Ik vind Koch heel goed, maar dit was zwak van hem. 'De Marokkanen die ik ken vonden het leuk. Dus het moet kunnen'.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:08 schreef golfer het volgende:
Griet begrijpt zijn uitleg over de Marokkaanse bus niet.
Ga ervan uit dat hij zelf de fragmenten kiest.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou Herman dit zelf hebben gekozen of heeft de redactie dit er doorheen geduwd?
Menselijk gedrag is al vaak iets links.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:21 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
Ik vind het een verschrikkelijk wijf, de hele tijd haar linkse mening er doordouwen
Je mening er doordouwen is iets links ja, net als dat wijfquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Menselijk gedrag is al vaak iets links.
Exact mijn gedachte netquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
Toch stiekem wat irritante glittertjes op de rug van haar blouse.
Het is nog niet over zn ziekte gegaan toch?quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:26 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Trilling
Dacht eerst dat het aan m'n tv lag
Met mijn keuring konden we van de 20 met 14 naar huis voor de middag.quote:
Ik werd helaas wel goedgekeurd met een medische herkeuring. Maar geen actieve gevechtsdienst. Ik werd dus hofmeester en barman.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met mijn keuring konden we van de 20 met 14 naar huis voor de middag.
Tijd dat er geen behoefte was aan soldaten.
Met de kans dat je in Duitsland gestationeerd zou worden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik werd helaas wel goedgekeurd met een medische herkeuring. Maar geen actieve gevechtsdienst. Ik werd dus hofmeester en barman.
5 kilo zwaarder en nogal veel alcohol genuttigd kwam ik na mijn diensttijd er weer uit.
Neuh zo 'ken' ik m wel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:34 schreef NoCigar het volgende:
Hij blijft wel een beetje afstandelijk, wat lijzig. Ik heb hem weleens opener gezien (of ik verbeeld me dat).
Precies. Dat hoeft ik dus niet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:36 schreef spapaars het volgende:
Met de kans dat je in Duitsland gestationeerd zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |