Nee lege quotesquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat was toch jezelf quoten?
quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een goede oplossing zijn. Beperkt aantal likes, wees er zuinig mee.
Maar dan moet FOK! dat bijhouden in de user database en iedere dag moet die teller weer op 0 gezet worden. Dus de interactie tussen de browser en fok! bij een like blijft en ik geloof dat dat nou juist de bottleneck was.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En meer likes kunnen bijkopen evt in de vorm van je abo
Ik hoop dat ik je nog wel weer hier zie
quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:Punten pakken in DTS met lege quotes is niet meer toegestaan.
Bij overtreding volgt een waarschuwing; bij herhaling een vakantie van 3 dagen (zonder punten).
Discussie hierover is niet mogelijk. Dit is een mededeling.
Met vriendelijke groet,
De Directie.
Dan vraag ik me af waar mijn een-na-laatste note voor was, dat was een lege quote, dus ik weet niet wat er stondquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor de grap????? Hij was bloedserieusquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op mobiel kan ik die top500 toch niet bekijken
En ja weet dat qua post aantallen @:Haags echt king is
Die postte toen voor de grap ook binnen een halve dag 1000 Posts
Uhuquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor de grap????? Hij was bloedserieus
https://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op mobiel kan ik die top500 toch niet bekijken
Hij doet het gewoonquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Zo wel
Maarrr technisch gezien was het geen quote? Ik had geen [/ quote] gebruiktquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar mijn een-na-laatste note voor was, dat was een lege quote, dus ik weet niet wat er stond
Technisch gezien wordt het dan ook geen banquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maarrr technisch gezien was het geen quote? Ik had geen [/ quote] gebruikt
Dat is al heeeeel lang bezigquote:
KWOOTVERKLOOTquote:[ afbeelding ] Op zondag 10 augustus 2025 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klopt, dit is dan ook geen quote
Nee, en ook niet leeg!quote:[ afbeelding ] Op zondag 10 augustus 2025 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klopt, dit is dan ook geen quote
[b]wat zou er gebeuren als je een TR sloopt ...quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:22 schreef greysbones het volgende:
TR gemacht
Bewust slopen van quotes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |