Dat kon hij goed uitleggen, ja!quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:02 schreef golfer het volgende:
Ben het eens met hem over jodendom en Israël.
Het stoorde mij vorige week al, zit je tegen een rug vol flikkerende lichtjes aan te kijken ipv de gast, dat leidt af! Misschien dacht de productie dat dit bij de entourage hoorde. Die zandbodem vond ik ook drie keer niks. Sowieso welke designer heeft hier zijn hersens over geknerst? Artistieke zogenaamde elitaire intellectuele flauwenitus.quote:Op maandag 4 augustus 2025 01:25 schreef NoCigar het volgende:
Het kermisjasje van Gekke Griet leidde toch wat af, Zouden alle uitzendingen op èèn dag zijn opgenomen aangezien ze dat vorige week ook al aan had?
Ja, kan mij die nog prima herinneren.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lees net dat de allereerste zomergast Pierre Jansen was.
[ afbeelding ]
Geweldige verteller.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lees net dat de allereerste zomergast Pierre Jansen was.
[plaatje]
Het is live-TVquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:25 schreef NoCigar het volgende:
Het kermisjasje van Gekke Griet leidde toch wat af, Zouden alle uitzendingen op èèn dag zijn opgenomen aangezien ze dat vorige week ook al aan had?
Ga weg!quote:
Ook in het verleden hadden presentatoren elke live-uitzending dezelfde kleding aan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:04 schreef NoCigar het volgende:
Ga weg!
Dan zullen ze Griet wel aan het eind van de avond opbergen in de requisietenkast om haar de week erop weer te voorschijn te halen.
Wat zit je toch vol kennis. Wat droeg hij precies?quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook in het verleden hadden presentatoren elke live-uitzending dezelfde kleding aan.
Zie bijvoorbeeld Theo Maassen.
Schoenen sokken broek bovenkledingquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:28 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat zit je toch vol kennis. Wat droeg hij precies?
Een driedelig kostuum waarvan het jasje gedurende de uitzending uit ging.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:28 schreef NoCigar het volgende:
Wat zit je toch vol kennis. Wat droeg hij precies?
Wat is het trouwens voor vreselijks gewoonte de bovenste 3 knopen van je overhemd losgeknoopt te hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:49 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Enkele recensies:
De Volkskrant:
Als Simon Kuper zijn koele pantser aflegt, volgt er een emotioneel geladen tv-avond.
NRC:
Het optimisme na de Val van de Muur ‘misvormde’ Zomergast Simon Kuper.
Sargasso:
Naar binnen kijken bij een buitenstaander.
Veronica Superguide:
Zomergasten-kijkers onder de indruk van Simon Kuper: ‘Ademloos gekeken’
Trouw:
De les van Zomergast Simon Kuper: de ander heeft geen hoorns.
Het Parool:
Simon Kuper heeft in Zomergasten als buitenstaander een duidelijke boodschap voor Geert Wilders
Oja! Ik ergerde mij weer bij hem dat zijn colbert veel te strak zat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Een driedelig kostuum waarvan het jasje gedurende de uitzending uit ging.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |