SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is toch andersquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:25 schreef KoningWouter het volgende:
Had plaatje voor in de OP
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:25 schreef KoningWouter het volgende:
Had plaatje voor in de OP
[ afbeelding ]![]()
Waarom vind ik dit zo grappigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat mag jijquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Waarom vind ik dit zo grappig![]()
Ja
Denk niet dat ik ga sporten vandaag
Misschien zo even wandelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga zo ff uurtje plat
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Gister zwembadje opgezet voor Jyske, kan het water vast op temperatuur komen
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Overdag gaat het wel vind ik, maar de nachten zijn zo ellendig als het niet afkoelt 's avonds.quote:![]()
Je kan er ook in plassenquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:36 schreef _UserName_ het volgende:
Gister zwembadje opgezet voor Jyske, kan het water vast op temperatuur komen![]()
![]()
Oh lekker hoor, groot zwembad?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:36 schreef _UserName_ het volgende:
Gister zwembadje opgezet voor Jyske, kan het water vast op temperatuur komen![]()
Ja die gaan ook weer naar 20+quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Overdag gaat het wel vind ik, maar de nachten zijn zo ellendig als het niet afkoelt 's avonds.![]()
Dat. Helemaal erg als er dan heel iets neerslag is.. wordt zo vies klamquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Overdag gaat het wel vind ik, maar de nachten zijn zo ellendig als het niet afkoelt 's avonds.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Lekker aan de Belgische kust zo, dat is wat koeler hoop ikUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh lekker hoor, groot zwembad?
Oh lekker man. Ga je nog knokke?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:37 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker aan de Belgische kust zo, dat is wat koeler hoop ik![]()
Ik had deze TT nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Idd, prima voetenbadje, zo benieuwd wat Jyske er van gaat vindenquote:
Ik zit net een 5 weg te laten lopenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar nu ff platTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zal ik een Switch 2 kopen of welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vriend van me gaat ook regelmatig mijn zijn dochter naar het zwembad. Schijnt ze helemaal geweldig te vinden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Idd, prima voetenbadje, zo benieuwd wat Jyske er van gaat vinden![]()
Vind het wel een vet ding maar houd er rekening mee dat je je helemaal scheel betaalt aan de spelletjes.quote:![]()
Gewoon alleen Mario Kart spelenquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind het wel een vet ding maar houd er rekening mee dat je je helemaal scheel betaalt aan de spelletjes.![]()
![]()
Die zit erbij!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh oquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zit net een 5 weg te laten lopen![]()
Neem een bakje frambozen vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die zit erbij hoor ik net.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die is gewoon even 80 euro he.
80 euro per spelletje vind ik echt absurd.
En altijd wel ergens iets goedkoper te krijgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met TTSPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:43 schreef Kissingbird het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met TT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naja ieder zo zijn ding. Ik investeer liever een keer 1500 euro in een dikke game pc met goedkopere spelletjes.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die zit erbij hoor ik net.
En altijd wel ergens iets goedkoper te krijgen
Hoewel ik dat eigenlijk ook niet nodig heb want ik speel alleen Torn![]()
![]()
Ja wie is er hier nou gekquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ieder zo zijn ding. Ik investeer liever een keer 1500 euro in een dikke game pc met goedkopere spelletjes.
Hoewel ik dat eigenlijk ook niet nodig heb want ik speel alleen Torn![]()
![]()
![]()
Wie is hier nu de snackbar heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb veel Simsquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ieder zo zijn ding. Ik investeer liever een keer 1500 euro in een dikke game pc met goedkopere spelletjes.
Hoewel ik dat eigenlijk ook niet nodig heb want ik speel alleen Torn
Kost ook wat maar maak ook de uren
Stardew valley is denk ik nog de beste deal geweestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja als je dat veel speeltje is dat prima toch. Dat heb ik met Europa Universalis 4. Heb daar ook alle DLC van maar ook 2000 uurquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb veel Sims
Kost ook wat maar maak ook de uren
Stardew valley is denk ik nog de beste deal geweestSpeel dat nu niet meer though.
SV is ook leuk ja.![]()
Kom mee douchenquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:53 schreef DeZwabber het volgende:
Twee stukjes OV en ik zweet nu al. Blegh.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De enige echte BolkKIngquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jussie en Dottie in een pottiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wel krapjes hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even aankloppen bij de machinistquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zal even snel vragen of de trein een andere afslag wil nemen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
graag op mijn linkerschouderbladquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Dat zal het zijnquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh noemt @:MizzezAmy me daarom raar?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zo, 2 supermarkten afgegaan, de boodschappen zijn binnen.
De slager waarvan Google zei dat hij open was zag er erg dicht uit met een rolluik ervoor
Stomme Googlequote:Op zondag 10 augustus 2025 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
De slager waarvan Google zei dat hij open was zag er erg dicht uit met een rolluik ervoor![]()
![]()
Hey Birdie,quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa en zo is het![]()
Goedemiddag Dott
De slager is niet gesloten, slechts open met extra uitdaging.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
De slager waarvan Google zei dat hij open was zag er erg dicht uit met een rolluik ervoor🐙![]()
Domme googlequote:Op zondag 10 augustus 2025 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
De slager waarvan Google zei dat hij open was zag er erg dicht uit met een rolluik ervoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Puzziequote:
Nu ff ophalenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat heb je gekocht?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ...... ik geef ze gratis wegquote:
Lekker, wordt de komende dagen best heet, maar in de vroege ochtend is het nog wel te doen vaakquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jazeker , net gelopen dus ik voel me weer fittigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom idd beter in de vroege morgen lopen , ben je ook meteen goed wakkerquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, wordt de komende dagen best heet, maar in de vroege ochtend is het nog wel te doen vaak
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik had op de zondagochtend geen behoefte aan een extra uitdaging.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De slager is niet gesloten, slechts open met extra uitdaging.
De rest van de week ook niet trouwens
Dit kan er wel mee door toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal jou eens uitdagenquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had op de zondagochtend geen behoefte aan een extra uitdaging.
De rest van de week ook niet trouwens![]()
![]()
Intelligent? Ja, dat kan wel, maar ik ben niet zo intelligent raar, dus ik weet het nietquote:
Jij bent een gekkiequote:Op zondag 10 augustus 2025 12:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Intelligent? Ja, dat kan wel, maar ik ben niet zo intelligent raar, dus ik weet het niet![]()
![]()
![]()
En raaarwwwquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Intelligent? Ja, dat kan wel, maar ik ben niet zo intelligent raar, dus ik weet het niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:12 schreef bondage het volgende:
Dit kan er wel mee door toch?Ja toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
Misschien dat ik er volgende week wel zin in hebquote:
Oehquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien dat ik er volgende week wel zin in heb![]()
![]()
[quote]Op zondag 10 augustus 2025 12:12 schreef bondage het volgende:
Dit kan er wel mee door toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahhh daar ben je![]()
oeh je kijkt wel serieuzig zo
Als je weet hoe ik er bij loop hecht je aan mijn mening acuut geen waarde meer.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet niet, vraag jullie om mening![]()
Ik ben slecht in leuke foto's van mezelf maken...🐙![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:12 schreef bondage het volgende:
Dit kan er wel mee door toch?Wat en waarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ben je gewoon complimentjes aan het hengelen?
Geef ze danquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat en waarvoor?
Of ben je gewoon complimentjes aan het hengelen?![]()
![]()
[quote]Op zondag 10 augustus 2025 12:16 schreef Kissingbird het volgende:
quote:[ afbeelding ] Op zondag 10 augustus 2025 12:12 schreef bondage het volgende:
Dit kan er wel mee door toch?Moet ook, is foto voor FetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahhh daar ben je![]()
oeh je kijkt wel serieuzig zo![]()
![]()
ligt eraan waar het voor is.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet niet, vraag jullie om mening![]()
Ik ben slecht in leuke foto's van mezelf maken...
je kijkt een beetje indringend en serieus..
heb wel eens ander foto's van je hier gezien
Ok!quote:
Ja, dat kan er zeker wel mee door!
Maar ja, ik zou aan mijn mening ook geen waarde hechten
Profielfoto voor Fetquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat en waarvoor?
Of ben je gewoon complimentjes aan het hengelen?![]()
Complimentjes verwacht ik niet hoor![]()
![]()
Doe ik wel hoorquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok!
Maar ja, ik zou aan mijn mening ook geen waarde hechten![]()
![]()
Trein bleef lekker een paar minuten buiten het station wachten. Eerste gemiste overstap van de dag.🐙![]()
Zal eens nietquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:19 schreef DeZwabber het volgende:
Trein bleef lekker een paar minuten buiten het station wachten. Eerste gemiste overstap van de dag.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vraag het dus ik hecht er waarde aanquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok!
Maar ja, ik zou aan mijn mening ook geen waarde hechtenEn natuurlijk eerlijk, dat is vooral belangrijk.
Heb aantal gemaakt en dit is imo de beste.![]()
Wat ben je van plan?quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vraag het dus ik hecht er waarde aanEn natuurlijk eerlijk, dat is vooral belangrijk.
Heb aantal gemaakt en dit is imo de beste.
Prima foto hoor.![]()
is een prima fotoquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vraag het dus ik hecht er waarde aanEn natuurlijk eerlijk, dat is vooral belangrijk.
Heb aantal gemaakt en dit is imo de beste.![]()
zeker nu ik weet waarvoor
![]()
heb je wel eens vrolijk(er) gezien hier op foto'smaar voor daar
Nu een foto van jouquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is een prima foto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat ben je van plan?
Prima foto hoor.
Mijn profielfoto op Fet was alweer van tijd geleden, daarom een update. Verder niet zoveel van plan![]()
![]()
Ah ja, prima toch. Nette foto. Je bent fotogenieker dan ik in ieder geval.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank
Mijn profielfoto op Fet was alweer van tijd geleden, daarom een update. Verder niet zoveel van plan![]()
![]()
Is een serieuze aangelegenheid dat wrappenquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is een prima foto![]()
![]()
![]()
![]()
Naja je vraagt het in het algemeen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb aantal gemaakt en dit is imo de beste.
Zou ook wel onvriendelijk zijn als je zou vragen "wat vinden jullie (behalve Amy en Zwabber) van deze foto?"
Maar neem aan dat je niet als dom op fet staat, daarvoor vind ik deze foto net iets minder geschikt. Voor switch of wrapper prima geschikt, neem aan dat je in de rest van je foto's wel mummies hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Kan gewoonquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb er heel wat moeten maken... Gelukkig hebben we tegenwoordig digitaal, had al paar rolletjes vol gehad.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, prima toch. Nette foto. Je bent fotogenieker dan ik in ieder geval.![]()
Hoe moet je als dom op een foto staan dan?quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja je vraagt het in het algemeen.
Zou ook wel onvriendelijk zijn als je zou vragen "wat vinden jullie (behalve Amy en Zwabber) van deze foto?"
Maar neem aan dat je niet als dom op fet staat, daarvoor vind ik deze foto net iets minder geschikt. Voor switch of wrapper prima geschikt, neem aan dat je in de rest van je foto's wel mummies hebt.
Streng of zo? Ja echt geen idee.![]()
Ik heb je al een dickpic verstuurdquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij eerst want jij vraagt erom![]()
![]()
![]()
![]()
Jupquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Is een serieuze aangelegenheid dat wrappenDaarom prima foto
Ja dat was voordat mijn loon gestort werd!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Switch idd. Heb verschillende foto's; van shibari tot en met mummiesquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar neem aan dat je niet als dom op fet staat, daarvoor vind ik deze foto net iets minder geschikt. Voor switch of wrapper prima geschikt, neem aan dat je in de rest van je foto's wel mummies hebt.![]()
![]()
Heeel strengquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe moet je als dom op een foto staan dan?
Streng of zo? Ja echt geen idee.![]()
![]()
Dat is het nu ookquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja dat was voordat mijn loon gestort werd!![]()
![]()
Is nog aan het laaadenquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb je al een dickpic verstuurd![]()
![]()
@bondagequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik weet t ook niet, is ook maar mijn mening, maar ik zou dan gaan voor een iets minder vriendelijke uitstralingquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe moet je als dom op een foto staan dan?
Streng of zo? Ja echt geen idee.
Ja maar wel 2,5% opslag gehad hequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Noem je bondagegod nu dom?quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar neem aan dat je niet als dom op fet staat, daarvoor vind ik deze foto net iets minder geschikt. Voor switch of wrapper prima geschikt, neem aan dat je in de rest van je foto's wel mummies hebt.
Zellufquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Raarrrr.... was maar een klein bestandSmile, it's free therapy.![]()
Dat dit kan in NederlandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat had ik wel begrepen, maar ik moest deze dadjoke gewoon makenquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Dom, als in dominantZo heb je ook een sub, van submissive.
Beetje scheel kijken, mond open met een beetje kwijl in een mondhoek.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe moet je als dom op een foto staan dan?🐙![]()
Give me more daddyquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel begrepen, maar ik moest deze dadjoke gewoon maken![]()
Ik ben blij dat Jussie er weer is
Switch opgehaald! Toch handig zo'n coolbluewinkel in de buurtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dont forget to like and subscribequote:Op zondag 10 augustus 2025 12:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Dom, als in dominantZo heb je ook een sub, van submissive.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu lekker Mario Kartenquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Switch opgehaald! Toch handig zo'n coolbluewinkel in de buurt![]()
![]()
Doe je mee?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is de wasmachine al klaar dan?quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nog even wat water aan de kook brengen![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel begrepen, maar ik moest deze dadjoke gewoon maken
Had je een switch gekocht?quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Switch opgehaald! Toch handig zo'n coolbluewinkel in de buurt
Zeker door al dat switch gepraat
Mocht iemand me zoeken, het is WrappedEuphoriaquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dont forget to like and subscribe![]()
![]()
Nu even 40 minuten staan in een propvolle trein naast een lege eerste klascoupe met een stampend kind dat er al helemaal klaar mee is.
Oh. Ze begint nu spullen van andere mensen te schoppen. Cool.🐙![]()
Je had ook ff van topic moeten switchenquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had je een switch gekocht?
Zeker door al dat switch gepraat![]()
Ja, beter medelijden mee hebben, zij zal ook wel niet voor dr lol met kind in overvolle trein staanquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ALLEMAAL blij dat jussie er weer is![]()
![]()
![]()
![]()
Moeders zei iets over jetlag. Te zien aan de tags van de tas zijn ze van Chicago O'Hare naar Brussel gevlogen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, beter medelijden mee hebben, zij zal ook wel niet voor dr lol met kind in overvolle trein staan
Makes sense.🐙![]()
en dan nog de trein moeten pakkenquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moeders zei iets over jetlag. Te zien aan de tags van de tas zijn ze van Chicago O'Hare naar Brussel gevlogen.
Makes sense.
oef
kun je mij bij elkaar vegen hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is zo warm en benauwd in die trein. Ik had gewoon een extra shirt mee moeten nemen of zo. Nu ga ik me daar de hele dag druk om maken.
🐙![]()
ik ga je nog steeds knuffelenquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
Het is zo warm en benauwd in die trein. Ik had gewoon een extra shirt mee moeten nemen of zo. Nu ga ik me daar de hele dag druk om maken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb 'mquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
moet ik zoeken, weet niet qwaar mijn bh is![]()
Zou Justin ook de slagroom hebben?quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
dacht dat ie nog in de nacht lag
Daar ligt nog iets andersquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
dacht dat ie nog in de nacht lag![]()
Op eigen risico.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga je nog steeds knuffelen🐙![]()
Een Ferrari TT![]()
Enzo aproves this TT![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoevaak hebben Red Bull, McLaren en de rest ook alweer LeMans gewonnen?quote:
En wie is ook alweer de meest succesvolle constructeur in F1
Deze discussiequote:Op zondag 10 augustus 2025 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoevaak hebben Red Bull, McLaren en de rest ook alweer LeMans gewonnen?
En wie is ook alweer de meest succesvolle constructeur in F1![]()
![]()
McLaren, RBR, Williams, Sauber, Mercedes.quote:
Dat zijn raceteams en autofabriekanten.
Ferrari is een religie![]()
![]()
porschequote:Op zondag 10 augustus 2025 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoevaak hebben Red Bull, McLaren en de rest ook alweer LeMans gewonnen?
En wie is ook alweer de meest succesvolle constructeur in F1
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik dacht dat het over een Nintendo ging, dus ik denk ik koop er één zodat ik er bij kan horenquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had je een switch gekocht?
Zeker door al dat switch gepraat
Klopt, maar nog steeds gaat de TT er niet overquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
McLaren, RBR, Williams, Sauber, Mercedes.
![]()
![]()
![]()
Je bent een beetje een ferraari.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
McLaren, RBR, Williams, Sauber, Mercedes.
🐙![]()
En hoeveel F1 titels heeft Porsche ook alweer als constructeur in F1 behaaldquote:![]()
En ja ik bedoel constructeur, niet als motor leverancier in de jaren '80 met titels voor Lauda en Prost
Oh krijgen we weer geschiedenisles van @DerRabbit
Liever les van m in het tuinhuisjequote:Op zondag 10 augustus 2025 12:59 schreef MooieTop6 het volgende:
Oh krijgen we weer geschiedenisles van @:derrabbit![]()
Porsche heeft in begin jaren '80 turbo motoren voor McLaren gebouwd die grotendeels betaald werden door tag heuer en Marlboro. Ron Dennis wilde een technisch vaardig coureur om de motoren en wagen te verbeteren en Marlboro wilde een ster van formaat voor marketing. Dus dat werd Niki Lauda terug halen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:59 schreef MooieTop6 het volgende:
Oh krijgen we weer geschiedenisles van @:derrabbit
Prost na gezeik met Renault kon goedkoopt gehaald worden door McLaren maar werd in '84 afgetroefd door Niki voor de titel en in '85 won Niki nog de laatste GP van Zandvoort van de eeuw voor het circuit van de kalender verdween en Niki uit de F1 ging.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoe is het met u?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
IEDEREEN blij
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: