12 minuten achterstand op de winnaar Pedersen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Iets bekend hoe het Jakobsen vergaan is? Geen kans vandaag natuurlijk maar vooral of hij de dag redelijk door gekomen is?
Voor mijn gevoel is ie al 32quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
12 minuten achterstand op de winnaar Pedersen.
https://www.nu.nl/wielren(...)terstand-binnen.html
Toch min of meer tussen de continentale renners gefinisht. Naar eigen zeggen is ook nog in opbouw, als ie morgen kan sprinten zal het al heel wat zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Iets bekend hoe het Jakobsen vergaan is? Geen kans vandaag natuurlijk maar vooral of hij de dag redelijk door gekomen is?
Die tijdrit is toch redelijk perfect voor hem? Zeker met dit veldquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen de vlakke sprint en ook de tijdrit zullen voor Mads wel weer lastig worden, maar hij zal sowieso wel weer grandioos op punt staan.
Dit is de kans om in de voetsporen van Ivan Basso te treden. Die won in 2005 als klimmer (lol) 4 ritten en het eindklassement.
Ja, moet zeker kunnen. Hij is ook wel favoriet. Al verwacht ik wel een hele goede Söderqvist.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Die tijdrit is toch redelijk perfect voor hem? Zeker met dit veld
Segaert en Price Pejtersen ook nog wel gevaarlijk. Of zelfs Waerenskjold.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, moet zeker kunnen. Hij is ook wel favoriet. Al verwacht ik wel een hele goede Söderqvist.
https://nos.nl/artikel/25(...)n-beter-dan-voorheenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Dat zal met de Vuelta te maken hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:58 schreef hhh38 het volgende:
Vorige week waren er 5 rittenkoersen + de Volta en deze week 2 + de Volta. Dat had toch beter gekund qua planning?
Daar moeten ze zo weer langsquote:
Hij zat wel ver bij die laatste bochtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:31 schreef wimderon het volgende:
Even kijken of Philipsen ingesloten zat, anders belooft dat niet veel voor een Vuelta-deelname.
De Schuyteneer Steffen volgens Steefquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Jaaaaa stuurkloppende Menten! Het mag ook nooit eens zo zijn.
Desondanks een prachtige stuurklop met een fietslengte achterstand.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:33 schreef franklop het volgende:
De Schuyteneer Steffen
[..]
De Schuyteneer Steffen volgens Steef
Ja, had toch wel aardig wat snelheid uiteindelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij zat wel ver bij die laatste bocht
Dat zou nergens op slaan, hij lag eruit vanwege een liesslagader alibi.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok dat hij niet meer durfde nadat hij een valpartij zag
Of wellicht erbij betrokken!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij is tot nu toe nog steeds een diefquote:Nederlandse ploeg wisselde in de finale van de koers toch van plan. 'Vandaag was een hele korte etappe, dus we verwachtten dat het van start tot finish volle bak zou zijn', vertelt Nils Eekhoff via de officiële kanalen van de ploeg. 'We namen vanaf het begin de controle, met het plan om in de finale voor Fabio te sprinten. De kopgroep was echter sterk, waardoor er de hele dag druk op stond. In de finale veranderden we het plan en besloten we dat ik zou sprinten, omdat Fabio aangaf dat het hoge tempo veel energie had gekost. Logisch, op pas zijn tweede koersdag na zijn terugkeer.'
Dat vind ik toch zo leuk, altijd maar naar een verklaring op zoek moeten gaan terwijl je ook als ploeggenoot weet dat je aan een dood paard aan het trekken bent. Je kunt tienduizenden operaties aan de liesslagader ondergaan, onder de streep komt het gewoon neer op vergane glorie. Maar goed, ze waren zo geniaal om een sprinter van Lefevere drie jaar te geven, dus trekken aan dat paard moeten en zullen ze.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:47 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Hij is tot nu toe nog steeds een dief
Vrijdag is de klassieke rit naar Vejle, zelfs de best klimmende Jakobsen versie van Jakobsen wordt er daar genadeloos afgereden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:04 schreef Szura het volgende:
Nu al benieuwd naar de excuusjes vrijdag en zaterdag, ik gok iets met wind
Helemaal neergelegd voor Mes. Geen echt steil werk zo te zien , precies zoals hij het graag heeft.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vrijdag is de klassieke rit naar Vejle, zelfs de best klimmende Jakobsen versie van Jakobsen wordt er daar genadeloos afgereden.
En de enige overgebleven kopman bij z'n ploeg nu Skjelmose vandaag flink tijd heeft verlorenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Helemaal neergelegd voor Mes. Geen echt steil werk zo te zien , precies zoals hij het graag heeft.
Kiddesvej ligt er elk jaar in (en is behoorlijk steil).quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Helemaal neergelegd voor Mes. Geen echt steil werk zo te zien , precies zoals hij het graag heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |