abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219109015
1 keer gevochten met een zakenroller in Barcelona 's nachts die mij probeerde te rollen :D

1 keer bestolen geweest door een "vriend" die na een nachtje stappen bij mij bleef slapen. Ik werkte in de telecom en had steeds via het werk leuke telefoons in huis en 1 daarvan had hij dus gestolen in de ochtend.

Paar jaar later toevallig tegengekomen in de stad. Hij woonde in een andere stad en uiteraard een paar rake klappen verkocht. :D
pi_219109970
Jullie ervaringen roepen toch een paar herinneringen op.
Fiets gestolen, in Utrecht. Werd uitgelachen omdat ik verbaasd zei dat hij toch op slot stond. En toen bleek dat al die vaste sloten lullige sleuteltjes hadden. Als je meerdere van die fietssleuteljes had, kon je wsl daarmee ook meerdere stelen. Was trouwens een 2e hands-rotfiets. Daarna een nieuwe gekocht. En de hospita bood uit zichzelf aan dat hij in de vestibule gestald kon worden.

Vrij nieuwe fiets in Utrecht langs de Oudegracht geparkeerd, met ketting aan het hek. Niets meteen want moe, maar later had ik het idee dat ik op de verkeerde fiets zat. Beter gekeken, maar het was echt m'n eigen. Het vreemde gevoel, plus niet goed meer rijden blééf. Kennis keek ook en zei dat hij ontregeld was door een mislukte poging tot diefstal. Fietsenmaker dacht dat ook. Dus verzekeringsformulier ingevuld en een aardige vergoeding gekregen.

In volle tram is een portemonnee gerold. Was helaas wel een geval van eigen schuld dikke bult, terwijl je in de grote steden juist béter moet opletten. Had het wat te gemakkelijk gemaakt.

In een bijna lege tram in Amsterdam was er een onverwachte bocht en ik verloor mijn evenwicht (meestal sta ik liever dan zitten in het OV, en daar moest je aan zo'n rare lus hangen). Botste tegen iemand aan en moest verantwoording afleggen in een soort kruisverhoor.Zag er blijkbaar provinciaals genoeg uit om geloofwaardig te zijn. Het was een kleurling, mss dacht hij gepest te worden of werd hij vaal "per ongeluk" aangestoten. Dit was dus geen diefstal, maar voelde even erg onveilig terwijl het hartstikke rustig was en er niets merkwaardigs gebeurde voor hij in woede uitbarstte. .

Twee keer ingebroken, maar niets gestolen. Allerlei laden opengetrokken maar de laptop lag nog op tafel. Ziet er naar uit dat er beide keren doelgericht iets/iemand gezocht werd.

Zelf m'n handtas in een tram laten staan. Vraag me nog steeds af hoe dat kon. Maar die was dus weg (geen idee wanneer verdwenen, dus waar te zoeken) en een kleine week later kreeg ik bericht van een politiebureau op een half uur busreis afstand dat hij daar gevonden was. Dit was al even onverklaarbaar. Of een tramschoonmake/ of -chaufeurr moet hem gevonden hebben en mee naar huis om het naar het politiebureau te brengen. Alles zat er nog in en ook geen geld gepind.
pi_219125602
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:54 schreef ToT het volgende:
Honda MT5 uit de voortuin. Ding was volledig opgevoerd en reed als een malle.
Mt5 *O*
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_219125835
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 09:42 schreef halfway het volgende:

[..]
Mt5 *O*
Stond altijd in de voortuin geparkeerd aan de ketting.
Op een dag liepen er een paar Tokkies voorbij aan de andere kant van de straat en riepen boos dat ze er 5 tientjes voor zouden geven.
Ik zei dat ik hem pas een paar maand had en dat het me veel meer dan dat gekost had.
Diezelfde nacht werd-ie gestolen.

Tikkie opvallend. :')

Het liefste had ik een MTX, maar na de diefstal heb ik een MB gekocht.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 15:23:17 #80
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219150034
gloednieuwe gazelle fiets, alleen met een axa slot bij een flat neergezet zonder ketting of iets... tja dan vraag je er wel een beetje om.
PDA met GPS ontvanger en tomtom software (was in die tijd fuckking duur),
Autoradio (was toevallig de dag ervoor kapot gegaan dus de dieven hebben een kapotte autoradio gejat :') maar was er wel eentje met een 7 inch schermpje, en ik had mijn NES erop aangesloten.. die lag gewoon nog op de achterbank :')
Mobiel op campzone 2004, sony ericsson T610

Verder geen dingen die me zijn opgevallen.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 17:03:14 #81
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_219150842
Ja.
Groep 8 en een vriendin kwam langs en ik had 10 euro liggen om zo mee te nemen. Ineens was die 10 euro weg, alles gezocht waar zij bij was en toen ineens vond zij het briefje. Ze stal ook van haar ouders.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_219151968
Mijn scooter is een keer gestolen die ik vervolgens zelf teruggevonden heb in de bosjes iets verderop. Ze hebben geprobeerd de uitlaat er af te halen, zelfs dat is ze niet gelukt.

Ik heb dat ding nog steeds in de stalling staan trouwens.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 20:09:16 #83
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_219152512
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Mijn scooter is een keer gestolen die ik vervolgens zelf teruggevonden heb in de bosjes iets verderop. Ze hebben geprobeerd de uitlaat er af te halen, zelfs dat is ze niet gelukt.

Ik heb dat ding nog steeds in de stalling staan trouwens.
Please consider the environment before printing this post
pi_219152549
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:09 schreef damsco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Bijna, het is een zip. :D
  donderdag 30 oktober 2025 @ 20:17:40 #85
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219152638
ja door de smouzen van de rabobank, moest 20 euro betalen voor een nieuwe scanner omdat de oude stuk ging.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219152693
Ja, ooit bestolen door een collega die gokverslaafd was. Was nog in de guldentijd, 150 piek. Vieze klootzak.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 20:29:43 #87
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219152818
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:20 schreef Seeburg54 het volgende:
Ja, ooit bestolen door een collega die gokverslaafd was. Was nog in de guldentijd, 150 piek. Vieze klootzak.
zullen we die in elkaar rammen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219152913
Ben ooit toen ik met twee vrienden dronken naar huis ging slachtoffer geworden van een gewapende straatroof en toen is er 10 euro gestolen.

Aan de ene kant makkelijk slachtoffer, dronken jongeren. Aan de andere kant was al mijn geld op, omdat ik net was wezen zuipen.
pi_219154304
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als tiener had ik voor mijn verjaardag een splinternieuwe mountainbike gekregen. Mijn nonchalante gedrag heeft me uiteindelijk de das omgedaan.

Ik dacht: voor die paar minuten dat hij voor mijn deur staat, zal ’ie wel niet gestolen worden. Ik woonde in een buurt waar diefstallen vrij zeldzaam waren, dus het was uiteindelijk toch een verrassing toen hij wél gestolen werd. Ik was in shock en sindsdien sluit ik mijn fiets met drie verschillende sloten.

Ben jij ook weleens bestolen geweest?
Nou, toen ik 10 jaar werd kreeg ik een ongelooflijk dure mountainbike voor mijn verjaardag. Een fiets waar mijn vader ongeveer 2 maanden lang 6 dagen per week voor moest werken. Ik supertrots fietsen samen met mijn broertje en ging nog even naar de bieb om een boek in te leveren. Ik liet mijn supermooie fiets achter bij mijn broertje van 8 jaar en die werd na 10 seconden door 2 Antilianen van de fiets getrapt en we waren beide onze fiets kwijt ;(

Dit gebeurde op het Bijlmerplein. Ik heb tot mijn 14e in de H-Buurt gewoond in een tijd dat criminele Antilianen de dienst uitmaakte in de H-Buurt.

En toen moest ik dus thuis gaan uitleggen dat de fiets die de volgende dag all-risk verzekerd zou worden, gestolen was. En ook die van mijn broertje.

De diepe teleurstelling in de ogen van mijn ouders heeft mij nog jarenlang achtervolgt, vandaar dat ik altijd extra, extra voorzichtig ben met mijn dure spulletjtes. Niet dat ik materialistisch ben ofzo, maar ik haat het om iets kwijt te raken wat voor mij van waarde is.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_219159039
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:09 schreef damsco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is exact hoe ik @Straatcommando. voor me zie alleen is die denk ik wat meer buff
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 16:32:10 #91
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_219159127
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 21:03 schreef Rene het volgende:
Ja. Eén keer beroofd, door een oud basisschool klasgenoot for fuck sake :') ! Ik was 16 jaar, werd door twee jongens geforceerd, met een mes, van m’n fiets af te stappen. Ik zat als beton op m’n fiets en kon bewegen.

Uiteindelijk trokken ze mn mp3 speler van mn lijf en zijn ze weggefietst :{ !

Aangifte gedaan. Niks gehoord, ondanks alle gegevens.
Haha ik ook. Hij had het niet gezien direct maar ik herkende hem gewoon ondanks het sjaaltje dat ie om had. Hij was met een groepje idd en een mes. Maar ik begon rustig te vragen hoe het met zijn moeder en zus ging. Een of ander gênant verhaal te vertellen over iets van de basisschool :') Hij stond echt gigantisch voor lul *O* De overval bliezen ze maar snel af :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')