SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben er weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vind het beetje uitmelkerij, had wat creatievers verwachtquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja origineel is beterquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het beetje uitmelkerij, had wat creatievers verwacht![]()
YTquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo, ingetrokken bij @MooieTop6
Zal ik mn trailer verhuren, of toch maar even kijken of het samenwonen wel goed gaat?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Gewoon doen johquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, ingetrokken bij @:MooieTop6
Zal ik mn trailer verhuren, of toch maar even kijken of het samenwonen wel goed gaat?![]()
![]()
Ja, heb nog niets gegeten vandaag, druk met andere dingen, maar nu een maaltijdsaladequote:
oh kan dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, ingetrokken bij @:MooieTop6
Zal ik mn trailer verhuren, of toch maar even kijken of het samenwonen wel goed gaat?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, heb nog niets gegeten vandaag, druk met andere dingen, maar nu een maaltijdsalade![]()
![]()
Omdat ze de hele dag nog niet heeft gegeten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
waarom denk ik dat morgen maandag is?
@MizzezAmy
🐙![]()
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer GOA.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb wel wat reserves, kan wel een paar dagen zonder eten
ja foei welquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ze de hele dag nog niet heeft gegeten.
@:mizzezamyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel een keer op een zaterdag dat ik mijn laptop opstartte uit automatisme ging inloggen op werkquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
waarom denk ik dat morgen maandag is?
Uw ADH vitamine Worst
ik denk hequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb wel wat reserves, kan wel een paar dagen zonder eten
schatjepatatje
dat jij misschien moet werken aan een gezonde relatie hebben met eten
ipv jezelf 20 uur eten ontzeggenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gelukkig niet nadat je naar kantoor was gegaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel een keer op een zaterdag dat ik mijn laptop opstartte uit automatisme ging inloggen op werk![]()
![]()
Kzet hem net klaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ze de hele dag nog niet heeft gegeten.
@:mizzezamy![]()
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Smakelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kzet hem net klaar![]()
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
ja komt goed schatjequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik de verkeerde post heb gequote.
Anyway. Het was al duidelijk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Merci, mon adorable champignon.![]()
![]()
Jammer wel,net een leuke space.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
you spiek French very wellquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Merci, mon adorable champignon.![]()
![]()
Oui.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sinds wanneer is Caroline van der Plas Frans?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Of zoals de Fransen zeggen merci dat jij er bent“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je Ne cest pasquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Caraline van der Plas Frans?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De Denker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Félicitationsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
Je ha voyeur dans les Philadelphia![]()
Komt wel weerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik denk he
schatjepatatje
dat jij misschien moet werken aan een gezonde relatie hebben met eten
ipv jezelf 20 uur eten ontzeggen
Beetje vrouw zou toch moeten weten dat het Flip Fluitketel is!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
Zoals André van Duin zei: Mie Ketelkamp
Hhaha geweldig... Die dingen kon je toen kopen met carnaval, fluitketels zonder deksel voor op je hoofdquote:
Zonder bodem .....quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hhaha geweldig... Die dingen kon je toen kopen met carnaval, fluitketels zonder deksel voor op je hoofd![]()
En de stickers kreeg je bij een pak beschuitquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hhaha geweldig... Die dingen kon je toen kopen met carnaval, fluitketels zonder deksel voor op je hoofd![]()
![]()
Dat is allemaal aan mij voorbij gegaan
Of ik ben gewoon te jong
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Of ik ben gewoon te jong![]()
![]()
Hoe jong zijde gij dan wijfke?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Of ik ben gewoon te jong
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ongeveer 41 jaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe jong zijde gij dan wijfke?
Oh jee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Verveeld, recalcitrant en irritant.![]()
![]()
Jong druifjequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Of ik ben gewoon te jong
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kun je dansen op de maan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kun je dansen op de maan?Ban? Leven? 401?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kun je dansen op de maan?Ik zag buiten een hele mooie maanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis weer een volleIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik ben er ook vol vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zag buiten een hele mooie maan
Tis weer een volle![]()
Gister nacht met kampvuurtje bij vriend nachtje doorgehaald, veel beter word het niet. Kampvuurtje, volle maan... ergens op het platte land.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tis weer een volleIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Genietonquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gister nacht met kampvuurtje bij vriend nachtje doorgehaald, veel beter word het niet. Kampvuurtje, volle maan... ergens op het platte land.![]()
![]()
Die vind ik zo irritant.. bij het eieren rapen botsen ze steeds tegen je enkelsquote:
Romantisch!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gister nacht met kampvuurtje bij vriend nachtje doorgehaald, veel beter word het niet. Kampvuurtje, volle maan... ergens op het platte land.
Kwestie van wennenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die vind ik zo irritant.. bij het eieren rapen botsen ze steeds tegen je enkels![]()
![]()
quote:LOL, nee maten onder elkaar, no nonsense .. Behalve dan de wedstrijd vuur maken
Deden jullie het op de ouderwetse manier, zonder lucifers of aansteker?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]LOL, nee maten onder elkaar, no nonsense .. Behalve dan de wedstrijd vuur maken
Ik stond ff met mn mond volquote:
tandenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Stokjes draaienquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deden jullie het op de ouderwetse manier, zonder lucifers of aansteker?![]()
![]()
Vuurstenen is ook nog een optie?quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dat heb je weleensquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik stond ff met mn mond vol
tanden![]()
![]()
Vroeger vond ik overal vuurstenen, tegenwoordig bijna niet meerIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja of een draakquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vuurstenen is ook nog een optie?![]()
Zie je nu vuurvliegjes?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Vroeger vond ik overal vuurstenen, tegenwoordig bijna niet meer![]()
Nee, had mn vuurvliegjesweekend omgeboekt naar zeevonk. Stomste idee van het jaar, 0 vonken gezien.quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Extra dreamshards in Pokemonquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tis weer een volle
*Lust geen koffie*![]()
Bijna!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deden jullie het op de ouderwetse manier, zonder lucifers of aansteker?
We hadden allebei één lucifer en 5 minuten om te sprokkelen...
Mijn winnende ingeving was berkenschors en tondelzwam
Altijd een verrassing als ik even sneller benquote:
Sadquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, had mn vuurvliegjesweekend omgeboekt naar zeevonk. Stomste idee van het jaar, 0 vonken gezien.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was Freek er niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, had mn vuurvliegjesweekend omgeboekt naar zeevonk. Stomste idee van het jaar, 0 vonken gezien.![]()
Ja die momenten moet je koesterenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd een verrassing als ik even sneller ben![]()
![]()
Tondelzwam zegt me niets.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bijna!
We hadden allebei één lucifer en 5 minuten om te sprokkelen...
Mijn winnende ingeving was berkenschors en tondelzwam
Ben jij een outdoor persoon?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
USO'squote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, had mn vuurvliegjesweekend omgeboekt naar zeevonk. Stomste idee van het jaar, 0 vonken gezien.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:25 schreef Shii het volgende:
Volgens mij sta ik in de foe lijst van Koen.![]()
![]()
@Koen66 verklaar u nader!
Neu, al geloof ik graag dat ik me zou redden.. gewoon teveel Youtubequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tondelzwam zegt me niets.
Ben jij een outdoor persoon?
Haat hij paddenstoelen zo hard?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Blijkbaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Haat hij paddenstoelen zo hard?![]()
Volgens mij sta ik in de foe lijst van Koen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Haat hij paddenstoelen zo hard?Paddofoob !
Nee die ook al niet!quote:
Ok, wel gebarbecued, dus er waren toch een paar vonken.
Maar wil nog steeds zeevonk zien, alleen de zee is zo ver wegIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Oh jammer... volgende keer dan maarquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee die ook al niet!
Ok, wel gebarbecued, dus er waren toch een paar vonken.
Maar wil nog steeds zeevonk zien, alleen de zee is zo ver weg![]()
![]()
Toch niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel kamperen enzo in het bos?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neu, al geloof ik graag dat ik me zou redden.. gewoon teveel Youtube
Of alleen vuurtje maken en daarna weer in je eigen bed slapen?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Toch niet.
ik was er ook niet echt lang vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lang genoeg om mensen op de foe list te zettenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was er ook niet echt lang vandaag![]()
![]()
WhatsApp functie mute deze voor acht uur
Maar dan op fokHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En daarna zeevonk kijken!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Laten we dansen
Liefste
Dansen aan Zee
Had voor vanavond bijna hotel aan zee geboekt.
Mja nu laatste weekend van augustus naar Zeeland.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Mss dat, maar...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik denk he
schatjepatatje
dat jij misschien moet werken aan een gezonde relatie hebben met etenDit hoeft an sich niet een gek eetpatroon te zijn.quote:ipv jezelf 20 uur eten ontzeggen
Het heet ook wel (een vorm van) Intermittent Fasting, een patroon van 20:4. Dus 20 uur niets eten, en een eetraam van 4 uur hebben.
Er zijn mensen die doen zelfs OMAD: One Meal A Day, dat is dan ca 23:1. In een uur tijd een flinke maaltijd nuttigen.
Iets van doen met Autofagie (dat je lichaam de oude rommel/cellen gaat opruimen omdat het dus niet al te veel te eten krijgt, maar het is echt niet raar om te doen - zelfs gezond).
Extended Fasting bestaat ook: vaak tot 72 uur niets eten. (waarbij je eerste maaltijd wel wat kleins is).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nog even en jij staat er bij mij op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lang genoeg om mensen op de foe list te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is bijnaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daarna zeevonk kijken!
Had voor vanavond bijna hotel aan zee geboekt.
Mja nu laatste weekend van augustus naar Zeeland.
*Lust geen koffie*![]()
Niet heet genoeg?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
Haha. Deze niet plakpan is stiekem een ultraplakpan. Cool. Weten we dat ook weer.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Nog even en jij staat er bij mij op.
Jij staat er bij mij al opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ga je ook grenzen overschrijden toch?quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Vannacht eindigde ik op de bank... uit veiligheidsredenen niet in mijn eigen bedje... Maar dat had ook de bosrand kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel kamperen enzo in het bos?
Of alleen vuurtje maken en daarna weer in je eigen bed slapen?Mits....
Wel graag... iets van een matras.. of matje , al slaap ik toch wel.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Op zondag?!?!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Morgen ga je ook grenzen overschrijden toch?
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Morgen ga je ook grenzen overschrijden toch?
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij staat er bij mij al op
![]()
Durf ik niet te zeggen. Ik was er al even op middenhoog vuur mee aan het bakken, leeggekiept meer olie er in, had hem kort op hoog gezet voor ik alles er weer terug in gooide.quote:
Ik heb het idee dat deze keramische anti aanbaklaag niet heel goed is.
Ik ga even kijken of ik dit kan redden.🐙![]()
Uit veiligheidsredenen niet in je eigen bed?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vannacht eindigde ik op de bank... uit veiligheidsredenen niet in mijn eigen bedje... Maar dat had ook de bosrand kunnen zijnMits....
Wel graag... iets van een matras.. of matje , al slaap ik toch wel.
Waarom was jouw bed zo gevaarlijk?
Oooh wacht, vast iets met alcohol en rijden
Ben nu wel benieuwd naar wat voor pan dit isquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Ik was er al even op middenhoog vuur mee aan het bakken, leeggekiept meer olie er in, had hem kort op hoog gezet voor ik alles er weer terug in gooide.
Ik heb het idee dat deze keramische anti aanbaklaag niet heel goed is.
Ik ga even kijken of ik dit kan redden.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij ochtendmens!quote:
Slaap lekker!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Altijd mens!quote:
Maar geen nachtmens
KusJus!
Het is een DeMeyere koekenpan met kunststof handvat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd naar wat voor pan dit is
Heb er ook een met een metalen handvat, die is ook veel zwaarder. Daar heb ik dat nooit bij. Dus misschien koelt deze gewoon te snel af als ik hem vol meuk kieper of zo. Jammer dat die andere pan te groot is.🐙![]()
Sad welquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een DeMeyere koekenpan met kunststof handvat.
Heb er ook een met een metalen handvat, die is ook veel zwaarder. Daar heb ik dat nooit bij. Dus misschien koelt deze gewoon te snel af als ik hem vol meuk kieper of zo. Jammer dat die andere pan te groot is.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga zo even iets heel stoms proberen en kijken of het er beter van wordt. Slechter niet denk ik.quote:🐙![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga zo even iets heel stoms proberen en kijken of het er beter van wordt. Slechter niet denk ik.
@dud0rquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hoop het
Richting bed. Nog even met toyboy chattenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Deze link vind ik wat moeilijkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Jij postte Imagination met Just, in mijn hoofd popte toen Just my imagination op
Jouw clip zat vol met vlinders !quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze link vind ik wat moeilijker
Jij postte Imagination met Just, in mijn hoofd popte toen Just my imagination opIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Geen seks, maar wel sextingquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hoop het
Richting bed. Nog even met toyboy chatten
Oooh ja dat klopt!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jouw clip zat vol met vlinders !![]()
Ik keek er nog naar en bedacht me dat ik nog foto's van de vlindertuin van vorige week uit moest zoeken.
Mn hersenen staan een beetje uit denk ik
Niets mis meequote:
Beter iets dan niets!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Heerlijk! Hersenen uit.. en plezier.. . rustquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh ja dat klopt!![]()
Ik keek er nog naar en bedacht me dat ik nog foto's van de vlindertuin van vorige week uit moest zoeken.
Mn hersenen staan een beetje uit denk ik
Nou ik heb geleerd dat als je seks heb gehad met je toyboy, dat het dan boytoy wordtquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zit zich af te vragen of dit wel of niet manonvriendelijk is...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou ik heb geleerd dat als je seks heb gehad met je toyboy, dat het dan boytoy wordt
ook wel geil ergens
Oh? Dat heb ik nog niet eerder gehoordquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou ik heb geleerd dat als je seks heb gehad met je toyboy, dat het dan boytoy wordt
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Deze moet je bestellen
[ afbeelding ]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee nee gewoon positiefquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit zich af te vragen of dit wel of niet manonvriendelijk is...
ook wel geil ergensIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Trek ik nog ff een halve liter open en dan naar bedquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
cheers mate!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trek ik nog ff een halve liter open en dan naar bedSame shit, different day
SC hopper present![]()
Grrrrrrrr!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trek ik nog ff een halve liter open en dan naar bed
Een halve liter rum, toe maar
Ik lig alquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trek ik nog ff een halve liter open en dan naar bed
Ja ik kom er ook even niet opquote:
Man met veel jongere vriendinIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ouwe snoepert?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik kom er ook even niet op
Man met veel jongere vriendin
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Pfoh, dan lig ik tot woensdag bij te komen denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Grrrrrrrr!
Een halve liter rum, toe maar
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Sugardaddy?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Man met veel jongere vriendin"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Rijk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Man met veel jongere vriendinIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Laatst op het werk vroeg een jongedame van de klantenservice of er nog iemand een sugardaddy voor haar kende.
Het erge is dat ze het waarschijnlijk nog serieus meende ook
Vrouw met jongere man = leuk voor de man
Man met jongere vriendin = maar wat is haar voordeel?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:(2004) (< Am.-Eng. cougar) oudere vrouw die een relatie heeft met een jongere man. Omgekeerd (jongere vrouw die optrekt met een oudere man) wordt een trofeevrouw genoemd. Zie ook cougar*.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Als ik beter was geweest in niet zeggen wat ik denk en aardig zijn, geloof ik wel dat het best leuk had kunnen verdienenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laatst op het werk vroeg een jongedame van de klantenservice of er nog iemand een sugardaddy voor haar kende.
Het erge is dat ze het waarschijnlijk nog serieus meende ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Gerontofilie is een seksuele voorkeur van een relatief jong persoon voor ouderen en bejaardenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Man zonder vriendin:quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Man met jongere vriendin = maar wat is haar voordeel?
Ja ik moet er ook niet aan denkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pfoh, dan lig ik tot woensdag bij te komen denk ik
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man zonder vriendin:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man zonder vriendin:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook lastig te weerstaan...
[ afbeelding ]
Hoezo is het leuk om een oudere vrouw te hebben? Liever juist jonger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Man met jongere vriendin = maar wat is haar voordeel?
En het voordeel voor haar is dat de man vaker al wat opgebouwd heeft financieel o.a.![]()
De kranten zeggen 'eenzaam'quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man zonder vriendin:
[ afbeelding ]
Levensverwachting voor alleenstaande mannen is ook minder dan mannen in een relatie
Omgekeerd voor vrouwen uiteraard
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De kranten zeggen 'eenzaam'
Levensverwachting voor alleenstaande mannen is ook minder dan mannen in een relatie
Omgekeerd voor vrouwen uiteraard![]()
Woohoo I live long and prosper
Geen idee, vraag het mijn toyboyquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoezo is het leuk om een oudere vrouw te hebben? Liever juist jonger.
En het voordeel voor haar is dat de man vaker al wat opgebouwd heeft financieel o.a.
Snap ik, dan zit er niemand in je nek te hijgen dat je teveel zuipt en niet gezond eet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dus als jullie goed voor ons zorgen, leven zelfs jullie langer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar er zit ook niemand in je nek te hijgenquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap ik, dan zit er niemand in je nek te hijgen dat je teveel zuipt en niet gezond eet.
Ja maar nergens wordt gesuggereerd dat het door vrouwen komt. Homo's en lesbiennes in een relatie hebben hetzelfde effect. Het heeft er o.a. mee te maken dat als je dood neervalt je partner nog 112 kan bellen. Als je alleen bent gaat dat lastig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omgekeerd voor vrouwen uiteraard![]()
Wha! Statistiek liegt nietquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar nergens wordt gesuggereerd dat het door vrouwen komt. Homo's en lesbiennes in een relatie hebben hetzelfde effect. Het heeft er o.a. mee te maken dat als je dood neervalt je partner nog 112 kan bellen. Als je alleen bent gaat dat lastig.
Ja, dat is het hele puntquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar er zit ook niemand in je nek te hijgen
Ik zeg toch ook niet dat het liegt? Ik geef alleen aan dat het niet zozeer is vanwege de vrouwen an sich, maar het hebben van een partner in het algemeen. Zij presenteert het als een mannen vs. vrouwen ding wat nergens op gebaseerd is (ook al denkt ze van wel)quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Statistiek liegt niet![]()
Babygirl, of fucktoy...? (de laatste is meer gender neutraalquote:)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Joh, ik beaamde hetquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het liegt? Ik geef alleen aan dat het niet zozeer is vanwege de vrouwen an sich, maar het hebben van een partner in het algemeen. Zij presenteert het als een mannen vs. vrouwen ding wat nergens op gebaseerd is (ook al denkt ze van wel)
Golddigger heet datquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Babygirl, of fucktoy...? (de laatste is meer gender neutraal)
![]()
Even een muzikaal intermezzo van de zeeuwse death metal band Gorefest hoor.
Bekijk deze YouTube-video"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: