gewoon in NAVO verband, anders nietquote:Op woensdag 10 september 2025 12:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, alleen samen doen met duitsland, frankrijk, uk en polen. Anders niet aan beginnen. Liefst met USA erbij, maar dat wordt lastig.
Dat gaat sowieso niet gebeuren.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon in NAVO verband, anders niet
Ligt helemaal aan de situatie, onmogelijk te zeggen nu zonder te fantaserenquote:Op woensdag 10 september 2025 12:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet gebeuren.
Wordt sowieso een coalitie waarin maar een beperkt aantal landen mee doen. En Zuid-Europa kun je gelijk afstrepen. Noord-Europa zal allicht oren hebben om te gaan.
Tijd voor een Pools vlaggetje als UIquote:Op woensdag 10 september 2025 18:14 schreef UncleScorp het volgende:
Blaffende keffertjes bijten niet dus er gebeurt niks.
Gaat Rusland een echte aanval doen?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:38 schreef UncleScorp het volgende:
En? En?
Krijgen we -eindelijk- oorlog na de drones in Polen?
Of wachten we nog op bewijs wiens drones het waren?
quote:Op woensdag 10 september 2025 18:14 schreef UncleScorp het volgende:
Blaffende keffertjes bijten niet dus er gebeurt niks.
quote:
Waarom wil je dat zo graag?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:38 schreef UncleScorp het volgende:
En? En?
Ik woon in Europa.quote:
Het NAVO munitie/wapenarsenaal staat al te roesten in oekraine.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:26 schreef Hallojo het volgende:
Rusland was al een tijdje in oorlog met de NAVO. De NAVO alleen niet met Rusland.
quote:Op woensdag 10 september 2025 17:38 schreef UncleScorp het volgende:
En? En?
Onze sancties staan klaar hoorquote:Op woensdag 10 september 2025 18:24 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gaat Rusland een echte aanval doen?
Wat een raar antwoord.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik woon in Europa.
Mijn regering wil het. De jouwe wil het. Onze buurlanden willen het.
Waarom ben jij tegendraads
Europa zit in economische/financiële problemen.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:37 schreef Candymannetje het volgende:
Niemand wilt oorlog maar iedereen wilt meer macht en geld.
False flag?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:00 schreef UncleScorp het volgende:
Drones in Polen ...
Grappige fotos van die drones die met duct tape aan elkaar hangen.
Wat een amateuristisch geklungel. Verwacht ik eerder van de tegenpartij ...
Drones in Rusland worden tegenwoordig professioneel en masse geproduceerd me dunkt.
Past ntl beter in het vroegere narratief van russen die ijskasten plunderen om militair materiaal te kunnen fabriceren.
En geen explosieven aan boord ... geen enkele drone ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |