Bijna op de helftquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paar keer knipperen met de ogen en je bent 80 joh, kun je eindelijk 3 jaar genieten van je pensioen
52 hier. Ik vind het voorlopig wel leuk al ben ik geen 20 meer. Klim nog steeds een mast in om daar boven iets met een RADAR te doen. Al met al vind ik werken geinig. VakidiootNiels.quote:
Die lijst is heftig heh.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:54 schreef vrijgevochten het volgende:
Niels en karzai in 1 topic, erg leuk
Hoe groot schat je die kans?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik vandaag de jackpot win in de Staatsloterij
Denken zo oud te wordenquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paar keer knipperen met de ogen en je bent 80 joh, kun je eindelijk 3 jaar genieten van je pensioen
Ik zal de wekker maar zetten om morgen naar het werk te gaanquote:
Dat duurt nog wel een jaar of 30 of zo.quote:
oh ja.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik vandaag de jackpot win in de Staatsloterij
Mocht je stiekem wel winnen geef je dan wel een speciale Foqueville party?quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zal de wekker maar zetten om morgen naar het werk te gaan
50% hè. Wel of niet.quote:
Ze zijn zelf nog optimistischerquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
50% hè. Wel of niet.
Maar het zal wel niet worden.
quote:De kans op een prijs bij Staatsloterij wisselt per trekking en is in 2025 gemiddeld over alle 16 trekkingen 51,6%. Dat betekent dat er gemiddeld op 51,6% van de verkochte lotnummers een prijs van minimaal ¤5 valt (heel lot). De kans dat je een prijs wint, bij deelname aan 16 trekkingen, is dus maar liefst 1 op 2!
De kans dat je echt rijk wordt bij de staatsloterij, en dan wil ik het casually aftikken op 100.000 Euro, is ongeveer een kwart procent van de kans dat je door de bliksem getroffen wordt tijdens het koppen van een meteoriet terwijl je in een schuilbunker zit te kijken hoe Feyenoord de Europa Cup 1 wint.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
De jackpot winnen is nét ietsjes minder gunstig
0,00000014%
quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De kans dat je echt rijk wordt bij de staatsloterij, en dan wil ik het casually aftikken op 100.000 Euro, is ongeveer een kwart procent van de kans dat je door de bliksem getroffen wordt tijdens het koppen van een meteoriet terwijl je in een schuilbunker zit te kijken hoe Feyenoord de Europa Cup 1 wint.
Feyenoordquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De kans dat je echt rijk wordt bij de staatsloterij, en dan wil ik het casually aftikken op 100.000 Euro, is ongeveer een kwart procent van de kans dat je door de bliksem getroffen wordt tijdens het koppen van een meteoriet terwijl je in een schuilbunker zit te kijken hoe Feyenoord de Europa Cup 1 wint.
Ik doe altijd mee met een straatje (halve loten), dus ik 'win' sowieso altijd een tientje.quote:
En hoeveel sta je netto in de plusquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe altijd mee met een straatje (halve loten), dus ik 'win' sowieso altijd een tientje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |