SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, misschien deze spoiler niet openen, kan schokkend zijnJezus nog duurder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Simpele huismerk chocoladeletters straks voor Bijenkorf prijzenquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog even en chocola is het nieuwe goud.
Straks heb je Chocorovski.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Simpele huismerk chocoladeletters straks voor Bijenkorf prijzen
Straks in een kluis opbergen ipv in de keukenkastquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks heb je Chocorovski.
Gekoeld en zoquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks in een kluis opbergen ipv in de keukenkast
Nee omdat ze allemaal op die party waren, dan is de rest van het eiland leeg natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
Er waren gisteren 23 duizend mensen op de fullmoon party. En vond het helemaal niet zo druk op het eiland
Bewegingssensors, camera's, alarmen, afweergeschutquote:
niet overdag natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee omdat ze allemaal op die party waren, dan is de rest van het eiland leeg natuurlijk
Dan liggen ze hun kater uit te slapenquote:
en gisteren overdag voor het feest?quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan liggen ze hun kater uit te slapen
Uitkateren van de pre-fullmoon party?quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en gisteren overdag voor het feest?
quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uitkateren van de pre-fullmoon party?
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, misschien deze spoiler niet openen, kan schokkend zijnJa jezus niet weer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Truste.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
ik ga mijn bed in. ben gesloopt van niets
Lekker bijtijds welquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
ik ga mijn bed in. ben gesloopt van niets
Scheelt weer Ozempicquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog even en chocola is het nieuwe goud.
Als het zo doorgaat wel ja.quote:
Ik heb liever andere middelen maar mag ik niet van @loveislikeakissquote:
Welkom terugquote:
Oke en wat moet ik hiermee?quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:06 schreef vrijgevochten het volgende:
Paar datingapps aangeslingerd
@:flippingcoin @:fok-it @:mortaxx @:ama
Gaat goed die spirituele ontwikkeling!quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:06 schreef vrijgevochten het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
wat voor een malloten zitten er in de overheid man
Hij hoopt jou te vinden.quote:
Zelf wegbranden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
wat voor een malloten zitten er in de overheid man
Bedankt makkerquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat goed die spirituele ontwikkeling!
gister nog een date gehad met fokkiequote:Op zondag 10 augustus 2025 16:06 schreef vrijgevochten het volgende:
Gaat er een tweede date komen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gister nog een date gehad met fokkie
Echt hequote:Op zondag 10 augustus 2025 16:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Even met z’n broek paling worstelen.
vast & zekerquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:42 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gaat er een tweede date komen?
Heb je hem nog een paar vacatures van de hand kunnen doen of heb je voornamelijk aandacht gehad voor zijn innerlijk kind?quote:
Hamburgersquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eens kijken wat ik ga eten straks.
quote:
Die malloten in de overheid?quote:
'Toevallig'.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stond nog op m'n klembord toevallig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |