Ik blijf wel gewoon weg danquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
gewoon niet te veel mee bezig zijn is het beste denk ik..
welnee, lekker blijven hoor.. komt er ook wel eens een hier die ik ook liever niet zie maar ja.. niet te veel mee bezig zijnquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon weg dandat hele dominante erger ik mij idd aan. Oke diegene ataat wel op blok maar de quotes zie je helaas
Dus dan beter wegblijven
Freek de Jonge heeft daar een briljante sketch over.quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik zag het van het weekend al: "Het is maar een spelletje"
Ik ben er alleen in de ochtendquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
welnee, lekker blijven hoor.. komt er ook wel eens een hier die ik ook liever niet zie maar ja.. niet te veel mee bezig zijn
Klopt, ik ben benieuwd of @JustinK nog komtquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nou ja be fair, dat gebeurt nu ook
haha! Nou ja, ik probeer overdag er ook wel meer te zijn, al is het maar om anderen te bolken.. want als je zelf niet kan scoren moet je zorgen dat anderen dat ook niet kunnenquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben er alleen in de ochtend
Ik word een usernamealleen in de ochtend aanwezig zijn
Ach ja ik mag toch zeggen dat ik iemand irritant vind en niet mag?quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nou ja be fair, dat gebeurt nu ook
MOOOOONquote:
alleen noem ik geen namenquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ach ja ik mag toch zeggen dat ik iemand irritant vind en niet mag?
Jij zegt dat net ook. FreshFruit ook
Dan ga je verder met slapen?quote:
Moontje.quote:
Jij niet maar iedereen weet wie FreshFruit bedoeltquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
alleen noem ik geen namen
Je kan onmogelijk iedereen mogen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |