Voor mij geldt hetzelfde.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 16:53 schreef Fred_B het volgende:
Als er iets is, sluit ik heel misschien aan. Maar reken nergens op.
Die werkt niet voor mijquote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:42 schreef NailQueen het volgende:
De room is geopend. Plof lekker neer op de comfortable banken. De hapjes en drankjes worden geregeld
https://w2g.tv/nl/room/?access_key=je04t7iacee7g9jzhiudwa
Ik krijg de melding dat de link ongeldig isquote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:42 schreef NailQueen het volgende:
De room is geopend. Plof lekker neer op de comfortable banken. De hapjes en drankjes worden geregeld
https://w2g.tv/nl/room/?access_key=je04t7iacee7g9jzhiudwa
yesquote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Oh. Doet deze het wel?
https://w2g.tv/?r=9xiva4igrodh89ec8z
Ik geloof dat Zweden daar in 2013 mee begonquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:13 schreef koffieleuk het volgende:
Sinds wanneer is de vlaggenparade een ding? 2013/2014 moet het zijn dan
Ik dacht ook Zweden, dus goede kans dat het klopt danquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat Zweden daar in 2013 mee begon
Ik ookquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:14 schreef koffieleuk het volgende:
Moest hardop lachen toen ik ontdekte dat Engelbert Humperdinck dus een gekozen (!) naam is
Gezongen door Rene Frogerquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:15 schreef H_T het volgende:
Zoiets zou je krijgen als Omroep Max de inzending mag kiezen
Sal Da Vinci deed het nog best aardig dit jaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:16 schreef koffieleuk het volgende:
Z'n stem is echt nog wel prima. Je krijgt niet heel veel oudjes meer tegenwoordig
Wel nog een verschil tussen 76 en 57quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sal Da Vinci deed het nog best aardig dit jaar.
Oh ik dacht dat hij veel ouder wasquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel nog een verschil tussen 76 en 57
Komt vast niet door dit liedjequote:
2quote:
Dat haar zo vind ik ook niksquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind dit nog steeds een foeilijke jurk
Je bestelling is erquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:16 schreef koffieleuk het volgende:
Z'n stem is echt nog wel prima. Je krijgt niet heel veel oudjes meer tegenwoordig
Chocolate chip koekjes met witte chocola graagquote:
Ik kijk fullscreen en krijg er niks van meequote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:38 schreef NailQueen het volgende:
ColourQueen productions wordt flink aan het werk gezien deze avond
3quote:
Jij wilde gewoon die bridge van Never Forget nog een keerquote:
Ik dacht dat het probleem hier lagquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Oeps. Sorry. Technishe problemen
(verkeerde knopje)
Dan krijg je een trioolquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:41 schreef koffieleuk het volgende:
Wat zou er gebeuren als Alexander Rybak, Greta Salome en Linda Lampenius samen een nummer zouden uitbrengen
Snap ik wel eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:47 schreef NailQueen het volgende:
Houd in uw achterhoofd dat dit 0 punten kreeg van de televote.
Wat voor soorten?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel slecht maar ik vond het ook een goed moment om wijn en chips te pakken
'niet slecht' is niet de reactie die je wil als je televotes wilquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel slecht maar ik vond het ook een goed moment om wijn en chips te pakken
Ja, leukquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Oh dit vind ik wel een leuke vergeten inzending van Italie
Zoete witte wijn en paprikachips met David Beckham op de zak. Het is vast voor het WK maar ik geloof dat hij al jaren niet meer voetbalt. Maar hij was lekker goedkoop.quote:
Heb je vaker met producten die gigantisch over datum zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zoete witte wijn en paprikachips met David Beckham op de zak. Het is vast voor het WK maar ik geloof dat hij al jaren niet meer voetbalt. Maar hij was lekker goedkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |