Goedemorgen.quote:
Flesze! Was gezellig, Gebruikerquote:
Goede volgorde.quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik moet gaan wandelen. Maar moet ook leren. Dus denk dat ik vanavond ga wandelen en nu leren
Of als je het leren even zat bent, even wandelenquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik moet gaan wandelen. Maar moet ook leren. Dus denk dat ik vanavond ga wandelen en nu leren
quote:
Ik moet 10.uur bij praktijkondersteuner zijnquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Of als je het leren even zat bent, even wandelen
Wat een feest gister, knap dat je het zo volhield.quote:
O ja nee dat kan dan nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Ik moet 10.uur bij praktijkondersteuner zijnen dan 13 uur bij vriendin om te klussen
Als Justin m wil hebben dan heeft hij m zoquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een feest gister, knap dat je het zo volhield.
Ja vond het ook knapquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een feest gister, knap dat je het zo volhield.
Zou liken maar kan ik nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja vond het ook knapheb wel mee geliked
En dat zag ik., en als hij hem wil so be it.quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als Justin m wil hebben dan heeft hij m zo
Maar ik kan wel bolken
Denk t niet manquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben benieuwd of @:justink nog komt
Het magquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat zag ik., en als hij hem wil so be it.
Zal best gebeurenquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat zag ik., en als hij hem wil so be it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |