Ook gewoon daar douchenquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ok ik hoor gewoon duidelijk de douche in kamer naaste me
als dat geen neuken wordtquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ok ik hoor gewoon duidelijk de douche in kamer naaste me
Doet ie nietquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
toch nog maar een huis gekocht
mocht koningwouter plots van me scheiden ofzo
denk ik ook niet maar tochquote:
Drukke emotionele achtbaan. Mijn moeder is gaan hemelen. Is na 3 dagen in diepe slaap rustig van ons heengegaan dit weekendquote:
dikke knuffelquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Drukke emotionele achtbaan. Mijn moeder is gaan hemelen. Is na 3 dagen in diepe slaap rustig van ons heengegaan dit weekend
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst voor jou, je vader en familie.quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Drukke emotionele achtbaan. Mijn moeder is gaan hemelen. Is na 3 dagen in diepe slaap rustig van ons heengegaan dit weekend
Gecondoleerd en sterkte aan jou en jullie familie en vrienden!quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Uiterlijk is overratedquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
i wish i had a girl
who looks good
i would call her
Gecondoleerd! Sterkte voor jou en je naastenquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gecondoleerd!quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat gaat vast lukken om een mooie uitvaart te realiseren.quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:48 schreef StevenHyde het volgende:
DankjulliewelHeb echt veel steun en wijze worden gehad aan dts deze afgelopen periode rondom mijn moeder. Ben ik dankbaar voor.
Nu deze dagen druk om een mooie uitvaart te realiseren voor mijn moeder. Dat verdiend ze dubbel en dwars
Probeer haar idd de uitvaart te geven die ze verdient en geef jezelf daarna de tijd om het allemaal te verwerken en een mooi plekje te geven!quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:48 schreef StevenHyde het volgende:
DankjulliewelHeb echt veel steun en wijze woorden gehad aan dts deze afgelopen periode rondom mijn moeder. Ben ik dankbaar voor.
Nu deze dagen druk om een mooie uitvaart te realiseren voor mijn moeder. Dat verdiend ze dubbel en dwars
Nummer 69 met rijst, extra loempia's en sambal?quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nummer 69 met rijst, extra loempia's en sambal?
Nee blijfquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo
tandjes gepoetst
tijd om tegen dudje aan te kruipen
Knuffel terug lieve shiiquote:Op maandag 11 augustus 2025 00:06 schreef Shii het volgende:
Ik moet gaan slapen. Morgen vroeg op. Nog een knuffel voor jou @:StevenHyde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |