SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zullen we zo ook nog een stroopwafel nemen?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Het duurt even, maar dan heb je ook wat.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Alleen als ie ¤13 of duurder isquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we zo ook nog een stroopwafel nemen?![]()
![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Uranium glas.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat valt wel te regelen. En daarna nog even een kilo patat.quote:
Lijkt me helemaal primaquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat valt wel te regelen. En daarna nog even een kilo patat.![]()
![]()
Heisse nut.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lick meine nüsse.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat LILAK het nu afweten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker ite.
Dit gaat wel wel heel smooth zo Justin.
Hoe bevalt het?quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben sociaal het aan het in het echte leven![]()
Enjoy dan maarquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het zijn nerds dus wel oké![]()
![]()
Of beide.quote:
Hey Bargje.
Hoi Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Noem je mij nou een idioot?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die Oostenrijker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan snel gaan. Ik sta binnen 1 dag al in de top 20You are the best
Better than al the rest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Met een beetje hulp van Maggi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Heer MT6quote:
En een breezer ananas,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh lekkere klassiekerquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:53 schreef mario390 het volgende:
90s in polse twenty..,m.nance coolen leave me alone![]()
![]()
![]()
Nance nu zeker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Deze heren hequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Volgende week wordt het hier ook zo warm tot 35 gradenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wordt zwetenquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende week wordt het hier ook zo warm tot 35 graden![]()
![]()
Hey Nijnquote:
4 dagen 30 of hoger h ier k moet er maar niet aan denkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rustig aan doen maarquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
4 dagen 30 of hoger h ier k moet er maar niet aan denken![]()
Heb mijn dochter dinsdag en woensdag, ze moet twee dagen in Deventer werken dus komt ze hier slapenquote:
Maandag, dinsdag en woensdag naar de fysio
Maandag komt iemand voor de bank kijken, donderdag naar de dokter.
Genoeg te doen volgende weekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh druk druk druk dus. Naja in ieder geval zoveel mogelijk de schaduw opzoeken en genoeg drinkenquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb mijn dochter dinsdag en woensdag, ze moet twee dagen in Deventer werken dus komt ze hier slapen
Maandag, dinsdag en woensdag naar de fysio
Maandag komt iemand voor de bank kijken, donderdag naar de dokter.
Genoeg te doen volgende week![]()
![]()
Deze?quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:19 schreef mario390 het volgende:
kenn je de caro c. müller ? is in assen ned.land geboren![]()
![]()
IK race er heen en race gelijk weer naar binnen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh druk druk druk dus. Naja in ieder geval zoveel mogelijk de schaduw opzoeken en genoeg drinken
Gelukkig zijn op morgen na alle afspraken tussen 9 en 11 dan is het nog wel te doen hoop ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja in de ochtend zal het nog wel meevallen jaquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK race er heen en race gelijk weer naar binnen.
Gelukkig zijn op morgen na alle afspraken tussen 9 en 11 dan is het nog wel te doen hoop ik![]()
Filosofie van Soul:
"Hebben we een waterpomptang? "
"ja"
"Waar dan?"
"Weet ik niet.."
"Dan hebben we dus geen waterpomptang."
Tien minuten later : "Ik heb hem gevonden."“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat je niet ziet, dat is er nietquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
Filosofie van Soul:
"ja"
"Waar dan?"
"Weet ik niet.."
Tien minuten later : "Ik heb hem gevonden."![]()
![]()
Ja meestal wel, gelukkig.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja in de ochtend zal het nog wel meevallen ja
Het ergste is dat ik moet koken omdat dochter ook mee eetik kook nooit als het zo warm is
maar ze verwacht bloemkool met draadjes vlees
en tank waar vloessig binnen is?quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
Filosofie van Soul:
"ja"
"Waar dan?"
"Weet ik niet.."
Tien minuten later : "Ik heb hem gevonden."![]()
Lekker laten verwachtenquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja meestal wel, gelukkig.
Het ergste is dat ik moet koken omdat dochter ook mee eetik kook nooit als het zo warm is
maar ze verwacht bloemkool met draadjes vlees![]()
![]()
Nope youquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Net als in Photoshop werk ik ook hiermee in lagen.
De eerste laag van de laptop is getekend, hierna komt de verfraaiing (Strakkere, rechtere lijnen enzo) en dan komen er nog wat slangen uit dat computerspel het scherm uit gekropen om deze slang achterna te gaan die er al eerder uit gekropen is.![]()
![]()
Ik heb nog ruimte voor een tweede hoor, heb voor door week nog niets, alleen voor het weekendquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij al iemand hebt![]()
Maar ik ben te vlot voor Jussie dat houdt hij niet bij
quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:31 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste laag van de laptop is getekend, hierna komt de verfraaiing (Strakkere, rechtere lijnen enzo) en dan komen er nog wat slangen uit dat computerspel het scherm uit gekropen om deze slang achterna te gaan die er al eerder uit gekropen is.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:31 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste laag van de laptop is getekend, hierna komt de verfraaiing (Strakkere, rechtere lijnen enzo) en dan komen er nog wat slangen uit dat computerspel het scherm uit gekropen om deze slang achterna te gaan die er al eerder uit gekropen is.
Er komt een portal in het midden van het scherm waar ze uit komen. (Er zijn 3 soorten portals in het spel. Onze favoriete noemen we de "Lieflief blijblij portal" omdat je daarin niet doodgemaakt kunt worden en alle slangen automatisch lieve en blije smileys naar elkaar sturen.)
![]()
Ben echt zo benieuwd naar zijn reactie straksquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:34 schreef ToT het volgende:
Er komt een portal in het midden van het scherm waar ze uit komen. (Er zijn 3 soorten portals in het spel. Onze favoriete noemen we de "Lieflief blijblij portal" omdat je daarin niet doodgemaakt kunt worden en alle slangen automatisch lieve en blije smileys naar elkaar sturen.)
Haha ik ben van plan het allemaal te gaan filmen!quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben echt zo benieuwd naar zijn reactie straks![]()
![]()
Smack my bitch up. Prodigy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ne ik lez het gevt en videofilm ,vind je dat`?quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
En een heel album
Bekijk deze YouTube-video![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ne ik lez het gevt en videofilm ,vind je dat`?![]()
Kan hij later ook zijn reactie terug zien, is ook leukquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik ben van plan het allemaal te gaan filmen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bob Fosko.quote:
Alle helden van toenquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
en daar is nance binnen lez ik e anita![]()
![]()
Fabienne.quote:
Tatum Dagelet zit hier ook in.quote:
Zo da`s lekker glad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BioscoopbolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weapons, Stephen Kingquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik las: Bioscoopbroek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Zeer sterk origineel verhaal, echt beklijvende en schokkende scènes, fantastische acteerprestaties, ingenieuze verhaal structuur, deze donkere horror parel gaat straight next level, een gitzwarte instant classic, een must-see die nog lang blijft nazinderen en terecht voor mij de horrorfilm van 2025! Ga dat zien👀……en op het einde van de rit wacht de uitzinnige finale wanneer alle puzzelstukjes 🧩 op hun plaats vallen..huiver & geniet ☠️👻![]()
Check!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weapons (2025)quote:Dat deze film is bestempeld als horror en nog vanaf 16 jaar 🙈Bagger slecht, weinig spanning of schrik momenten. Eerste uur v.d film was er totaal geen donder aan. Leek eerder een drama. Wel veel scene's waarom we hebben zitten lachen met de hele bioscoop.![]()
Tieten?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nog 2 minuten!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is vandaag de 222ste dag in 2025. En met een gemiddelde van 2x per dag, heb ik net mijn 444ste poep in 2025 gedaan Daar ben ik wel trots op![]()
Op naar de 450![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Netjesquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:01 schreef devzero het volgende:
Het is vandaag de 222ste dag in 2025. En met een gemiddelde van 2x per dag, heb ik net mijn 444ste poep in 2025 gedaan Daar ben ik wel trots op![]()
Op naar de 450![]()
Voor jou wel.quote:
Zo ken ik je nietquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik veeg gewoon af. We houden het wel netjes![]()
Je was er een tijdje niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toch weer een mooi momentjequote:Op zondag 10 augustus 2025 18:01 schreef devzero het volgende:
Op naar de 450Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En nu blijf je gewoon.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goffer.quote:
Weet je wie ik mis?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon patat bestellenquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
Bestel ik een kleine friet krijg ik een hele berg![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Is het wel het weer voor iddquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig wel korte broek meegenomen![]()
![]()
Zacht is beterquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anders krijg ik nog hardgekookte eitjes![]()
Volgende maand weer Preston palace
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Zekerquote:Op zondag 10 augustus 2025 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed om terug te zijn van vakantie![]()
![]()
Welkom terug.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed om terug te zijn van vakantie![]()
![]()
Zo tussen al het wandelen door ja, heb ik best tijd voor een bolk.
We waren vandaag bij het rijk van Nijmegen en daar kun je gewoon hele wandelingen maken in losloopgebieden zonder veel honden tegen te komen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Lekker. En vandaag nog goed te doen met de warmte.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo tussen al het wandelen door ja, heb ik best tijd voor een bolk.
We waren vandaag bij het rijk van Nijmegen en daar kun je gewoon hele wandelingen maken in losloopgebieden zonder veel honden tegen te komen![]()
Vorige week waren we in Ugchelen bij een gebied die erg aangeschreven stond om daar met je hond te wandelen. Veel te veel honden voor Ambar, hij vond het helemaal niet leuk.Trotste mama van Ambar
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Lekker eet smakelijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt Ambar toch pas op latere leeftijd gekregen (de hond bedoel ik dan, niet jij).quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Vorige week waren we in Ugchelen bij een gebied die erg aangeschreven stond om daar met je hond te wandelen. Veel te veel honden voor Ambar, hij vond het helemaal niet leuk.
Dan is het altijd maar de vraag hoe gesocialiseerd het dier is en natuurlijk het karakter van de hond zelf.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij is 3. Socialisatie heeft er in dit geval weinig mee te maken, meer de persoonlijke interesse en karakter van hemzelf.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt Ambar toch pas op latere leeftijd gekregen (de hond bedoel ik dan, niet jij).
Dan is het altijd maar de vraag hoe gesocialiseerd het dier is en natuurlijk het karakter van de hond zelf.
Hij snuffelt liever naar muisjes enzo dan dat hij met andere honden speelt.Trotste mama van Ambar
Hij is uiterst goed met andere honden en heeft veel vriendjes ook, maar hij gaat liever jagen en snuffelen.
Beetje zoals ik die best houd van sociale activiteiten maar liever alleen thuis zit met een boekTrotste mama van Ambar
Dat kan ook idd. Hoeft niet perse met socialisatie te maken te hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is 3. Socialisatie heeft er in dit geval weinig mee te maken, meer de persoonlijke interesse en karakter van hemzelf.
Hij snuffelt liever naar muisjes enzo dan dat hij met andere honden speelt.
Mijn ouders hebben ook een hond gehad die goed ging met veel honden, maar met meer dan 3 honden tegelijk werd het haar ook teveel.
Dat bedoelde ik ook met karakter/persoonlijkheid.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
We houden beide van lange wandelingen en slapenquote:Trotste mama van Ambar
Ik heb hier ook een muis zitten die slapen als hobby heeftquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb jij toevallig ook ruften alsof je leven er vanaf hangt, urenlang zeiken om helemaal niks en constant honger hebben ook als hobby?quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dortmund is wel aardig, voorzover ik dat beoordelen op een zondag waar vrijwel alles dicht is, maar het stikt hier wel van de zwervers en junks. Geef mij het Wuppertal maar.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zie ik eruit als een wijf?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook ruften alsof je leven er vanaf hangt, urenlang zeiken om helemaal niks en constant honger hebben ook als hobby?![]()
![]()
![]()
Op zich een leuke stad, maar er is niet heel veel te zien in Dortmundquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:02 schreef DJMO het volgende:
Dortmund is wel aardig, voorzover ik dat beoordelen op een zondag waar vrijwel alles dicht is, maar het stikt hier wel van de zwervers en junks. Geef mij het Wuppertal maar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: