Best waarschijnlijk. Tenzij Trump echt mandaat krijgt om grote territoriale concessies te doen.\quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er gaat wsl niets onderhandeld worden.
Trump krijgt een uitgebreide lezing over russische geschiedenis en gaat geïrriteerd naar huis omdat Putin niet naar zn pijpen danst.
Meer kans op escalatie dan op een overeenkomst
Allemaal goedquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Best waarschijnlijk. Tenzij Trump echt mandaat krijgt om grote territoriale concessies te doen.
Ben benieuwdf of die sancties alsnog doorgaan.
De reden zijn verschillend: cultureel, religieus, herstel oud Russische rijk, voorkomen dat Oekraïne komt te vallen onder Westerse hegemoniale sferen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Allemaal goed
Maar het gaat niet over territorium.
Tenzij je meegaat in het narratief van een imperialistische Putin die het sovjet rijk wil herstellen.
Sancties? Veel kans op ja denk ik.
Maar net als de 19 (of hoeveel ook) voorgaande weinig betekenend. En al zeker als ze de VS economie zullen beïnvloeden.
Trump zn sanctie bluf is geroepen door iedereen, Rusland, India, China. En nu staat ie in zn hemd.
Dus verwacht maar furieuze reactie
Wat?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:39 schreef sp3c het volgende:
Denk dat het wat uitmaakt at this point
Persoonlijk denk ik dat de oekrainers zich niet voor iedere schuur dood moeten vechten iedere keerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk best je (technische) visie posten. Tis alleen vervelend als je gaat schelden..
Heel oekraine?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De reden zijn verschillend: cultureel, religieus, herstel oud Russische rijk, voorkomen dat Oekraïne komt te vallen onder Westerse hegemoniale sferen.
Ik denk wel dat Poetin het liefst héél Oekraïne wil. gaat hem echt niet uitsluitend om de NAVO uitbreidingen.
Het zijn natuurlijk allemaal pockets, zoveel mogelijk verdedigen zou militair technisch tot meer schade bij de Russen veroorzaken dan posten verlaten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat de oekrainers zich niet voor iedere schuur dood moeten vechten iedere keer
Je verliest hem toch wel, dat prokrovsk gaat vallen is al maanden duidelijk, waarom wachten met terugtrekken tot je omsingeld bent?
In 02-2022 was er -vind ik- zeker de intentie om Kiev te gaan bezetten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heel oekraine?
Russen beseffen ook wel dat west-oekr nooit onder de knoet kan gehouden worden.
Putin is altijd heel kordaat en duidelijk geweest over oekraine.
En dat wist de VS maar al te goed.
En toch hebben ze doorgeduwd
Met 190.000 troepen gans oekr overrompelen? Really?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In 02-2022 was er -vind ik- zeker de intentie om Kiev te gaan bezetten.
Rusland dacht dat ze met open armen ontvangen zouden worden. En nee, dat is geen grap. Russische inlichtingendiensten hebben dankzij corruptie gigantisch gefaald voorafgaand aan de oorlog.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Met 190.000 troepen gans oekr overrompelen? Really?
Ja. Dat is op een haar na ook gewoon gelukt. De aanval was an sich ook niet slecht he. Alleen werd vanuit de Wit-Russische sector gebruikt gemaakt van onervaren dienstplichtigen én de Spednadz was nét niet in staat om Hostomel in te nemen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Met 190.000 troepen gans oekr overrompelen? Really?
Heb ik je al eens vertelt, zoek maar terugquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:49 schreef UncleScorp het volgende:
En wat is dan -volgens sp3c- de reden van deze oorlog?
Simplistische Westerse benadering. Zoals met alles: dat je wint/verliest kent vaak een multiset aan redenen en invloeden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rusland dacht dat ze met open armen ontvangen zouden worden. En nee, dat is geen grap. Russische inlichtingendiensten hebben dankzij corruptie gigantisch gefaald voorafgaand aan de oorlog.
Leuk dat je es normaal postquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rusland dacht dat ze met open armen ontvangen zouden worden. En nee, dat is geen grap. Russische inlichtingendiensten hebben dankzij corruptie gigantisch gefaald voorafgaand aan de oorlog.
In honderden paginasquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Heb ik je al eens vertelt, zoek maar terug
Nu jij nogquote:
Waar is dit nou weer voor nodigquote:
Lijkt mij gewoon prettigquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Waar is dit nou weer voor nodig
Typisch sp3c
Dan kun je er gewoon normaal naar vragen toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
In honderden paginas
Laat maar
Nochtans toch interessant voor meelezers om de échte reden es te lezen?
Daarom wilde Poetin ook een puppetregering die zich later zou aansluiten bij de russsiche federatie.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heel oekraine?
Russen beseffen ook wel dat west-oekr nooit onder de knoet kan gehouden worden.
Putin is altijd heel kordaat en duidelijk geweest over oekraine.
En dat wist de VS maar al te goed.
En toch hebben ze doorgeduwd
Letterlijk wat er gebeurt is.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Simplistische Westerse benadering. Zoals met alles: dat je wint/verliest kent vaak een multiset aan redenen en invloeden.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daarom wilde Poetin ook een puppetregering die zich later zou aansluiten bij de russsiche federatie.
Ik vroeg er normaal omquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan kun je er gewoon normaal naar vragen toch?
Dit kinderachtige gedoe ga ik noet belonen
Nee deed je niet, je zit gewoon weer vervelend te doenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik vroeg er normaal om
Blijkbaar was normaal reageren te moeilijk?
Ja maar de VS is en niet relevant en maakt het niet ineens okee.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
De VS doet niet anders
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:49 schreef UncleScorp het volgende:
Dus dit is geen normale vraag ?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee deed je niet, je zit gewoon weer vervelend te doen
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:49 schreef UncleScorp het volgende:
Klinkt als een pilletje nemen tegen symptomen maar de oorzaak niet willen zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja maar de VS is en niet relevant en maakt het niet ineens okee.
Niet echtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Dus dit is geen normale vraag ?
[..]
Zeker in combinatie met deze nietquote:
De VS is Oekraïne binnen gevallen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Klinkt als een pilletje nemen tegen symptomen maar de oorzaak niet willen zien.
Heartland theory.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De VS is Oekraïne binnen gevallen?
Grappig maar neequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De VS is Oekraïne binnen gevallen?
Die liepen wel samen met het UK het lidmaatschap van de NAVO door te drukken.quote:
Vind je het raar?quote:
Goed wetende wat Putins standpunt was ivm oekraine. Dat is gewoon uitlokken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Die liepen wel samen met het UK het lidmaatschap van de NAVO door te drukken.
Voorbereiden op een oorlog die de VS in het verschiet had. Laat de oekrainers maar bloeden en zalf ze met loze beloften.quote:Oekrainse leger werd getraind door NAVO troepen in Oekraine en werden bewapend door de USA en het VK.
Weet ik persoonlijk niet zoveel over behalve de vele CIA bolwerken in oekraine.quote:En vergeet de betrokkenheid van de inlichtingendiensten uit die landen niet.
Ik reageer zelden op je dus dat is ook weer niet waarquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vind je het raar?
Op alles wat ik post zeg jij dat het niet waar is.
Jij doet alsof je alle waarheid in pacht heb, dus dan stuur ik de vraag van die user liever door.
Logisch.
En we zitten hier in BNW waar nou eenmaal anders gekeken wordt naar de opgedrongen "waarheid".
Ik heb me jarenlang netjes gedragen door mijn mening hier te houden.
Zou fair zijn mocht jij dat ook doen.
Maar het is er uiteindelijk niet doorgedrukt en de bewapening was bij het uitbreken van de oorlog nog steeds voor het overgrote deel oekraiens of ex warpacquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Die liepen wel samen met het UK het lidmaatschap van de NAVO door te drukken.
Oekrainse leger werd getraind door NAVO troepen in Oekraine en werden bewapend door de USA en het VK.
En vergeet de betrokkenheid van de inlichtingendiensten uit die landen niet.
Eindeloos herhalen maar Putin is steeds kordaat en duidelijk geweest over oekr.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:46 schreef sp3c het volgende:
Ik vind het gezocht hoor, dan hadden ze betet Finland aan kunnen vallen want dat was toen nog geen NAVO en alles wat je zegt gaat voor dat land in veel grotere mate op
Soit ik heb gedronken dus spuug het maar uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik reageer zelden op je dus dat is ook weer niet waar
Iedereen weet dat je vooral wil dat het zo is.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
Poetin is de oorlog in fysieke zin begonnen, het Westen heeft deze mentaal uitgelokt. Jaja, ik vertel iets nieuws.
En ik weet dat iedereen dat ook wel weet.
Nee slechts een paar enkelingen hier in BNW denken dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
Poetin is de oorlog in fysieke zin begonnen, het Westen heeft deze mentaal uitgelokt. Jaja, ik vertel iets nieuws.
En ik weet dat iedereen dat ook wel weet.
Je verstoppen achter westerse propaganda geeft je geen gelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je vooral wil dat het zo is.
Je onderschat mensen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee slechts een paar enkelingen hier in BNW denken dat.
De VS wil Rusland en China kelderen omdat ze haar hegemonie bedreigen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je onderschat mensen.
Vele posters hier zijn gewoon figuren die tegen de traditionele wereld zijn en vóór de Romantiek. Die zien in Poetin daarin een groot tegenstander ( en dat is ook zo). Poetin wil de Westerse wereld bedoeld/onbedoeld op een ander discours brengen.
Het was nog niet doorgedrukt idd.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar het is er uiteindelijk niet doorgedrukt en de bewapening was bij het uitbreken van de oorlog nog steeds voor het overgrote deel oekraiens of ex warpac
Wat inlichtingendiensten doen heb ik geen zicht op, dus zullen best wat delen maar dat doen ze waar nodig is ook met de Russen
Ik vind het gezocht hoor, dan hadden ze betet Finland aan kunnen vallen want dat was toen nog geen NAVO en alles wat je zegt gaat voor dat land in veel grotere mate op
Zal ik mee gaan zuipen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Soit ik heb gedronken dus spuug het maar uit.
Als mod ben je top. Zelfs in BNW.
Als user ben je een even grote eikel als mij.
:p
Carry ob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |