SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jullie moeten het nu doen met deze rare TTquote:
Gewoon massahysterie.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Ve-tsin oftewel het "Chinees-restaurant-syndroom".
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Een keukenlal heb ik nog niet, surft naar BOL.
Miskoop van de eeuwquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Sta ik lekker in de keuken mijn kip in chocoladesaus te maken hoor ik ineens hardop lallen naast me.
Hoe is het met je hoofd?quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat ik volgende week moet hardlopen in die bloedhitte, want dan ga ik deaud.
quote:
Jij weet mij altijd op te beuren, echt dankbaar voor.quote:
Zou lezenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Suske en Wiske en de lallende lummels.
Nee niet echt eigenlijkquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe is het met je hoofd?
Niet verbrand?
Opmerkelijkquote:
Zo word ik wel vaker genoemd jaquote:
Ik val niet om van verbazing.quote:
Waarvan wel dan?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik val niet om van verbazing.
4E gaat krokant buikspek makenquote:
Waar moeten we zijn?quote:
Toet toetquote:
Ik snapte dezequote:
Komt wel dichterbij zo.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haringvliet en dan bij Lage Zwaluwe rechtsaf.
Dankje, heb het opgeschrevenquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haringvliet en dan bij Lage Zwaluwe rechtsaf.
DOOM.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welk spel zal ik eens spelen.
Simsquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welk spel zal ik eens spelen.
Dat is geen spelquote:
Wat je graag wildequote:
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je date. Nog iedere dag aan het bellen?
Uiteraard wil ik in het echte leven ook een sekskelder en dat 1 man overal kinderen verwekt bij vrouwen die sekswerkers en paaldansers zijnquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard wil ik in het echte leven ook een sekskelder en dat 1 man overal kinderen verwekt bij vrouwen die sekswerkers en paaldansers zijn
Precies het leven dat ik wilde
Heeft ook iedere sekswerker daar zo'n keffertje?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard wil ik in het echte leven ook een sekskelder en dat 1 man overal kinderen verwekt bij vrouwen die sekswerkers en paaldansers zijn
Wat lees ik allemaal toch weer?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als zelfs jij je dit afvraagtquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat lees ik allemaal toch weer?
Nee. Ik vergeet wel eens dat huisdieren bestaan in de Simsquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft ook iedere sekswerker daar zo'n keffertje?
quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawe zitten nu op 2 uur minimaal per dag.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawe zitten nu op 2 uur minimaal per dag.
Nee. Hij was hier op vakantie maand terug. 2e keer dat die hier was. Hij houdt van muay thai en de gym. Kitesurfen wil die wel proberen zei die maar hij vindt het wat duur. Wat het ook is.quote:
Oh muay thai is wel heel handig. Dan kan-ie je privé training geven. Wanneer komt-ie weer?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Hij was hier op vakantie maand terug. 2e keer dat die hier was. Hij houdt van muay thai en de gym. Kitesurfen wil die wel proberen zei die maar hij vindt het wat duur. Wat het ook is.
ja zoals het er nu uitziet september. hij vroeg of ik hem kwam bezoeken maar heb hem gezegd dat ik dat niet doequote:Op zondag 10 augustus 2025 11:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh muay thai is wel heel handig. Dan kan-ie je privé training geven. Wanneer komt-ie weer?
Ook niet als het serieuzer wordt? Waar woont-ie dan?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zoals het er nu uitziet september. hij vroeg of ik hem kwam bezoeken maar heb hem gezegd dat ik dat niet doe
Denk niet dat we matchen voor serieus. Dit was ook niet de bedoeling. Toen die hier was hield ik gepaste afstand omdat die ook weer weg zou gaan maar ja toen begon die met bellenquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook niet als het serieuzer wordt? Waar woont-ie dan?
Is dat bellen wel leuk dan?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat we matchen voor serieus. Dit was ook niet de bedoeling. Toen die hier was hield ik gepaste afstand omdat die ook weer weg zou gaan maar ja toen begon die met bellen![]()
Hij woont in parijs, maar gaat morgen naar marokko voor een maand en dan komt die waarschijnlijk hierheen.
Dus ik dacht kan misschien op weg naar NL dan bij hem op bezoek in parijs maar ja zo goed ken ik hem niet
ja zekerquote:
preciesquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gewoon keertje toehappen ballie. Je bent niet meteen getrouwd
Hormonenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende: Een week geleden was ik nu absoluut een wrak, nu zit ik vol met energie. Dagindeling bijna identiek. Geen touw aan vast te knopen.
Wij wel toch?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zekerIk vind hem ook leuk en wil hem graag zien maar denk niet dat we geschikt zijn voor iets long terms
Dat wordt een mooie soap dus in september.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zekerIk vind hem ook leuk en wil hem graag zien maar denk niet dat we geschikt zijn voor iets long terms
Wij zijn toch wel geschikt voor long term?quote:
Bedankt schatquote:
Hoezo ?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie soap dus in september.
oh ja jij en ik zekerquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij zijn toch wel geschikt voor long term?
NIET?!quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
US is jarig vandaag![]()
![]()
Gefeliciteerd stouterd![]()
Nietus, de broer van Miauw is vandaag wel jarig.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
US is jarig vandaag![]()
![]()
Gefeliciteerd stouterd![]()
Wel je bent wel jarig!quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nietus, de broer van Miauw is vandaag wel jarig.
O kak het was gisteren hčquote:
Wanneer ben jij jarig?quote:
Zou gewoon een vrije dag moeten zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Jarig zijn op een werkdag is voor plebs en dommen
Kiezel die muffe was ook maar meteen in de allesbrander.quote:
Die hangt te drogenquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiezel die muffe was ook maar meteen in de allesbrander.
Waarom kan je niet lopen tijdens dat de was aan het drogen is?quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou als de was eindelijk droog is ga ik even lopen hoor
Oh,hij hangt niet buiten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
754 stapjes nu. Eigenlijk ook onzin om de was in de droger te hebben nu maar okee.
Vroeger had je hier op FOK! user Conflict, die had zijn profiel zo ingesteld, dat hij iedere dag jarig was. Hij had ook als onderschrift ik ben vandaag jarigquote:
Die neem ik eigenlijk pas mee als ik meer dan 1,5 uur ga lopen met dit weer, gewoon van tevoren goed drinken en dan komt het wel goedquote:Op zondag 10 augustus 2025 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ben ik weer. 3991 stapjes. Voorlopig de laatste keer dat ik zonder fles water de deur uit gegaan ben zeg pfff
https://p-magazine.com/nl(...)-je-maag-van-omkeertquote:
403 Forbiddenquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://p-magazine.com/nl(...)-je-maag-van-omkeert
Hmm beetje matigquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
403 Forbidden
Access Blocked by Server Administrator
We're sorry, but access to this path has been restricted by the server administrator. This could be due to various reasons, including security measures or limitations set by the website owner.
goed verhaal
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm beetje matigEn als je hem ververst of in een privevenster opent?
quote:-edit-
een extra / erachter hielp
Ja bijzonder, zal wel een of andere hotlink beveiliging op zittenquote:
quote:Door recente veranderingen in het provinciaal beleid in Zuid-Holland worden nesten ten zuiden van de A12 niet langer verwijderd. Blijft het nest zitten, dan kunnen daar straks wel tientallen tot honderden nieuwe koninginnen uit wegvliegen. De Aziatische hoornaar heeft in Nederland nauwelijks natuurlijke vijanden.
BBBquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
wat voor een malloten zitten er in de overheid man
Ja maar is zielug om nestjes weg te halenquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar is zielug om nestjes weg te halen
oh, en het is ook nog duur uiteraardquote:De provincie baseert deze beslissing op onderzoek van het EIS-Kenniscentrum Insecten. Uit dit onderzoek blijkt dat de Aziatische hoornaar geen bedreiging vormt voor de volksgezondheid en biodiversiteit.
Ik dacht dat ie onze bijen dood?quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:18 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
oh, en het is ook nog duur uiteraard
correct. maar kennelijk volgens dat kenniscentrum is er niks mis mee (artikel van juli 2024 trouwens)quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie onze bijen dood?
Ok.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
correct. maar kennelijk volgens dat kenniscentrum is er niks mis mee (artikel van juli 2024 trouwens)
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie onze bijen dood?
quote:De Aziatische hoornaar (Vespa velutina) is een invasieve exoot die sinds een aantal jaren vooral in Zuid-Nederland wordt aangetroffen. De hoornaar is schadelijk voor honingbijen, hommelsoorten en andere bestuivende insecten.
De Aziatische hoornaar staat op de zogenoemde Unielijst voor invasieve exoten. Dat betekent dat de Europese Unie heeft afgesproken dat verspreiding van de Aziatische hoornaar zoveel mogelijk voorkomen moet worden.
https://www.nvwa.nl/onderwerpen/aziatische-hoornaar
Ja nu een grap maken over 'ervaring met invasieve exoten' is gewoon een te makkelijke inkopperquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar de provincie ZH weet het beter.
Wat weten ze er bij de EU nou van.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar de provincie ZH weet het beter.
Verkeerde account US.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu een grap maken over 'ervaring met invasieve exoten' is gewoon een te makkelijke inkopper
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu een grap maken over 'ervaring met invasieve exoten' is gewoon een te makkelijke inkopper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, misschien deze spoiler niet openen, kan schokkend zijnJezus nog duurder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Simpele huismerk chocoladeletters straks voor Bijenkorf prijzenquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog even en chocola is het nieuwe goud.
Straks heb je Chocorovski.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Simpele huismerk chocoladeletters straks voor Bijenkorf prijzen
Straks in een kluis opbergen ipv in de keukenkastquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks heb je Chocorovski.
Gekoeld en zoquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks in een kluis opbergen ipv in de keukenkast
Nee omdat ze allemaal op die party waren, dan is de rest van het eiland leeg natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
Er waren gisteren 23 duizend mensen op de fullmoon party. En vond het helemaal niet zo druk op het eiland
Bewegingssensors, camera's, alarmen, afweergeschutquote:
niet overdag natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee omdat ze allemaal op die party waren, dan is de rest van het eiland leeg natuurlijk
Dan liggen ze hun kater uit te slapenquote:
en gisteren overdag voor het feest?quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan liggen ze hun kater uit te slapen
Uitkateren van de pre-fullmoon party?quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en gisteren overdag voor het feest?
quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uitkateren van de pre-fullmoon party?
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, misschien deze spoiler niet openen, kan schokkend zijnJa jezus niet weer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Truste.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
ik ga mijn bed in. ben gesloopt van niets
Lekker bijtijds welquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
ik ga mijn bed in. ben gesloopt van niets
Scheelt weer Ozempicquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog even en chocola is het nieuwe goud.
Als het zo doorgaat wel ja.quote:
Ik heb liever andere middelen maar mag ik niet van @loveislikeakissquote:
Welkom terugquote:
Oke en wat moet ik hiermee?quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:06 schreef vrijgevochten het volgende:
Paar datingapps aangeslingerd
@:flippingcoin @:fok-it @:mortaxx @:ama
Gaat goed die spirituele ontwikkeling!quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:06 schreef vrijgevochten het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
Hij hoopt jou te vinden.quote:
Zelf wegbranden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
Bedankt makkerquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat goed die spirituele ontwikkeling!
gister nog een date gehad met fokkiequote:Op zondag 10 augustus 2025 16:06 schreef vrijgevochten het volgende:
Gaat er een tweede date komen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gister nog een date gehad met fokkie
Echt hequote:Op zondag 10 augustus 2025 16:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Even met z’n broek paling worstelen.
vast & zekerquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:42 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gaat er een tweede date komen?
Heb je hem nog een paar vacatures van de hand kunnen doen of heb je voornamelijk aandacht gehad voor zijn innerlijk kind?quote:
Hamburgersquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eens kijken wat ik ga eten straks.
quote:
Die malloten in de overheid?quote:
'Toevallig'.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stond nog op m'n klembord toevallig
Heel 'toevallig'quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stond nog op m'n klembord toevallig
quote:
quote:
quote:
Ik kom er nu aan!quote:
Ernstig?quote:
Geen idee.quote:
Zelluf.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee.
Ze gaan nu net weer zonder sirenes weg. Dus zal wel meevallen.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelluf.
[..]
Gelukkig maar.
In het geciviliseerde deel van Nederland heet het friet.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is correct. Hier noemen we dat patat.
Ik ben heul niet dikquote:
Hondenbrokken?quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo lekker verjaardag van Ambar zijn peetbaasje gevierd met een fijne wandeling en eten na afloop.
...wat?quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:42 schreef Karzai het volgende:
voor eeuwig yvonne beffen maar ik heb ik er voor voor over
quote:
smakelijkquote:Op zondag 10 augustus 2025 19:42 schreef Karzai het volgende:
voor eeuwig yvonne beffen maar ik heb ik er voor over
Ik ben al aan mijn derde fles bruisend water van de dagquote:
Dank je.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:17 schreef Karzai het volgende:
maja er lopen zoveel mooie en leuke vrouwen hier rond dat ik ook denk wat doe ik hier
Ja dat bruistquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben al aan mijn derde fles bruisend water van de dag
Verder alles goed?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:34 schreef Karzai het volgende:
zo,n cultureel antropologische verantwoorde kut
Bijna vrijdag.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend alweer bijna voorbij.
Doe nu eens ff rustig mannetjequote:Op zondag 10 augustus 2025 20:34 schreef Karzai het volgende:
zo,n cultureel antropologische verantwoorde kut
Hoest met je moeder?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:44 schreef Karzai het volgende:
maja dat is een beetje kort door de bocht ik vind jullie ook leuk en grappig
Paar keer knipperen met de ogen en je bent 80 joh, kun je eindelijk 3 jaar genieten van je pensioenquote:
Familiezaken goed hier.quote:
Ik hou wel van bruisquote:
Als ik vandaag de jackpot win in de Staatsloterijquote:
Bijna op de helftquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paar keer knipperen met de ogen en je bent 80 joh, kun je eindelijk 3 jaar genieten van je pensioen
52 hier. Ik vind het voorlopig wel leuk al ben ik geen 20 meer. Klim nog steeds een mast in om daar boven iets met een RADAR te doen. Al met al vind ik werken geinig. VakidiootNiels.quote:
Die lijst is heftig heh.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:54 schreef vrijgevochten het volgende:
Niels en karzai in 1 topic, erg leuk
Hoe groot schat je die kans?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik vandaag de jackpot win in de Staatsloterij
Denken zo oud te wordenquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paar keer knipperen met de ogen en je bent 80 joh, kun je eindelijk 3 jaar genieten van je pensioen
Ik zal de wekker maar zetten om morgen naar het werk te gaanquote:
Dat duurt nog wel een jaar of 30 of zo.quote:
oh ja.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik vandaag de jackpot win in de Staatsloterij
Mocht je stiekem wel winnen geef je dan wel een speciale Foqueville party?quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zal de wekker maar zetten om morgen naar het werk te gaan
50% hč. Wel of niet.quote:
Ze zijn zelf nog optimistischerquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
50% hč. Wel of niet.
Maar het zal wel niet worden.
quote:De kans op een prijs bij Staatsloterij wisselt per trekking en is in 2025 gemiddeld over alle 16 trekkingen 51,6%. Dat betekent dat er gemiddeld op 51,6% van de verkochte lotnummers een prijs van minimaal ¤5 valt (heel lot). De kans dat je een prijs wint, bij deelname aan 16 trekkingen, is dus maar liefst 1 op 2!
De kans dat je echt rijk wordt bij de staatsloterij, en dan wil ik het casually aftikken op 100.000 Euro, is ongeveer een kwart procent van de kans dat je door de bliksem getroffen wordt tijdens het koppen van een meteoriet terwijl je in een schuilbunker zit te kijken hoe Feyenoord de Europa Cup 1 wint.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
De jackpot winnen is nét ietsjes minder gunstig
0,00000014%
quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De kans dat je echt rijk wordt bij de staatsloterij, en dan wil ik het casually aftikken op 100.000 Euro, is ongeveer een kwart procent van de kans dat je door de bliksem getroffen wordt tijdens het koppen van een meteoriet terwijl je in een schuilbunker zit te kijken hoe Feyenoord de Europa Cup 1 wint.
Feyenoordquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De kans dat je echt rijk wordt bij de staatsloterij, en dan wil ik het casually aftikken op 100.000 Euro, is ongeveer een kwart procent van de kans dat je door de bliksem getroffen wordt tijdens het koppen van een meteoriet terwijl je in een schuilbunker zit te kijken hoe Feyenoord de Europa Cup 1 wint.
Ik doe altijd mee met een straatje (halve loten), dus ik 'win' sowieso altijd een tientje.quote:
En hoeveel sta je netto in de plusquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe altijd mee met een straatje (halve loten), dus ik 'win' sowieso altijd een tientje.
Dat houd ik niet bij. Maar als ik een gokje moet wagen, spek ik de overheid.quote:
quote:
Spekquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat houd ik niet bij. Maar als ik een gokje moet wagen, spek ik de overheid.
ze heeft hem bewegend gemaakt met aiquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik denk dat veel mensen zouden willen dat ze zo'n foto van oma in die tijd hadden
![]()
Knappe vrouw ook
Zag hetquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze heeft hem bewegend gemaakt met ai
Het luchtalarm?quote:
Is het die hond van de buren die rebels begint te worden?quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, soort van inbraakalarm
quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het die hond van de buren die rebels begint te worden?
Blaffen en alarmen, straks gaat die ook nog keihard muziek afspelen en met een lekke uitlaat door de straat scheurenquote:
Mooi manquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja met mijn zusje en mijn nichtje, echt fucking freaky dat dit kan met5 fotoods
Is die alleen op pad?quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd rebels die honden. Mijn hond is ook de stad onveilig aan het maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |