Nissin Micraquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik de hele tijd aan Nissan denken.
Ik ga hier nog even over nadenken.quote:
Noem hem dan op z'n minst Skylinequote:
Leverworst niet vergeten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we ook prikkertjes met knakworstjes, zilveruitjes, kaas en augurk
Vond ik best lekkerquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we ook prikkertjes met knakworstjes, zilveruitjes, kaas en augurk
Mooie naam voor een renpaardquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lady Mariko en dan een zware deur erop gooien.
Flying Zebraquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooie naam voor een renpaard
Die hebben altijd van die belachelijke namen.
Ook nog gezien gisteren, maar die vlogen niet.quote:
Sociaal dier ben je ook.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn eerste vrije zaterdag, zonder sociale dingen is 15 november, waarbij 22 en 29 november al bezet zijn.![]()
Maar het zijn wel allemaal leuke dingen
Ik krijg serieus zo'n e-mail van mijn dierenarts en ik vind dat zo schattig.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Skyline heeft om 10.00 uur een afspraak bij de dierenarts.”
Honden ook, had ooit een hond en die heette officieel, Koning Woudrinus van het Groene Hofje de Belgerac IVquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooie naam voor een renpaard
Die hebben altijd van die belachelijke namen.
quote:
2028?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn eerste vrije zaterdag, zonder sociale dingen is 15 november, waarbij 22 en 29 november al bezet zijn.![]()
Maar het zijn wel allemaal leuke dingen
Roepnaam: Henk.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honden ook, had ooit een hond en die heette officieel, Koning Woudrinus van het Groene Hofje de Belgerac IV
_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |