Ik vind de beelden enzo en het enthousiasme erover ook maar matigjes voor een samenwerking eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:52 schreef Shuri het volgende:
Ik ben er niet helemaal van overtuigd dat deze camping in Spanje een samenwerking is. (Familie Geerts)
Nee dan had ze veel meer reclame gemaakt. Ik denk dat deze van dezelfde organisatie zijn omdat AM het anders niet georganiseerd krijgt. Dan krijgt ze error. Alle andere vakanties em weekendjes weg laat ze door iemand anders regelen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:52 schreef Shuri het volgende:
Ik ben er niet helemaal van overtuigd dat deze camping in Spanje een samenwerking is. (Familie Geerts)
Waarom anders zo’n uitgebreide beschrijving met plattegrond erbijquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:52 schreef Shuri het volgende:
Die zijn misschien niet anders gewend?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:35 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zit ook echt met verbazing te kijken dat de pubers zo volgzaam zijn.
Ja echt hè, de tweeling en Guus kunnen toch zelf wel over die camping?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:35 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zit ook echt met verbazing te kijken dat de pubers zo volgzaam zijn.
Ik denk dat AM het niet zo goed trekt dat het daar zo druk is , en dat daar een kids club is , dat ze dat bedoelt met een stapje te ver.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:06 schreef Harper het volgende:
En ik snap het niet: deze camping is net een stapje te ver voor hun?
Maar ze zitten er nu toch? En ja, ik was best verbaasd dat ze na de eerste stop nog eens 5 uur gingen rijden naar Spanje, maar dat weet je voor je boekt neem ik aan?
Guus lijkt me wat verlegen, jammer dat hij niet leuk ik zoek gaat naar leeftijdsgenoten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:29 schreef Pumba2024 het volgende:
Guus is 16 en gaat braaf mee tandenpoetsen en tegelijk
Met z’n zusje van 8 naar bed ? Op zaterdagavond? Op vakantie ? Wat een
Volgzame kinderen heeft AM
Toch .
Ik vind het bijzonder . Haar grote vriend KLUUN vast ook . Die laat altijd hele andere beelden zien van pubers op vakantie
Het is gewoon op z'n AMs.quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:27 schreef Farfallefalle het volgende:
Als het een samenwerking is, is het een slechte. Van de beelden en opmerkingen van AM word ik niet enthousiast en de camping lijkt ook niet veel moeite te hebben gedaan. Normaal krijgen influencers allemaal extra's of de beste plek etc. Dat is hier duidelijk niet het geval.
Voor eigen vakantieverhalen hebben we een mooi slowchattopic SHO / [ShowChat #1255] Waar we gezellig over Show posten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:34 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Mijn dochter kreeg op de camping de vraag waarom ze niet samen met ons lunchte: 'Ik heb vakantie.'
![]()
Ritme op een vakantie krijg ik er niet in. Het enige dat altijd samen gedaan wordt is het avondeten. En dat tijdstip varieert. Dit jaar stonden we ergens waar we vertrouwd waren. Dat betekent dus ook dat ze rustig ergens anders aanschuift voor de lunch en dan krijgen we een appje: ik eet hier een broodje/pannenkoek/noodles.
Ik heb dan ook zo'n echte campingsloerie die vanaf ontbijt tot bedtijd op de camping rondloopt, chillt, spelletjes organiseert, film kijkt met een club of bij het zwembad ligt. Heerlijk!
Het zou dan wel een keer een samenwerking zijn waar iemand eerlijk over is. Is weer eens iets anders dan alleen maar enthousiaste verhalen over niks.quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:27 schreef Farfallefalle het volgende:
Als het een samenwerking is, is het een slechte. Van de beelden en opmerkingen van AM word ik niet enthousiast en de camping lijkt ook niet veel moeite te hebben gedaan. Normaal krijgen influencers allemaal extra's of de beste plek etc. Dat is hier duidelijk niet het geval.
Dit. Het is allemaal niet zo ingewikkeld. Maar niemand zal haar dat verteld hebben denk ik. Ik deed dit bijna 30 jaar geleden al.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:09 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Het is gewoon op z'n AMs.
Zou meer staan te kijken als het ineens helemaal fancy is. En een gesponsorde trip is wat anders dan echt een advertentie.
Sanneke haar wfood advertentie, heeft ze zich voor haar doen echt wel haar best voor gedaan. Maar vind het persoonlijk vreselijk.
Nu weer trouwens haar: neem aub eten mee naar kraamvisite want zij vond het zo fijn.
Lieve Sanne, meeste mensen hebben zich wel ingelezen en voorbereid. Zag dat Mascha van beautygloss over de 80 maaltijden ingevroren heeft.
En persoonlijk zou ik niet snel staan te juichen van eten van anderen, behalve misschien van ouders. 😂
Als ik het van mijn schoonzus zou moeten krijgen bv, dat is niet te vreten.
Ik kan met niet voorstellen dat dit leuk is voor Guusquote:Op zondag 10 augustus 2025 07:29 schreef Pumba2024 het volgende:
Guus is 16 en gaat braaf mee tandenpoetsen en tegelijk
Met z’n zusje van 8 naar bed ? Op zaterdagavond? Op vakantie ? Wat een
Volgzame kinderen heeft AM
Toch .
Ik vind het bijzonder . Haar grote vriend KLUUN vast ook . Die laat altijd hele andere beelden zien van pubers op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |