SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nou, super fijn.quote:
Heb je nog wat aan je dag.quote:
Groetjes thuis.quote:
en nu is het nog niet mensonterend heet dus kun je nog iets.quote:
klopt. zometeen even een dompelbadje met factor 30 nemen en dan op de fiets.quote:
ik kroop er ook al om 22:30 inquote:
Hallo Gianniquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nu is het nog niet mensonterend heet dus kun je nog iets.
en hallo 4e, leuk je weer je te zien.
KOFFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:
JA, volg ikquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Volg je B&B nog? In het begin heeft iemand meegedaan die ik ken
Moest dit even 2x lezen, maar is factor 30 niet wat weinig ?quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. zometeen even een dompelbadje met factor 30 nemen en dan op de fiets.
Dit is een leugen als je zo vroeg op moet staan dat je de hele dag zit te gapen.quote:
Zunne grote tas volquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KOFFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
@gianni61quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een leugen als je zo vroeg op moet staan dat je de hele dag zit te gapen.
nee, het verschil tussen factor 30 en 50 is verwaarloosbaarquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest dit even 2x lezen, maar is factor 30 niet wat weinig ?
Volgens wie?quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, het verschil tussen factor 30 en 50 is verwaarloosbaar
we weten wie het zegtquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:gianni61
Nattekat zegt dat je liegt.
Nou ja.. Nattekat dusquote:
Klopt redelijk ja. Zolang er bij beiden maar UvA en UvB op staat, zit je goed.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, het verschil tussen factor 30 en 50 is verwaarloosbaar
Nee, niet eens.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je metselaar of loodgieter of zo?
het internet.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het internet.
afhankelijk van hoe je het wil lezen natuurlijk.
De enige persoon hier die zo slim is geweest dat ie geen last gaat hebben van de hitte des doodsquote:
Wel 43.605 stapjes en 28 km getrippeld (zit ook andere activiteiten bij), dus ook snacksquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
De Sahara van Brabant ook weer overleefd
[ afbeelding ]
@:4EverBlackEyed
Wat is friet?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga vandaag kip met chocoladesaus maken.
(zoekt nummer van de friettent alvast erbij)
Ook al vind ik snackbareten ernstig walgelijk
En alsnog het hardst gaat klagen van iedereenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige persoon hier die zo slim is geweest dat ie geen last gaat hebben van de hitte des doods
Ben je weer aan het flexen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige persoon hier die zo slim is geweest dat ie geen last gaat hebben van de hitte des doods
Doet Nattekat nooit.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En alsnog het hardst gaat klagen van iedereen
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reepjes zetmeel gebakken in talg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]"Doet u mij maar een plastic bakje vol bejaardentalg met mayonaise"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klaag nooit over hitte des doods.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En alsnog het hardst gaat klagen van iedereen
Echt hè, gelijk smerrig doenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel te merken dat je weer terug bent.
Gelukkig was je er blij meequote:Op zondag 10 augustus 2025 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel te merken dat je weer terug bent.
De halve KSC probeerde gisteren een bezoek aan mij af te dwingen als het zo warm isquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je weer aan het flexen?
Ik heb hier helemaal geen invloed op, mensenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Doet u mij maar een plastic bakje vol bejaardentalg met mayonaise"
In NL.quote:
Kan het me niet voorstellen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De halve KSC probeerde gisteren een bezoek aan mij af te dwingen als het zo warm is
quote:
Heb je een zwembad aan laten leggen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De halve KSC probeerde gisteren een bezoek aan mij af te dwingen als het zo warm is
Ik moet er ook even niet aan denken dat het weer zo warm gaat worden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nu nog wel, morgen als het zo heet is niet meer
En hoe gaat het met jou?
Morguhquote:
Ja. Iedereen miste je.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig was je er blij mee
Vast.quote:
Wie?quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Volg je B&B nog? In het begin heeft iemand meegedaan die ik ken
Dan kom ik ook. KSC pool party.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een zwembad aan laten leggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@LTVDK "Ja, dit is wel een geschikte route."
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder waren er bijna geen mensen en dat kan ik altijd waarderen.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Fles een bommetje zien doen en daarna sterven.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kom ik ook. KSC pool party.
Ga je dan een bommetje maken?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kom ik ook. KSC pool party.
Met een lekker bakkie koffiequote:
Iedereen een bommetje maken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles een bommetje zien doen en daarna sterven.
Die rechtse boom klom ik in de vorige eeuw vaak in.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
@:LTVDK "Ja, dit is wel een geschikte route."
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Verder waren er bijna geen mensen en dat kan ik altijd waarderen.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rechtse boom klom ik in de vorige eeuw vaak in.
Zit ineens iedereen in een hoekje op de bodem van het zwembad te mompelen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen een bommetje maken.
Zwembad leeg.
Ik denk dat van de berichten die ik van jou zie 60% over je airco gaat of dat je er voor ging sparen van je crypto winst.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:09 schreef Nattekat het volgende:
Voor extra flexpunten moet ik zeggen dat de stoffilters van de airco schoonmaken wel behoorlijk hebben bijgedragen aan hoe hard dat ding kan blazen.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:LTVDK "Ja, dit is wel een geschikte route."
![]()
![]()
Hebben jullie daarna ook wat gegeten? En wat erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder waren er bijna geen mensen en dat kan ik altijd waarderen.![]()
Vanuit die boom sprong ik vaak op een langs wandelende Tyrannosaurus Rex, zo zorgde ik voor lunchquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ging je er langer geleden ook je dinosaurus uitlaten?
Ook goedemorgen, Rozevla.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik denk dat van de berichten die ik van jou zie 60% over je airco gaat of dat je er voor ging sparen van je crypto winst.
Heb je al een neuk gat in dat ding gemaakt ??
Tegels te tellen en te gillen van ongenoegen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit ineens iedereen in een hoekje op de bodem van het zwembad te mompelen.
Er gaat bij jou een alarm af als ik het woord airco zeg, waardoor je alleen hier komt als ik het over dat ding heb?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik denk dat van de berichten die ik van jou zie 60% over je airco gaat of dat je er voor ging sparen van je crypto winst.
Heb je al een neuk gat in dat ding gemaakt ??
Elkanders toetje zijnquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben jullie daarna ook wat gegeten? En wat erbij?
Wat zeg jij?quote:
Alleen als 'ie smakelijk is.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had @:LTVDK op moeten eten?
Vanzelfsprekend, na stapjes horen hapjes.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben jullie daarna ook wat gegeten? En wat erbij?
quote:
Dat zie je aan de kleur.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Uhm.. Hoe zie je dat aan de buitenkant? Of mensen smakelijk zijn?
Grijs is niet goed?quote:
Klant als bejaard, of het is een zombie, of iemand die om de 3 minuten een sigaret rookt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grijs is niet goed?
En wat betreft met de geur?
+ ultra bewerkt eten naar binnen schuift.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klant als bejaard, of het is een zombie, of iemand die om de 3 minuten een sigaret rookt.
Beetje uitsloverij dit hoorquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel 43.605 stapjes en 28 km getrippeld (zit ook andere activiteiten bij), dus ook snacks
Dat spul dat onder het zout zit verstoptquote:
Met een beetje gezonde competitie is niets mis.quote:
Mijn nieren huilen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat spul dat onder het zout zit verstopt
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:LTVDK "Ja, dit is wel een geschikte route."
![]()
![]()
Dat bordje verboden te betreden stond pas bij de uitgang, komt ik toch ook niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder waren er bijna geen mensen en dat kan ik altijd waarderen.![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jij bent in een vorig leven een bootcampinstructeur geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat bordje verboden te betreden stond pas bij de uitgang, komt ik toch ook niet weten
Lekker met dit warme weer.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Oh gadver, ik weet nu wat die geur is
Een tuin onder mijn balkon ligt vol met hondendrollen
Bedankt voor het delen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Woon jij boven de hondenuitlaatplaats?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Die airco zuigt de hondenstrontgeur mooi naar binnen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon luie mensen die te beroerd zijn om hun hond uit te laten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Woon jij boven de hondenuitlaatplaats?
Ja is toch leuk, beetje hindernisbaan tussen de verbande bomenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent in een vorig leven een bootcampinstructeur geweest.
"Ga maar over die boomstammen huppelen."
quote:
Ah ja.. waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is toch leuk, beetje hindernisbaan tussen de verbande bomen
Boos naar de VVE en dierenbescherming bellen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon luie mensen die te beroerd zijn om hun hond uit te laten.
EWLquote:
Of het plaatselijke Chinese restaurant.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boos naar de VVE en dierenbescherming bellen?
Het maakt het leven zoveel makkelijker door moeilijk te doenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah ja.. waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan.
Ik als efficiënt mens, moet daar nog altijd aan wennen
Dit is huur hè. En ik vind dat sowieso zo'n kansloos iets, daar krijg je juist gezeik vanquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boos naar de VVE en dierenbescherming bellen?
Trek in babi pangang nuquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of het plaatselijke Chinese restaurant.
Ja weet ik veel hoe dat werkt bij zoiets. Je kunt ook bij ze in de tuin gaan poepen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is huur hè. En ik vind dat sowieso zo'n kansloos iets, daar krijg je juist gezeik van
Weet niet of ik helemaal overtuigt ben.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het maakt het leven zoveel makkelijker door moeilijk te doen
+1quote:
Jezus die dingen zijn groot.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister een reuzenbovist gezien, daar in Alphen waar de koeien loslopen over het fietspad.
Je verwacht niet zoveel paddenstoelen in de zomer, maar toch al aardig wat gezien dit jaar.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe dat werkt bij zoiets. Je kunt ook bij ze in de tuin gaan poepen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Dat is stap 2 als menselijk contact mislukt is.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe dat werkt bij zoiets. Je kunt ook bij ze in de tuin gaan poepen?
Kan ik mij voorstellenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verdrietig dat mijn lokale Chinees gestopt is
Steeds minder Chin. Ind. Spec. Rest.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren de honden in de buurt op?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelf maken, half dood varken in de oven, behanglijm erover, wat rode kleurstof en klaar.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ziet er uit als een grote bol mozzarellaquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister een reuzenbovist gezien, daar in Alphen waar de koeien loslopen over het fietspad.
Je verwacht niet zoveel paddenstoelen in de zomer, maar toch al aardig wat gezien dit jaar.
Heel veel succes.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is stap 2 als menselijk contact mislukt is.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
Ja heeft het dan nog wel zin om daar te blijven wonenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt Chinees eten, ga ik niet aan beginnenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:47 schreef UitStraling het volgende:
Misschien is het een keer hoog tijd om een echt Chinees restaurant te openen, met tijger, puppy, zijderups, snotterige aal, de laatste blauwe vinvis, dolfijnenogen, hanenpoot en hamster op het menu.
Trakteer jezelf op een muffin als het gelukt isquote:
Dood beessie met behanglijm.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt Chinees eten, ga ik niet aan beginnen
Doe mij maar de vernederlandste versie.
Zwemt het dan nog wel in de zoetzure saus?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:47 schreef UitStraling het volgende:
Misschien is het een keer hoog tijd om een echt Chinees restaurant te openen, met tijger, puppy, zijderups, snotterige aal, de laatste blauwe vinvis, dolfijnenogen, hanenpoot en hamster op het menu.
Ja, maar dan de gebruikelijke beestjes.quote:
quote:
Bij echt chinees voer moet het beestje nog leven of wat?quote:
Roetsiefloetsie, zo op de glijbaan des levens het maagje in.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, oesters leven ook nog als iemand ze eet.
![]()
![]()
Vertel!quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eetplanning voor deze week ook weer rond.
Whoeep
Ik zou zeggen: de glijbaan des doods.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roetsiefloetsie, zo op de glijbaan des levens het maagje in.
Jij bent blauw zeker?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Whoeep
Ja het liefst nog een beetje tegenspartelen, krabben en in je tong bijten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij echt chinees voer moet het beestje nog leven of wat?
Die spartelen net wat minder dan een kiepquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, oesters leven ook nog als iemand ze eet.
![]()
![]()
Veel KIEEEEEEEEPquote:
Wat gaf het weg?quote:
Ik heb daar geen ervaring mee, maar als jij het zegt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die spartelen net wat minder dan een kiep
Eetplanningquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Whoeep
Ik voel me uitgelachen.quote:
En dan op dinsdag zin hebben in macaroni maar ja er staat dan gehakt met broccoli op het menu dusquote:
Het is nu een fistel?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met een washandje over de bult gaan was misschien niet zo'n goed idee.
Ik ook niet, maar onze allesweter welquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar geen ervaring mee, maar als jij het zegt.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het liefst nog een beetje tegenspartelen, krabben en in je tong bijten.
Het is broccoli met gehakt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan op dinsdag zin hebben in macaroni maar ja er staat dan gehakt met broccoli op het menu dus
Heb je nog goede recepten die je gaat maken volgende week. Kan ik die op hetl ijstje erbij zetten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Whoeep
Hmmm...quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar onze allesweter wel
[..]
Dat die pangoline nog een beetje tegensputtert als je de wc doortrekt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het liefst nog een beetje tegenspartelen, krabben en in je tong bijten.
Klein beetjequote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Whoeep
Niet echt, want het wordt warm deze week dus het is meer allemaal erg makkelijkquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog goede recepten die je gaat maken volgende week. Kan ik die op hetl ijstje erbij zetten.
Ik had toen een stukje huid van 1,5 diameter op mijn washandje.quote:
Weet je al wat voor beest het was? Horzel, weps, fatbiker?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met een washandje over de bult gaan was misschien niet zo'n goed idee.
Laat mij.. ik heb geen zin om elke dag naar de supermarkt te gaan en ik heb daar geen tijd voorquote:
Hoor ik daar nu een Golden Retriever keffen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar onze allesweter wel
[..]
Menu says noquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan op dinsdag zin hebben in macaroni maar ja er staat dan gehakt met broccoli op het menu dus
quote:
Je eet met de caafs mee dus. Rauwe wortel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet echt, want het wordt warm deze week dus het is meer allemaal erg makkelijk
Is dat jouw schuld?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de kerkklokken zijn weer gestopt.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had toen een stukje huid van 1,5 diameter op mijn washandje.
Ja en daarna begin ik aan hun brokjes, lekker vezelrijk en goed voor de stoelgang.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je eet met de caafs mee dus. Rauwe wortel.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
Nee, geen idee. Ik vermoed die laatste ja.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je al wat voor beest het was? Horzel, weps, fatbiker?
Misschien dat @UitStraling nog een recept voor dat stukje huid heeftquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou heel goed een horzel zijn geweest, dat zijn vreselijke krengen.
Ja ieder zo z'n eigen ding, wel goed voor de kraskaartjesquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat mij.. ik heb geen zin om elke dag naar de supermarkt te gaan en ik heb daar geen tijd voor![]()
Ik moet 38x sporten aankomende week, blijkbaar.
Klonen en dan kan ik een tweede ik maken. Kan ik die de kutwerkjes laten doen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat @:UitStraling nog een recept voor dat stukje huid heeft
Tut tut.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Stoelgang, fistel, washandje, Chinees, het is me een onappetijtelijke bende hier.
Beetje zoetzure saus erbij en klaar?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor ik daar nu een Golden Retriever keffen?
Kraskaartjesquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ieder zo z'n eigen ding, wel goed voor de kraskaartjes
En daarna als een croissant in slaap vallen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en daarna begin ik aan hun brokjes, lekker vezelrijk en goed voor de stoelgang.
Mi-ni-maal 75 jaar.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mee eens.
Die bulten blijven lang aanhouden.
En mijn voet is ook helemaal opgezwollen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mee eens.
Die bulten blijven lang aanhouden.
Eigenlijk is dat een soort belediging en een compliment ineenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor ik daar nu een Golden Retriever keffen?
Net tien uur geweestquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Stoelgang, fistel, washandje, Chinees, het is me een onappetijtelijke bende hier.
YOSHIIIIquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna als een croissant in slaap vallen?
Nee hoor, altijd wel comfy.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En mijn voet is ook helemaal opgezwollen.
Ik zie nu ook voor me dat iemand slaapt als een Frans stokbrood.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna als een croissant in slaap vallen?
Nu klinkt het alsof de kinderen thuis blijvenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks lekker met de andere vaders naar de speeltuin.
Kutbeesten ja, dat je dan zo'n grote blaas midden op de prikplek krijgtquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Ik vermoed die laatste ja.![]()
Zou heel goed een horzel zijn geweest, dat zijn vreselijke krengen.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef UitStraling het volgende:
Of als een donut, met je eigen tenen in je mond.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
het is me een onappetijtelijke bende hier.
Gezellie toch.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof de kinderen thuis blijven
Staat Karzai de vaders naast de speeltuin aan te staren.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof de kinderen thuis blijven
Of als een kaiserbroodje, met je kruis naar boven?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie nu ook voor me dat iemand slaapt als een Frans stokbrood.
Of als een donut, met je eigen tenen in je mond.
Yoshi is afgeleid van dat draakje van Nintendo, dus dat is idd Japans.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt Japans. Daily Joshi, was dat niet die konbini?
Zo voelde ik me toen ik op de IC met een ketamine infuus in mijn halsslagader lag. Lekker als een stokbroodje in de ovenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie nu ook voor me dat iemand slaapt als een Frans stokbrood.
Said no one ever.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo voelde ik me toen ik op de IC met een ketamine infuus in mijn halsslagader lag.
Ja,dat kreeg ik dus en die is vervolgens open gegaan.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kutbeesten ja, dat je dan zo'n grote blaas midden op de prikplek krijgt
Ik slaap zo altijd, kussentje onder de bipsie.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of als een kaiserbroodje, met je kruis naar boven?
Ja ik zeg dat toch netquote:
Mijn vader was niet echt fan van de ketamine. Die ging er aardig van hallucinerenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo voelde ik me toen ik op de IC met een ketamine infuus in mijn halsslagader lag. Lekker als een stokbroodje in de oven
Wel sPeCiAl...quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zeg dat toch netBen ik een no one?
Dat bekende instant noodle-merk komt uit Osaka en er is daar een instant noodle-museumquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yoshi is afgeleid van dat draakje van Nintendo, dus dat is idd Japans.
Ik lees nu dat Nintendo begonnen is als fabrikant van handgemaakte hanafuda-kaarten en in 1889 is opgericht in Kyoto
Ah dacht al, zo lang zat die er toch nog niet, maar dus open gegaan door te stotenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja,dat kreeg ik dus en die is vervolgens open gegaan.![]()
Vrijdag om 14 uur was die blaas ongeveer een halve cm. Om 17 uur was die kleine 3 cm.![]()
En vervolgens bij het traplopen gestoten en lekte er vocht uit.
Met wat erbij?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo dadelijk maar eens een omeletje maken
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja,dat kreeg ik dus en die is vervolgens open gegaan.![]()
Vrijdag om 14 uur was die blaas ongeveer een halve cm. Om 17 uur was die kleine 3 cm.![]()
En vervolgens bij het traplopen gestoten en lekte er vocht uit.
Uit de fabriekquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Of slapen als een appeltaart, beetje zompig en klef in elkaar gezakt.
Slagroom eropquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou het ook niet vrijwillig nemen nee, maar voor dat moment was het misschien wel slim dat ze me het gaven zodat ik even van de wereld wasquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader was niet echt fan van de ketamine. Die ging er aardig van hallucineren
Donderdag gestoken, vrijdag die blaas erop en flink gegroeid en dan ook gestoten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah dacht al, zo lang zat die er toch nog niet, maar dus open gegaan door te stotenKomt dan wel smerig vocht uit ja
Trek in appeltaart nuquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Trek in appeltaart nu
Is nog in de bonus vandaag @:Budapestenaar
Tegen komende vrijdag kruipen er maden uit.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donderdag gestoken, vrijdag die blaas erop en flink gegroeid en dan ook gestoten.
Ja idd. Nu komt er geen vocht meer uit. Maar ja, gezond ziet het er ook niet uit.
Daar is het wel goed voorquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet vrijwillig nemen nee, maar voor dat moment was het misschien wel slim dat ze me het gaven zodat ik even van de wereld was
watquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen komende vrijdag kruipen er maden uit.
quote:
Wanneer is de afspraak met de dokter?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donderdag gestoken, vrijdag die blaas erop en flink gegroeid en dan ook gestoten.
Ja idd. Nu komt er geen vocht meer uit. Maar ja, gezond ziet het er ook niet uit.
quote:
quote:
quote:
Als wij vroeger gebakjes over hadden na een verjaardag mocht moest mocht ik die opeten van mijn moeder, die smaak en textuur van oude vergeelde slagroomquote:
Geelgerookt ookquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als wij vroeger gebakjes over hadden na een verjaardag mocht moest mocht ik die opeten van mijn moeder, die smaak en textuur van oude vergeelde slagroom
Gaan we onze jeugdtrauma's bespreken?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als wij vroeger gebakjes over hadden na een verjaardag mocht moest mocht ik die opeten van mijn moeder, die smaak en textuur van oude vergeelde slagroom
Ja wel open laten en geen pleister er op plakkenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:15 schreef mschol het volgende:
tijd om wat actiefs in huis te gaan doen
quote:
Jawel, maar dan moet ik de hele tijd aan Nissan denken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nissin is een leuke naam voor een caaf.
Momentje, begin maar alvast, pak ik even nog koffie erbij.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaan we onze jeugdtrauma's bespreken?
Koekje erbij.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, begin maar alvast, pak ik even nog koffie erbij.
Lord Toranaga.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nissin is een leuke naam voor een caaf.
Dan noem je hem Mitsubishiquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik de hele tijd aan Nissan denken.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, jij bent liever actief elders he? met je 38x sporten
Nissin Micraquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik de hele tijd aan Nissan denken.
Ik ga hier nog even over nadenken.quote:
Noem hem dan op z'n minst Skylinequote:
Leverworst niet vergeten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we ook prikkertjes met knakworstjes, zilveruitjes, kaas en augurk
Vond ik best lekkerquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we ook prikkertjes met knakworstjes, zilveruitjes, kaas en augurk
Mooie naam voor een renpaardquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lady Mariko en dan een zware deur erop gooien.
Flying Zebraquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooie naam voor een renpaard
Die hebben altijd van die belachelijke namen.
Ook nog gezien gisteren, maar die vlogen niet.quote:
Sociaal dier ben je ook.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn eerste vrije zaterdag, zonder sociale dingen is 15 november, waarbij 22 en 29 november al bezet zijn.![]()
Maar het zijn wel allemaal leuke dingen
Ik krijg serieus zo'n e-mail van mijn dierenarts en ik vind dat zo schattig.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Skyline heeft om 10.00 uur een afspraak bij de dierenarts.”
Honden ook, had ooit een hond en die heette officieel, Koning Woudrinus van het Groene Hofje de Belgerac IVquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooie naam voor een renpaard
Die hebben altijd van die belachelijke namen.
quote:
2028?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn eerste vrije zaterdag, zonder sociale dingen is 15 november, waarbij 22 en 29 november al bezet zijn.![]()
Maar het zijn wel allemaal leuke dingen
Roepnaam: Henk.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honden ook, had ooit een hond en die heette officieel, Koning Woudrinus van het Groene Hofje de Belgerac IV
_!
quote:
Vetpoemel.quote:
Ik wil dit voor de Budabolidequote:Op zondag 10 augustus 2025 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg serieus zo'n e-mail van mijn dierenarts en ik vind dat zo schattig.
Dus dan krijg ik een e-mail met als onderwerp: "Wattenschijfjes afspraak met de dierenarts, bla bla bla."
Begrijpelijkquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil dit voor de Budabolide
Bekt wel praktischer dan 370Z of 240SXquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Skyline heeft om 10.00 uur een afspraak bij de dierenarts.”
Of dat ze in het ziekenhuis omroepen, "Mijnheer Budapestenaar, uw bent aan de beurt bij de uroloog"quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil dit voor de Budabolide
Doen ze dat niet dan?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat ze in het ziekenhuis omroepen, "Mijnheer Budapestenaar, uw bent aan de beurt bij de uroloog"
“Volgt u route Geslachtsziekte en meldt u daar bij de balie.”quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat ze in het ziekenhuis omroepen, "Mijnheer Budapestenaar, uw bent aan de beurt bij de uroloog"
Ik moest een keer een potje intiem lichaamsvocht inleveren in het ziekenhuis, sta je daar toch aan de balie zo'n meisje aan te staren en helemaal niets zeggen voelt ook zo raar.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Volgt u route Geslachtsziekte en meldt u daar bij de balie.”
Leven is nu eenmaal lijden, US.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij mannen hebben het ook af en toe zwaar
Heb je toen gezegd dat de inhoud van het potje zo sterk is dat ze alleen al van kijken zwanger wordt van een drieling?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest een keer een potje intiem lichaamsvocht inleveren in het ziekenhuis, sta je daar toch aan de balie zo'n meisje aan te staren en helemaal niets zeggen voelt ook zo raar.
Tikje vroeg nog hoorquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb hier zin in.
Ik mompelde iets van, "voorzichtig mee zijn he, zijn allemaal van deze knappe boy en ze kunnen nog bijten"quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je toen gezegd dat de inhoud van het potje zo sterk is dat ze alleen al van kijken zwanger wordt van een drieling?
Bepaal ik zelf welquote:
"Laatste haartjes wegbranden"quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hier zin in.
quote:
quote:
Zo'n gaatjesprikker heb jij zeker gewoon in de keukenla liggenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hier zin in.
Vorken? Ja.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n gaatjesprikker heb jij zeker gewoon in de keukenla liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |