Ik vind de beelden enzo en het enthousiasme erover ook maar matigjes voor een samenwerking eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:52 schreef Shuri het volgende:
Ik ben er niet helemaal van overtuigd dat deze camping in Spanje een samenwerking is. (Familie Geerts)
Nee dan had ze veel meer reclame gemaakt. Ik denk dat deze van dezelfde organisatie zijn omdat AM het anders niet georganiseerd krijgt. Dan krijgt ze error. Alle andere vakanties em weekendjes weg laat ze door iemand anders regelen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:52 schreef Shuri het volgende:
Ik ben er niet helemaal van overtuigd dat deze camping in Spanje een samenwerking is. (Familie Geerts)
Waarom anders zo’n uitgebreide beschrijving met plattegrond erbijquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:52 schreef Shuri het volgende:
Die zijn misschien niet anders gewend?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:35 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zit ook echt met verbazing te kijken dat de pubers zo volgzaam zijn.
Ja echt hè, de tweeling en Guus kunnen toch zelf wel over die camping?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:35 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zit ook echt met verbazing te kijken dat de pubers zo volgzaam zijn.
Ik denk dat AM het niet zo goed trekt dat het daar zo druk is , en dat daar een kids club is , dat ze dat bedoelt met een stapje te ver.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:06 schreef Harper het volgende:
En ik snap het niet: deze camping is net een stapje te ver voor hun?
Maar ze zitten er nu toch? En ja, ik was best verbaasd dat ze na de eerste stop nog eens 5 uur gingen rijden naar Spanje, maar dat weet je voor je boekt neem ik aan?
Guus lijkt me wat verlegen, jammer dat hij niet leuk ik zoek gaat naar leeftijdsgenoten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:29 schreef Pumba2024 het volgende:
Guus is 16 en gaat braaf mee tandenpoetsen en tegelijk
Met z’n zusje van 8 naar bed ? Op zaterdagavond? Op vakantie ? Wat een
Volgzame kinderen heeft AM
Toch .
Ik vind het bijzonder . Haar grote vriend KLUUN vast ook . Die laat altijd hele andere beelden zien van pubers op vakantie
Het is gewoon op z'n AMs.quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:27 schreef Farfallefalle het volgende:
Als het een samenwerking is, is het een slechte. Van de beelden en opmerkingen van AM word ik niet enthousiast en de camping lijkt ook niet veel moeite te hebben gedaan. Normaal krijgen influencers allemaal extra's of de beste plek etc. Dat is hier duidelijk niet het geval.
Voor eigen vakantieverhalen hebben we een mooi slowchattopic SHO / [ShowChat #1255] Waar we gezellig over Show posten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:34 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Mijn dochter kreeg op de camping de vraag waarom ze niet samen met ons lunchte: 'Ik heb vakantie.'
![]()
Ritme op een vakantie krijg ik er niet in. Het enige dat altijd samen gedaan wordt is het avondeten. En dat tijdstip varieert. Dit jaar stonden we ergens waar we vertrouwd waren. Dat betekent dus ook dat ze rustig ergens anders aanschuift voor de lunch en dan krijgen we een appje: ik eet hier een broodje/pannenkoek/noodles.
Ik heb dan ook zo'n echte campingsloerie die vanaf ontbijt tot bedtijd op de camping rondloopt, chillt, spelletjes organiseert, film kijkt met een club of bij het zwembad ligt. Heerlijk!
Het zou dan wel een keer een samenwerking zijn waar iemand eerlijk over is. Is weer eens iets anders dan alleen maar enthousiaste verhalen over niks.quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:27 schreef Farfallefalle het volgende:
Als het een samenwerking is, is het een slechte. Van de beelden en opmerkingen van AM word ik niet enthousiast en de camping lijkt ook niet veel moeite te hebben gedaan. Normaal krijgen influencers allemaal extra's of de beste plek etc. Dat is hier duidelijk niet het geval.
Dit. Het is allemaal niet zo ingewikkeld. Maar niemand zal haar dat verteld hebben denk ik. Ik deed dit bijna 30 jaar geleden al.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:09 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Het is gewoon op z'n AMs.
Zou meer staan te kijken als het ineens helemaal fancy is. En een gesponsorde trip is wat anders dan echt een advertentie.
Sanneke haar wfood advertentie, heeft ze zich voor haar doen echt wel haar best voor gedaan. Maar vind het persoonlijk vreselijk.
Nu weer trouwens haar: neem aub eten mee naar kraamvisite want zij vond het zo fijn.
Lieve Sanne, meeste mensen hebben zich wel ingelezen en voorbereid. Zag dat Mascha van beautygloss over de 80 maaltijden ingevroren heeft.
En persoonlijk zou ik niet snel staan te juichen van eten van anderen, behalve misschien van ouders. 😂
Als ik het van mijn schoonzus zou moeten krijgen bv, dat is niet te vreten.
Ik kan met niet voorstellen dat dit leuk is voor Guusquote:Op zondag 10 augustus 2025 07:29 schreef Pumba2024 het volgende:
Guus is 16 en gaat braaf mee tandenpoetsen en tegelijk
Met z’n zusje van 8 naar bed ? Op zaterdagavond? Op vakantie ? Wat een
Volgzame kinderen heeft AM
Toch .
Ik vind het bijzonder . Haar grote vriend KLUUN vast ook . Die laat altijd hele andere beelden zien van pubers op vakantie
‘Of neem een tas boodschappen mee’quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:09 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Nu weer trouwens haar: neem aub eten mee naar kraamvisite want zij vond het zo fijn.
Lieve Sanne, meeste mensen hebben zich wel ingelezen en voorbereid. Zag dat Mascha van beautygloss over de 80 maaltijden ingevroren heeft.
En persoonlijk zou ik niet snel staan te juichen van eten van anderen, behalve misschien van ouders. 😂
Als ik het van mijn schoonzus zou moeten krijgen bv, dat is niet te vreten.
Ja, noem het lekker aangebrand als het normaal is om vrouwen weg te zetten als:"Voor het geld had ze het niet hoeven doen." "Happy life, happy wife." Ga maar even een emotie eraan verbinden die jij in je hoofd hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Waarom doe je zo aangebrand? Ik reageer volgens mij normaal op iets wat jij vindt. En dat is een andere mening dan jij hebt.
Ik overleg met mijn partner over zoiets als (weer) een nieuw bed, ook al kan ik dat prima betalen. Om dat geld gaat het ook helemaal niet, ik verdien mijn eigen geld en kan daar prima van rondkomen.
Maar als ik weer (weer) een doos vol temu-decoratiemeuk, schreeuwerige kunstbloemen of de 4e lavalamp zou bestellen, dan mag mijn partner daar prima wat van zeggen. Dat het huis vol genoeg is, dat hij/zij het niet mooi vindt/dat we aan het sparen zijn voor weet ik veel wat en dat het zonde geld is, want waarom moet je 4 lavalampen op de kast hebben.
Bijvoorbeeld.
Ik vind dat niet meer dan normaal in een relatie. IK vind dat (en partner ook) maar dat mag je best met me oneens zijn. Maar dat kun je zeggen zonder zo fel en aangebrand te reageren.
De vader van MB is ook wel gewoon een allemansvriend. Op vakantie gedraag je je vaak toch wat anders, "losser". Dus in dat opzich vind ik het niet zo'n gek beeld.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:47 schreef Felinecat het volgende:
Keek even de stories van de verse Mallorca bff van MB (outlittlephotodiary): zie ik deze vrouw in een halve omhelzing met de vader van MB en hij heeft alleen een zwembroek aan 🤣😨
Dat grenzeloze heeft mb niet van een vreemde. Vind ik heel raar gedrag van een man (op leeftijd) om met een bloot bovenlijf tegen een (jongere) vrouw aan te staan. Zeker als je elkaar amper kent.
Mijn vader kent sommige vriendinnen van mij al 30 jaar en als ik er alleen al aan denk dat hij dit zou doen 😑😑😑😑
Ik vind dit zelf niet zo raar hoor. Zij heeft wel gewoon kleren aan en is ook niet een innige omhelzing ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:47 schreef Felinecat het volgende:
Keek even de stories van de verse Mallorca bff van MB (outlittlephotodiary): zie ik deze vrouw in een halve omhelzing met de vader van MB en hij heeft alleen een zwembroek aan 🤣😨
Dat grenzeloze heeft mb niet van een vreemde. Vind ik heel raar gedrag van een man (op leeftijd) om met een bloot bovenlijf tegen een (jongere) vrouw aan te staan. Zeker als je elkaar amper kent.
Mijn vader kent sommige vriendinnen van mij al 30 jaar en als ik er alleen al aan denk dat hij dit zou doen 😑😑😑😑
Is wel veranderd, wij deden in de 90's niet anders. Tent ingeruimd, fiets pakken en jeugd opzoeken. Lang leve de jeugd zonder schermenquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik vind het wel grappig al die "de pubers moeten over de camping" berichten 🤣 ik zie dit nooit (ja bij campings waar mensen jaarlijks komen) mijn pubers blijven ook gewoon bij ons... en dat is echt niet verplicht
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:47 schreef Felinecat het volgende:
En niet jaarlijks op dezelfde camping, elk jaar een andere. Maar goed offtopic 😉quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:39 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Is wel veranderd, wij deden in de 90's niet anders. Tent ingeruimd, fiets pakken en jeugd opzoeken. Lang leve de jeugd zonder schermen
Het moet niet hoor. Maar het punt is hier dat wij allemaal het idee hebben dat ze de kans niet krijgen. Niet elke tiener/puber is hetzelfde. De ene is altijd de hort op en de ander hangt graag op campingplaats rond. Maar zolang dat een eigen keuze is is dat prima.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik vind het wel grappig al die "de pubers moeten over de camping" berichten 🤣 ik zie dit nooit (ja bij campings waar mensen jaarlijks komen) mijn pubers blijven ook gewoon bij ons... en dat is echt niet verplicht
True that. En het is zo apart dat zij allemaal eenzelfde soort kinderen hebben die precies allemaal hetzelfde leuk vinden en doen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:43 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Het moet niet hoor. Maar het punt is hier dat wij allemaal het idee hebben dat ze de kans niet krijgen. Niet elke tiener/puber is hetzelfde. De ene is altijd de hort op en de ander hangt graag op campingplaats rond. Maar zolang dat een eigen keuze is is dat prima.
Ik vind het idd raar dat sommige partners het prima vinden dat hun vrouw influencers zoveel zooi mee slepen in huis. Of de privacy van de kinderen te grabbel gooien. Dat is niets feministisch of een kwestie van je eigen geld verdienen. Als je aankopen doet zoals een nieuw bed (voorbeeld wat hier genoemd wordt) dan is het gewoon fatsoen om dat te overleggen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, noem het lekker aangebrand als het normaal is om vrouwen weg te zetten als:"Voor het geld had ze het niet hoeven doen." "Happy life, happy wife." Ga maar even een emotie eraan verbinden die jij in je hoofd hebt gemaakt.
Het bodyshamen van MB wat hier dagelijkse kost is. Ik weet nog dat ik hier las dat ze haar lijf photoshopte volgens sommigen omdat de spiegelselfies dunner waren dan haar influencer tripje foto's lieten voorkomen. Toen viel ze af en heeft ze inmiddels een ED, is ze er trots op, en zo verkoop je toch niks.
De bikini foto van Milou las ik net. Nou, dat hoeven WE niet te zien.
Blij dat ik irl geen vrouw ken die een akkoord nodig heeft, ook niet voor Temu meuk of wie zich beter voelt door constant te fixeren op het uiterlijk van een ander.
Niet aangebrand dus. Anti bully en pro vrouw omdat hier keihard voor gewerkt is.
Ja dat is dus het punt. Ik kan me slecht voorstellen dat zowel Guus als de tweeling alledrie die behoefte niet hebben. Juist omdat AM zo benoemd hoe verschillend die 2 zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:47 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
True that. En het is zo apart dat zij allemaal eenzelfde soort kinderen hebben die precies allemaal hetzelfde leuk vinden en doen?
Als dat die man met dat grijze haar is, dat is de man van Ninni , die cuptherapeut/masseuse.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Die tattoo man in het hotel bij MB wordt steeds vastgelegd met de kinderen van een ander. Maar zit hij daar zelf ook nog met een gezin ofzo?
Op de één of andere manier komt Annemarie niet op mijn tijdlijn voorbij, dus ik zie haar stories amper.quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:27 schreef Farfallefalle het volgende:
Naar mijn idee krijgen die kinderen geen enkele ruimte om zichzelf te ontwikkelen tot mensen met eigen wensen, hobby’s, karakters. Vanaf de conceptie is hun leven al uitgestippeld. Volgens een vaste tijdlijn en volgens een vast rooster doen zij wat hun ouders van ze willen. Een ander pad is geen optie.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:47 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
True that. En het is zo apart dat zij allemaal eenzelfde soort kinderen hebben die precies allemaal hetzelfde leuk vinden en doen?
Mijn pubers zijn ook dag en nacht... maar als ik beetje om me heen kijk met kampeerders met pubers is het vanaf 12 jaar wel klaar met struinen op de camping.. mijn jongste van 8 vliegt iedere camping de auto uit naar de speeltuin om nieuwe vrienden te maken.. pubers zie je bij tenten zitten of bij de wifiquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:47 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dit idee heb ik ook. Alle Geertsen houden van motor rijden, paardrijden, scouting.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Naar mijn idee krijgen die kinderen geen enkele ruimte om zichzelf te ontwikkelen tot mensen met eigen wensen, hobby’s, karakters. Vanaf de conceptie is hun leven al uitgestippeld. Volgens een vaste tijdlijn en volgens een vast rooster doen zij wat hun ouders van ze willen. Een ander pad is geen optie.
Ik heb geen idee of dat de man van Nini is. Ik weet überhaupt niet wie Nini is. Hij wordt getagd als Michel 🤷🏼♀quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef Henrike het volgende:
[..]
Als dat die man met dat grijze haar is, dat is de man van Ninni , die cuptherapeut/masseuse.
Misschien hoopt ze op een vakantie voor volgend jaar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:05 schreef Earring het volgende:
[..]
Waarom anders zo’n uitgebreide beschrijving met plattegrond erbij
En het is dezelfde organisatie als de vorige camping dus ook hier zullen mooie dronebeelden gemaakt en gedeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |