SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nou, super fijn.quote:
Heb je nog wat aan je dag.quote:
Groetjes thuis.quote:
en nu is het nog niet mensonterend heet dus kun je nog iets.quote:
klopt. zometeen even een dompelbadje met factor 30 nemen en dan op de fiets.quote:
ik kroop er ook al om 22:30 inquote:
Hallo Gianniquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nu is het nog niet mensonterend heet dus kun je nog iets.
en hallo 4e, leuk je weer je te zien.
KOFFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:
JA, volg ikquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Volg je B&B nog? In het begin heeft iemand meegedaan die ik ken
Moest dit even 2x lezen, maar is factor 30 niet wat weinig ?quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. zometeen even een dompelbadje met factor 30 nemen en dan op de fiets.
Dit is een leugen als je zo vroeg op moet staan dat je de hele dag zit te gapen.quote:
Zunne grote tas volquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KOFFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
@gianni61quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een leugen als je zo vroeg op moet staan dat je de hele dag zit te gapen.
nee, het verschil tussen factor 30 en 50 is verwaarloosbaarquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest dit even 2x lezen, maar is factor 30 niet wat weinig ?
Volgens wie?quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, het verschil tussen factor 30 en 50 is verwaarloosbaar
we weten wie het zegtquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:gianni61
Nattekat zegt dat je liegt.
Nou ja.. Nattekat dusquote:
Klopt redelijk ja. Zolang er bij beiden maar UvA en UvB op staat, zit je goed.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, het verschil tussen factor 30 en 50 is verwaarloosbaar
Nee, niet eens.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je metselaar of loodgieter of zo?
het internet.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het internet.
afhankelijk van hoe je het wil lezen natuurlijk.
De enige persoon hier die zo slim is geweest dat ie geen last gaat hebben van de hitte des doodsquote:
Wel 43.605 stapjes en 28 km getrippeld (zit ook andere activiteiten bij), dus ook snacksquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
De Sahara van Brabant ook weer overleefd
[ afbeelding ]
@:4EverBlackEyed
Wat is friet?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga vandaag kip met chocoladesaus maken.
(zoekt nummer van de friettent alvast erbij)
Ook al vind ik snackbareten ernstig walgelijk
En alsnog het hardst gaat klagen van iedereenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige persoon hier die zo slim is geweest dat ie geen last gaat hebben van de hitte des doods
Ben je weer aan het flexen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige persoon hier die zo slim is geweest dat ie geen last gaat hebben van de hitte des doods
Doet Nattekat nooit.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En alsnog het hardst gaat klagen van iedereen
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reepjes zetmeel gebakken in talg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]"Doet u mij maar een plastic bakje vol bejaardentalg met mayonaise"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klaag nooit over hitte des doods.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En alsnog het hardst gaat klagen van iedereen
Echt hè, gelijk smerrig doenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel te merken dat je weer terug bent.
Gelukkig was je er blij meequote:Op zondag 10 augustus 2025 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel te merken dat je weer terug bent.
De halve KSC probeerde gisteren een bezoek aan mij af te dwingen als het zo warm isquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je weer aan het flexen?
Ik heb hier helemaal geen invloed op, mensenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Doet u mij maar een plastic bakje vol bejaardentalg met mayonaise"
In NL.quote:
Kan het me niet voorstellen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De halve KSC probeerde gisteren een bezoek aan mij af te dwingen als het zo warm is
quote:
Heb je een zwembad aan laten leggen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De halve KSC probeerde gisteren een bezoek aan mij af te dwingen als het zo warm is
Ik moet er ook even niet aan denken dat het weer zo warm gaat worden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nu nog wel, morgen als het zo heet is niet meer
En hoe gaat het met jou?
Morguhquote:
Ja. Iedereen miste je.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig was je er blij mee
Vast.quote:
Wie?quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Volg je B&B nog? In het begin heeft iemand meegedaan die ik ken
Dan kom ik ook. KSC pool party.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een zwembad aan laten leggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@LTVDK "Ja, dit is wel een geschikte route."
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder waren er bijna geen mensen en dat kan ik altijd waarderen.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Fles een bommetje zien doen en daarna sterven.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kom ik ook. KSC pool party.
Ga je dan een bommetje maken?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kom ik ook. KSC pool party.
Met een lekker bakkie koffiequote:
Iedereen een bommetje maken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles een bommetje zien doen en daarna sterven.
Die rechtse boom klom ik in de vorige eeuw vaak in.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
@:LTVDK "Ja, dit is wel een geschikte route."
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Verder waren er bijna geen mensen en dat kan ik altijd waarderen.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rechtse boom klom ik in de vorige eeuw vaak in.
Zit ineens iedereen in een hoekje op de bodem van het zwembad te mompelen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen een bommetje maken.
Zwembad leeg.
Ik denk dat van de berichten die ik van jou zie 60% over je airco gaat of dat je er voor ging sparen van je crypto winst.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:09 schreef Nattekat het volgende:
Voor extra flexpunten moet ik zeggen dat de stoffilters van de airco schoonmaken wel behoorlijk hebben bijgedragen aan hoe hard dat ding kan blazen.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:LTVDK "Ja, dit is wel een geschikte route."
![]()
![]()
Hebben jullie daarna ook wat gegeten? En wat erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder waren er bijna geen mensen en dat kan ik altijd waarderen.![]()
Vanuit die boom sprong ik vaak op een langs wandelende Tyrannosaurus Rex, zo zorgde ik voor lunchquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ging je er langer geleden ook je dinosaurus uitlaten?
Ook goedemorgen, Rozevla.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik denk dat van de berichten die ik van jou zie 60% over je airco gaat of dat je er voor ging sparen van je crypto winst.
Heb je al een neuk gat in dat ding gemaakt ??
Tegels te tellen en te gillen van ongenoegen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit ineens iedereen in een hoekje op de bodem van het zwembad te mompelen.
Er gaat bij jou een alarm af als ik het woord airco zeg, waardoor je alleen hier komt als ik het over dat ding heb?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik denk dat van de berichten die ik van jou zie 60% over je airco gaat of dat je er voor ging sparen van je crypto winst.
Heb je al een neuk gat in dat ding gemaakt ??
Elkanders toetje zijnquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben jullie daarna ook wat gegeten? En wat erbij?
Wat zeg jij?quote:
Alleen als 'ie smakelijk is.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had @:LTVDK op moeten eten?
Vanzelfsprekend, na stapjes horen hapjes.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben jullie daarna ook wat gegeten? En wat erbij?
quote:
Dat zie je aan de kleur.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Uhm.. Hoe zie je dat aan de buitenkant? Of mensen smakelijk zijn?
Grijs is niet goed?quote:
Klant als bejaard, of het is een zombie, of iemand die om de 3 minuten een sigaret rookt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grijs is niet goed?
En wat betreft met de geur?
+ ultra bewerkt eten naar binnen schuift.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klant als bejaard, of het is een zombie, of iemand die om de 3 minuten een sigaret rookt.
Beetje uitsloverij dit hoorquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel 43.605 stapjes en 28 km getrippeld (zit ook andere activiteiten bij), dus ook snacks
Dat spul dat onder het zout zit verstoptquote:
Met een beetje gezonde competitie is niets mis.quote:
Mijn nieren huilen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat spul dat onder het zout zit verstopt
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:LTVDK "Ja, dit is wel een geschikte route."
![]()
![]()
Dat bordje verboden te betreden stond pas bij de uitgang, komt ik toch ook niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder waren er bijna geen mensen en dat kan ik altijd waarderen.![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jij bent in een vorig leven een bootcampinstructeur geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat bordje verboden te betreden stond pas bij de uitgang, komt ik toch ook niet weten
Lekker met dit warme weer.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Oh gadver, ik weet nu wat die geur is
Een tuin onder mijn balkon ligt vol met hondendrollen
Bedankt voor het delen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Woon jij boven de hondenuitlaatplaats?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |