Ja, en ze doet het dit interview imo prima; veel vakinhoudelijke vragen met persoonlijke noten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij kan prettig uitleggen en duiden.
Jij zit met de genocidebingokaart klaar?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:05 schreef golfer het volgende:
Ik mis nog de genocides van Mao en Pol Pot.
Namibie hebben we ook nog, dat was een oefening voor de Duitsers.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jij zit met de genocidebingokaart klaar?
We hebben nog een uur
En Congo, of dat was in het begin want dat heb ik gemist. Kan allemaal nog komenquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:05 schreef golfer het volgende:
Njet.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En Congo, of dat was in het begin
Op deze avond is er een mooie gelegenheid om de genocidale geschiedenis van het jonge land Indonesië eens te bekijken: De massamoorden midden jaren zestig, Oost Timor, Papua. En dan vergeet ik de bersiap even.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:05 schreef golfer het volgende:
Die Soeharto was geen lieverdje.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Op deze avond is er een mooie gelegenheid om de genocidale geschiedenis van het jonge land Indonesië eens te bekijken: De massamoorden midden jaren zestig, Oost Timor, Papua. En dan vergeet ik de bersiap even.
Nee.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:26 schreef Nober het volgende:
Deze film straks?
[ x ]
https://x.com/boudewijnsteur/status/1957132818431308176
quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:21 schreef Blues het volgende:
Ik vind het een fijne avond, absoluut geen college.
En ik ben ws al zo gewend aan de Dulle Griet dat ik me niet erger aan haar vdg.
Die kan zichzelf in één sessie voor de spiegel weer genezen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:05 schreef Dutch_view het volgende:
Heb het idee dat Griet mentaal zwaarmoedig wordt van het onderwerp.
Niet heel vreemd natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:05 schreef Dutch_view het volgende:
Heb het idee dat Griet mentaal zwaarmoedig wordt van het onderwerp.
Ik zou toch maar bewaking bij de Brienenoord plaatsen, ze klinkt steeds somberder.quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die kan zichzelf in één sessie voor de spiegel weer genezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |