![]()
Het is wel de prijs als je een maand lang hebt lopen posten en bolken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet je het maar op je lul laten tatoeëren.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
Het is wel de prijs als je een maand lang hebt lopen posten en bolken.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het is een handgemaakt meesterwerk van een groot kunstenaar als eeuwige beloning voor de toewijding aan de bolkquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
Het is wel de prijs als je een maand lang hebt lopen posten en bolken.![]()
![]()
Precies dat ja.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is een handgemaakt meesterwerk van een groot kunstenaar als eeuwige belonging voor de toewijding aan de bolk![]()
Dat past toch niet gekkie.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Moet je het maar op je lul laten tatoeëren.![]()
Bij zo’n Friese hengst als jij past dat toch makkelijk?quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat past toch niet gekkie.![]()
[ afbeelding ]
diepe rouw zijn we nogquote:
ik ben net gaan eten onder de doucheHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar ik ben heel gevoelig daar.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bij zo’n Friese hengst als jij past dat toch makkelijk?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tis wel echt rukquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
diepe rouw zijn we nog
ik ben net gaan eten onder de douche
rukken kan ik nogquote:
dit is buiten mijn scope om op te lossenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zacht uitgedrukt, snap eigenlijk de echte reden niet eens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ik ben heel gevoelig daar.
Ik heb net gescheten onder de douchen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
diepe rouw zijn we nog
ik ben net gaan eten onder de douche
weet niet of ik hier alles kan uitleggenquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt, snap eigenlijk de echte reden niet eens.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doe maar een DM.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet niet of ik hier alles kan uitleggen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon doen, die ban ga je toch wel krijgen. Je krijgt er al een voor te vaak lachen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet niet of ik hier alles kan uitleggen
Meestal geven we dan hier een cijfer. 1 is hard ,7 heel zacht.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb net gescheten onder de douchen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gasvormig of in vaste vormquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb net gescheten onder de douchen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
3, kon hem nog wel door het doucheputje stampen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meestal geven we dan hier een cijfer. 1 is hard ,7 heel zacht.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nou hup gelijk in de magnum mold en de vriezer weer inquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb net gescheten onder de douchen.
tjop tjopik dacht dat we maar tot 6 gingenquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meestal geven we dan hier een cijfer. 1 is hard ,7 heel zacht.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Da's gewoon normaal gedrag toch?quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb net gescheten onder de douchen.
3 is prima.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
3, kon hem nog wel door het doucheputje stampen.
mwahahahaha?quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon doen, die ban ga je toch wel krijgen. Je krijgt er al een voor te vaak lachen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
milieubewust gedragquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's gewoon normaal gedrag toch?
*Lust geen koffie*![]()
Dat zegt een dame toch niet!quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nou hup gelijk in de magnum mold en de vriezer weer in
tjop tjop
aan wie denk je dat je mij verwart met een dame?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij durft wel.quote:
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan ga ik ziedend wordenquote:
Ik mis @Lovelyquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net zo ergquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Iedereen mist @Lovelyquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
aan wie denk je dat je mij verwart met een dame?
Dan ga ik ziedend worden!quote:
En ananasquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb haar gisteren wel notes gegeven
Ik ben al aan een ananaskuur bezigIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nee neequote:
mt6 noemt gewoon graag wie hij mistHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu ze steeds meer verkocht worden zonder de top erop, kan je ze wel kwijtraken als je ze inbrengt.quote:🐙![]()
en pina coladaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Cocos.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
flared bottom EMT guyquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu ze steeds meer verkocht worden zonder de top erop, kan je ze wel kwijtraken als je ze inbrengt.![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Iets te ver.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pijnlijke ariequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Muisquote:
it was all yellow for mequote:
rood denkt dat ze groen zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Verboten, TR gemachtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
alleen maar liefde voor dezwabber![]()
![]()
![]()
met zijn verfijnde soldeerbout
*Lust geen koffie*![]()
Stelletje kleurenblindenquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
it was all yellow for me
rood denkt dat ze groen zijn
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Muis trollen met een gecamoufleerde Coldplay referentie. Nice.quote:Als ik kijk naar het percentiel waar mijn uitslag in viel ook, maar zo voelt het niet.quote:rood denkt dat ze groen zijn🐙![]()
zal ik eens een geheimpje verklappen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Muis trollen met een gecamoufleerde Coldplay referentie. Nice.
[..]
Als ik kijk naar het percentiel waar mijn uitslag in viel ook, maar zo voelt het niet.
perfectie bestaat nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ho hoquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zal ik eens een geheimpje verklappen?
perfectie bestaat niet![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeequote:Op maandag 11 augustus 2025 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zal ik eens een geheimpje verklappen?
perfectie bestaat niet
🐙![]()
Er zijn teveel idioten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zeg dat het niet zo is tho
Echt groene mensen praten er gewoon niet over.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je vond hem niet te dun?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
alleen maar liefde voor dezwabber![]()
![]()
![]()
met zijn verfijnde soldeerbout
🐙![]()
Ze doet het expressquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Muis trollen met een gecamoufleerde Coldplay referentie. Nice.
[..]
Als ik kijk naar het percentiel waar mijn uitslag in viel ook, maar zo voelt het niet.Trotste mama van Ambar
Ik komt toch wel heel dicht bij perfect zijn.
zeer zekerquote:
alleen ik trol mezelf er ook mee
want nu zit dat nummer ook in mijn hoofdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lights will guide you homequote:Op maandag 11 augustus 2025 15:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zeer zeker
alleen ik trol mezelf er ook mee
want nu zit dat nummer ook in mijn hoofd
And ignite your bonesI'm surrounded by morons!
Al zing ik altijd balls ipv bones.I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De crux voor een bevredigend resultaat is de combinatie met lenig vingerwerk.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
godver moest hardop lachen
quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lights will guide you home
And ignite your bones
🐙![]()
15u19 is wel een mooie tijd om op de eerste dag na de vakantie de laptop maar weer dicht te smijten.I'm surrounded by morons!
TR gemachtquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik zit op mn handen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mar ik ben aan het suppenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is leuk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben dankbaar voor de ibuprofen die ik gister gekregen heb.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Heel erg jammer.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
Weet dat dit niet door jullie komt. Ik heb me vermaakt, leuke mensen mogen ontmoeten (ook in het echte leven) en dat zal ook gewoon zo blijven. Bedankt dat ik zo open mocht zijn en de leuke reacties erop wat het allemaal net even wat losser maakte.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Je typt met je neus?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik zit op mn handen.
het leven is pijnquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben dankbaar voor de ibuprofen die ik gister gekregen heb.![]()
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon met mn tong natuurlijk, daar kan ik vanalles meequote:
Kom maar!quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon met mn tong natuurlijk, daar kan ik vanalles mee
Ow even paddlenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon met mn tong natuurlijk, daar kan ik vanalles mee
Kunnen en willen zijn 2 verschillende dingenquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kunnen en willen zijn 2 verschillende dingen
🐙![]()
Willen en doen ook.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kunnen en willen zijn 2 verschillende dingen
Zo. Ik zit weer in de schaduwOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik sta eigenlijk nooit in Lilaks schaduw.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En dan je team manager morgen: "Je was offline sinds 15:20 uur, zagen we in Teams. Leg uit?"quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:19 schreef Fogel het volgende:
15u19 is wel een mooie tijd om op de eerste dag na de vakantie de laptop maar weer dicht te smijten.How can I make this topic about me?![]()
Waarom is het zo lekker weerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: