Heeft ook iedere sekswerker daar zo'n keffertje?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard wil ik in het echte leven ook een sekskelder en dat 1 man overal kinderen verwekt bij vrouwen die sekswerkers en paaldansers zijn
Precies het leven dat ik wilde
Wat lees ik allemaal toch weer?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard wil ik in het echte leven ook een sekskelder en dat 1 man overal kinderen verwekt bij vrouwen die sekswerkers en paaldansers zijn
Precies het leven dat ik wilde
Als zelfs jij je dit afvraagtquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat lees ik allemaal toch weer?
Nee. Ik vergeet wel eens dat huisdieren bestaan in de Simsquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft ook iedere sekswerker daar zo'n keffertje?
quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawe zitten nu op 2 uur minimaal per dag.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawe zitten nu op 2 uur minimaal per dag.
Nee. Hij was hier op vakantie maand terug. 2e keer dat die hier was. Hij houdt van muay thai en de gym. Kitesurfen wil die wel proberen zei die maar hij vindt het wat duur. Wat het ook is.quote:
Oh muay thai is wel heel handig. Dan kan-ie je privé training geven. Wanneer komt-ie weer?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Hij was hier op vakantie maand terug. 2e keer dat die hier was. Hij houdt van muay thai en de gym. Kitesurfen wil die wel proberen zei die maar hij vindt het wat duur. Wat het ook is.
ja zoals het er nu uitziet september. hij vroeg of ik hem kwam bezoeken maar heb hem gezegd dat ik dat niet doequote:Op zondag 10 augustus 2025 11:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh muay thai is wel heel handig. Dan kan-ie je privé training geven. Wanneer komt-ie weer?
Ook niet als het serieuzer wordt? Waar woont-ie dan?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zoals het er nu uitziet september. hij vroeg of ik hem kwam bezoeken maar heb hem gezegd dat ik dat niet doe
Denk niet dat we matchen voor serieus. Dit was ook niet de bedoeling. Toen die hier was hield ik gepaste afstand omdat die ook weer weg zou gaan maar ja toen begon die met bellenquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook niet als het serieuzer wordt? Waar woont-ie dan?
Is dat bellen wel leuk dan?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat we matchen voor serieus. Dit was ook niet de bedoeling. Toen die hier was hield ik gepaste afstand omdat die ook weer weg zou gaan maar ja toen begon die met bellen![]()
Hij woont in parijs, maar gaat morgen naar marokko voor een maand en dan komt die waarschijnlijk hierheen.
Dus ik dacht kan misschien op weg naar NL dan bij hem op bezoek in parijs maar ja zo goed ken ik hem niet
ja zekerquote:
preciesquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gewoon keertje toehappen ballie. Je bent niet meteen getrouwd
Hormonenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende: Een week geleden was ik nu absoluut een wrak, nu zit ik vol met energie. Dagindeling bijna identiek. Geen touw aan vast te knopen.
Wij wel toch?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zekerIk vind hem ook leuk en wil hem graag zien maar denk niet dat we geschikt zijn voor iets long terms
Dat wordt een mooie soap dus in september.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zekerIk vind hem ook leuk en wil hem graag zien maar denk niet dat we geschikt zijn voor iets long terms
Wij zijn toch wel geschikt voor long term?quote:
Bedankt schatquote:
Hoezo ?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie soap dus in september.
oh ja jij en ik zekerquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij zijn toch wel geschikt voor long term?
NIET?!quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
US is jarig vandaag![]()
![]()
Gefeliciteerd stouterd![]()
Nietus, de broer van Miauw is vandaag wel jarig.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
US is jarig vandaag![]()
![]()
Gefeliciteerd stouterd![]()
Wel je bent wel jarig!quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nietus, de broer van Miauw is vandaag wel jarig.
O kak het was gisteren hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |