Je hebt ook zijn andere boeken gelezen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit gesprek maakt zijn roman Het Diner niet bepaald minder donker.
Nee. Maar zijn sympathie ligt wat dichter bij de krachtige vaderfiguur (en ouderpaar) uit dat boek dan ik had verwacht.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt ook zijn andere boeken gelezen?
Met name in Maria Montessorie en in Finse Dagen komen allemaal fragmenten uit zijn jeugd voor.
Volgens mij heb ik iets gemist (net te laat ingeschakeld). Door wie is hij aangerand.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
Eigenlijk wil ik weten hoe hij de weg terug vond na die aanranding.
Hij gaf de man een onderhandse dubbele vuistslag, en toen rende hij hard wegquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
Ja, als vijftienjarige in het donker en een vreemde stad in een vreemd land wegrennen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
En plots vond ie als verdwaalde de weg weer terug naar zijn zus?quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hij gaf de man een onderhandse dubbele vuistslag, en toen rende hij hard weg
Hij vertelde er niks over tegen zijn zus en zwager
Dat heeft ie niet verteldquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En plots vond ie als verdwaalde de weg weer terug naar zijn zus?
Kanjer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |