Wanneer is de afspraak met de dokter?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donderdag gestoken, vrijdag die blaas erop en flink gegroeid en dan ook gestoten.
Ja idd. Nu komt er geen vocht meer uit. Maar ja, gezond ziet het er ook niet uit.
quote:
quote:
quote:
Als wij vroeger gebakjes over hadden na een verjaardag mocht moest mocht ik die opeten van mijn moeder, die smaak en textuur van oude vergeelde slagroomquote:
Geelgerookt ookquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als wij vroeger gebakjes over hadden na een verjaardag mocht moest mocht ik die opeten van mijn moeder, die smaak en textuur van oude vergeelde slagroom
Gaan we onze jeugdtrauma's bespreken?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als wij vroeger gebakjes over hadden na een verjaardag mocht moest mocht ik die opeten van mijn moeder, die smaak en textuur van oude vergeelde slagroom
Ja wel open laten en geen pleister er op plakkenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donderdag gestoken, vrijdag die blaas erop en flink gegroeid en dan ook gestoten.
Ja idd. Nu komt er geen vocht meer uit. Maar ja, gezond ziet het er ook niet uit.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:15 schreef mschol het volgende:
tijd om wat actiefs in huis te gaan doen
quote:
Jawel, maar dan moet ik de hele tijd aan Nissan denken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nissin is een leuke naam voor een caaf.
Momentje, begin maar alvast, pak ik even nog koffie erbij.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaan we onze jeugdtrauma's bespreken?
Koekje erbij.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, begin maar alvast, pak ik even nog koffie erbij.
Lord Toranaga.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nissin is een leuke naam voor een caaf.
Dan noem je hem Mitsubishiquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik de hele tijd aan Nissan denken.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, jij bent liever actief elders he? met je 38x sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |