Wanneer ben jij jarig?quote:
Zou gewoon een vrije dag moeten zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Jarig zijn op een werkdag is voor plebs en dommen
Kiezel die muffe was ook maar meteen in de allesbrander.quote:
Die hangt te drogenquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiezel die muffe was ook maar meteen in de allesbrander.
Waarom kan je niet lopen tijdens dat de was aan het drogen is?quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou als de was eindelijk droog is ga ik even lopen hoor
Oh,hij hangt niet buiten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
754 stapjes nu. Eigenlijk ook onzin om de was in de droger te hebben nu maar okee.
Vroeger had je hier op FOK! user Conflict, die had zijn profiel zo ingesteld, dat hij iedere dag jarig was. Hij had ook als onderschrift ik ben vandaag jarigquote:
Die neem ik eigenlijk pas mee als ik meer dan 1,5 uur ga lopen met dit weer, gewoon van tevoren goed drinken en dan komt het wel goedquote:Op zondag 10 augustus 2025 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ben ik weer. 3991 stapjes. Voorlopig de laatste keer dat ik zonder fles water de deur uit gegaan ben zeg pfff
https://p-magazine.com/nl(...)-je-maag-van-omkeertquote:
403 Forbiddenquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://p-magazine.com/nl(...)-je-maag-van-omkeert
Hmm beetje matigquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
403 Forbidden
Access Blocked by Server Administrator
We're sorry, but access to this path has been restricted by the server administrator. This could be due to various reasons, including security measures or limitations set by the website owner.
goed verhaal
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm beetje matigEn als je hem ververst of in een privevenster opent?
quote:-edit-
een extra / erachter hielp
Ja bijzonder, zal wel een of andere hotlink beveiliging op zittenquote:
quote:Door recente veranderingen in het provinciaal beleid in Zuid-Holland worden nesten ten zuiden van de A12 niet langer verwijderd. Blijft het nest zitten, dan kunnen daar straks wel tientallen tot honderden nieuwe koninginnen uit wegvliegen. De Aziatische hoornaar heeft in Nederland nauwelijks natuurlijke vijanden.
BBBquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
wat voor een malloten zitten er in de overheid man
Ja maar is zielug om nestjes weg te halenquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar is zielug om nestjes weg te halen
oh, en het is ook nog duur uiteraardquote:De provincie baseert deze beslissing op onderzoek van het EIS-Kenniscentrum Insecten. Uit dit onderzoek blijkt dat de Aziatische hoornaar geen bedreiging vormt voor de volksgezondheid en biodiversiteit.
Ik dacht dat ie onze bijen dood?quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:18 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
oh, en het is ook nog duur uiteraard
correct. maar kennelijk volgens dat kenniscentrum is er niks mis mee (artikel van juli 2024 trouwens)quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie onze bijen dood?
Ok.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
correct. maar kennelijk volgens dat kenniscentrum is er niks mis mee (artikel van juli 2024 trouwens)
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie onze bijen dood?
quote:De Aziatische hoornaar (Vespa velutina) is een invasieve exoot die sinds een aantal jaren vooral in Zuid-Nederland wordt aangetroffen. De hoornaar is schadelijk voor honingbijen, hommelsoorten en andere bestuivende insecten.
De Aziatische hoornaar staat op de zogenoemde Unielijst voor invasieve exoten. Dat betekent dat de Europese Unie heeft afgesproken dat verspreiding van de Aziatische hoornaar zoveel mogelijk voorkomen moet worden.
https://www.nvwa.nl/onderwerpen/aziatische-hoornaar
Ja nu een grap maken over 'ervaring met invasieve exoten' is gewoon een te makkelijke inkopperquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar de provincie ZH weet het beter.
Wat weten ze er bij de EU nou van.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar de provincie ZH weet het beter.
Verkeerde account US.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu een grap maken over 'ervaring met invasieve exoten' is gewoon een te makkelijke inkopper
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu een grap maken over 'ervaring met invasieve exoten' is gewoon een te makkelijke inkopper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |