Gewoon back to the basics.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfde met die userposts top-500, als die er niet was, dan zouden er een stuk minder tel en lepel topics zijnZelfde als met die like mogelijkheid. Dus gewoon uit die top-500 halen en daarnaast ook de mogelijkheid om likes te kunnen geven in oude topics; desnoods alleen likes kunnen geven in open topics.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon back to the basics.
Het was een leuk experiment, maar als de hardware of de bandbreedte het allemaal niet aan kan: jammer dan!
Tsja, iedere taal heeft, eh, wel stopwoordjes, die, eh, gebruikt worden om eh even te kunnen nadenken, tjsa, dat is nou eenmaal eh spreektaal.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:01 schreef ToT het volgende:
Was zo'n podcast-achtig iets, ben ff de naam kwijt waarin vrouwen zichzelf een score van 1 tot 10 kunnen geven en dan kunnen praten over hun dating-leven.
Eentje: "Like, I just like, want to get to the action cuz, like, I don't like, like the whole, like, talking stage before that cuz like, I'm like, not so good at that and like, I like to like, just continue to the like, next stage as quick as like, possible."
Het ging om Likes hier, vandaar!quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, iedere taal heeft, eh, wel stopwoordjes, die, eh, gebruikt worden om eh even te kunnen nadenken, tjsa, dat is nou eenmaal eh spreektaal.
Ik denk dat er maar 1 of 2 zijn die SPL gebruiken om hun post aantallen op te krikkenquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfde met die userposts top-500, als die er niet was, dan zouden er een stuk minder tel en lepel topics zijnZelfde als met die like mogelijkheid. Dus gewoon uit die top-500 halen en daarnaast ook de mogelijkheid om likes te kunnen geven in oude topics; desnoods alleen likes kunnen geven in open topics.
Zijn dat dezelfde (kloontjes)?quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar 1 of 2 zijn die SPL gebruiken om hun post aantallen op te krikken
Altijd weer die @JustinK, altijd maar krikkenquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar 1 of 2 zijn die SPL gebruiken om hun post aantallen op te krikken
quote:
Ik zal jou eens...quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd weer die @:justink, altijd maar krikken
toch mooi voor 2 minutenquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd weer die @:justink, altijd maar krikken
Op zondag 10 augustus 2025 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:Lege quotesquote:
Je woont toch niet in Utrechtquote:
En meer likes kunnen bijkopen evt in de vorm van je aboquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een goede oplossing zijn. Beperkt aantal likes, wees er zuinig mee.
Rukse!quote:
Vroeger waren het meer mensen, maar het zal tegenwoordig een stuk rustiger zijn. Net als de rest van FOK! Voordat iemand haags heeft ingehaald ben je nog wel even zoetquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee, dat was toch jezelf quoten?quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Lege quotesDat was toch verboden?
Op mobiel kan ik die top500 toch niet bekijkenquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger waren het meer mensen, maar het zal tegenwoordig een stuk rustiger zijn. Net als de rest van FOK! Voordat iemand haags heeft ingehaald ben je nog wel even zoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |