SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik wel. Vroeger!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nooit lange haren gehad, ondanks mijn liefde voor heavy metal
Dat vraagt om een foto of een ChatGPT-interpretatie.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:02 schreef Tjoent het volgende:
Vogels aan het spotten, Symphonic?![]()
[ afbeelding ]
De verrekijker is zelfs in zijn gezicht gegroeid.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:02 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:02 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto of een ChatGPT-interpretatie.
Er is nog maar 1 foto van volgens mij. En die heb ik niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik doe nu heel erg een beroep op mijn voorstellingsvermogen….
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
De verrekijker is zelfs in zijn gezicht gegroeid.
Ddm zegt altijd dat ik met mijn neus kijk, vandaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broer heeft wel lange haren. Maar hij heeft dan weer nauwelijks baardgroei. En dat heb ik dan weer wel voldoende...quote:
Oeps idd! Soms doet dat ding hele rare dingen. Ik ga even verfromfraaien als het meewerkt tenminste.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Twillight zone - Golden Earring
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ddm zegt altijd dat ik met mijn neus kijk, vandaar
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:10 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Charlene ?? - I've been to paradise, but I've never been to me
Ah, ze heeft ook gewoon geen achternaam. En ik maar denken dat ik er niet op kwam.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:11 schreef Tjoent het volgende:
ChatGPT maakt weer een zooitje van de details![]()
Maar anyway:
[ afbeelding ]
Nee, dat lange haar staat hem niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:11 schreef Tjoent het volgende:
Maar anyway:
[ afbeelding ]
Bij mij krulde het ook veel meer. In de nek dan toch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat lange haar staat hem niet.
Zo zien de letters eruit als die fles leeg isquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:11 schreef Tjoent het volgende:
Maar anyway:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo zien de letters eruit als die fles leeg is
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo zien de letters eruit als die fles leeg is
Ik ken het niet. Het klinkt wel een beetje dronken eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik vergeet altijd hoe dit heet, en dit is echt zo’n leuk nummer
Hoe kun je dat vergeten. Hij zegt het regelmatig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik vergeet altijd hoe dit heet, en dit is echt zo’n leuk nummer
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:14 schreef Tjoent het volgende:
Vanochtend was ik een oud vrouwtje aan het knutselen die aan het koken was. Stond de smurf in de pan en was ze met een cd aan het roeren... hij husselt dan van alles door elkaar van wat je eerder hebt gemaakt.
Heb je een betaald account eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:14 schreef Tjoent het volgende:
Vanochtend was ik een oud vrouwtje aan het knutselen die aan het koken was. Stond de smurf in de pan en was ze met een cd aan het roeren... hij husselt dan van alles door elkaar van wat je eerder hebt gemaakt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je een betaald account eigenlijk?
Ik had ooit een mapje met dronken bootlegs.. daar had deze wel tussen gepast.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Het klinkt wel een beetje dronken eigenlijk.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komen dadelijk die kinderen nog zingen>??
Nee, dat mag niet van de arbeidstijdenwet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komen dadelijk die kinderen nog zingen>??
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:18 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet van de arbeidstijdenwet.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:20 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Echt he.. zo'n Remko Pasveer knotje ook
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:20 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Echt he.. zo'n Remko Pasveer knotje ook
Een beetje respect mag wel hè? Hij wordt opgehangen.quote:
Nee, maar de gemiddelde voetballer van tegenwoordig ziet er zo besodemieterd uit.quote:
Dat klopt wel ongeveer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:23 schreef livelink het volgende:
Dit is mijn ChatGPT-voorstelling bij Tjoent:
[ afbeelding ]
Leuk..!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:23 schreef livelink het volgende:
Dit is mijn ChatGPT-voorstelling bij Tjoent:
[ afbeelding ]
Nu het orgeltje nog proberen mee te spelen.quote:
Deze deed ik altijd met gitaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu het orgeltje nog proberen mee te spelen.
Die had ik donderdag bij de show van Melting. Erg lekker. Ik hou het dan wel bij 1 biertje. Vanavond ben ik aan de thee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Leffe Ruby is mijn tweede en laatste biertje van de avond..
Die ene heb ik eruit gevist, die andere heb ik gewoon gepakt. Had ik met die ene ook wel kunnen doen...quote:
Ja, ik vond het ook wel een beetje moeilijk doen om het moeilijk doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ene heb ik eruit gevist, die andere heb ik gewoon gepakt. Had ik met die ene ook wel kunnen doen...
Heb ik ook nog liggen. Erg lekkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Leffe Ruby is mijn tweede en laatste biertje van de avond..
Ben er maar druk meequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je weer snel gehoord.
[ afbeelding ]
Voor elke wang een.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ene heb ik eruit gevist, die andere heb ik gewoon gepakt. Had ik met die ene ook wel kunnen doen...
Heb ik nog niet geprobeerd, wat is het alcohol percentage??quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb ik ook nog liggen. Erg lekkerIk heb nu ook het zomerbier van Leffe in huis gehaald: l' Ete
5,2 slechtsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik nog niet geprobeerd, wat is het alcohol percentage??
Dan wil ik het wel proberenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
5,2 slechts![]()
https://www.bierista.nl/leffe-ete-zomerbier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik misschien wel het mooiste liedje dat er bestaat
Het lijkt me een mandolinequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is toch een sitar, Symph, of vergis ik me?
[ afbeelding ]
Hoor geen van beide tot nu toe.quote:
Kun je daar muziek mee maken ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:36 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Kun je daar muziek mee maken ja?
Muziek en heeeele dunne plakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die van jou moet je niet tokkelen trouwens
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:34 schreef Tjoent het volgende:
Hij heeft mijn shirt gejatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daarna nog een groepsfotoquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:39 schreef Tjoent het volgende:
Nu moeten de dames er nog aan geloven maar kan beter morgen verdergaan voordat ie op tilt slaat.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:40 schreef Tjoent het volgende:
Total eclipse of the heart - bonny tyler
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:40 schreef Shii het volgende:
Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
BOnny tyler - TOtal eclipse of the heart
Straks struikel je over een wandelende takquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
En zonder bril ook nog...
Dat lijkt me best gevaarlijk met mijn -9.5
Het lukte je anders nog aardig om door het bos de bomen te zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
En zonder bril ook nog...
Dat lijkt me best gevaarlijk met mijn -9.5
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lukte je anders nog aardig om door het bos de bomen te zien.
[..]
[..]
Het moet uit de lengte of de breedte komen natuurlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:47 schreef Tjoent het volgende:
Enigszins bijgesteld maar nu ben je een deel van je haar kwijt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het moet uit de lengte of de breedte komen natuurlijk
Je kon wel gezellig schapenboutjes met 'm etenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:49 schreef livelink het volgende:
Armand was volgens mij geen gezellig persoon.
quote:
Nee.... was een geintje.... omdat Vout daarstraks zei..... Op de camping.quote:
Dan zou ik Ome Henk er gewoon inslingeren, gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Nee.... was een geintje.... omdat Vout daarstraks zei..... Op de camping.
Zelfs als -ie er niet is, stuurt -ie je uitzendingen in de war...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Nee.... was een geintje.... omdat Vout daarstraks zei..... Op de camping.
Neem een ander in de malingquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan zou ik Ome Henk er gewoon inslingeren, gewoon omdat het kan
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou het gedaan hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Neem een ander in de maling![]()
![]()
Ik ook.quote:
Nee, helaas heeft mijn apparatuur de pijp aan Maarten gegevenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook.
Draai jij overigens nog wel eens??![]()
![]()
Fijne avond nog, Smurfin Tjoent.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:56 schreef Tjoent het volgende:
Smurfin has left the building![]()
Bedankt voor de leuke muziek en fijne avond verder.
Prettige avond Tjoent en dank je wel voor de leuke chatGPT-interpretatiesquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:56 schreef Tjoent het volgende:
Fijn dat je er wasquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:56 schreef Tjoent het volgende:
Die zat ook nog in jouw jinglequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Van jou komt er ook nog eentje hoor maar ik moet even rondvragen voor detailsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Prettige avond Tjoent en dank je wel voor de leuke chatGPT-interpretaties
Tot de volgende keerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:56 schreef Tjoent het volgende:
Zondequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, helaas heeft mijn apparatuur de pijp aan Maarten gegeven
Dan moet Maarten die pijp nodig weer eens teruggeven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, helaas heeft mijn apparatuur de pijp aan Maarten gegeven
+1quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nancy S. - THese boots are made for walking
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Overigens, na mijn vakantie in Duitsland zal ik nooit meer grapjes maken over de wegen in België
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Battle of the hymn heet het eigenlijk
Hoezo? Waren de wegen in Duitsland nog slechter?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Overigens, na mijn vakantie in Duitsland zal ik nooit meer grapjes maken over de wegen in België
Ja. Ze plakken er gewoon een bord Strassenschade bij en doen er vervolgens nooit meer iets aanquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoezo? Waren de wegen in Duitsland nog slechter?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja. Ze plakken er gewoon een bord Strassenschade bij en doen er vervolgens nooit meer iets aan
Slaap lekker, Bos.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook
Bedankt voor de avond, mannen en vrouwen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:18 schreef livelink het volgende:
Dit heb ik echt al in geen eeuwen meer gehoord.
Welterusten Bos!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook
Welterusten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook
Dat is ook een "oplossing"...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja. Ze plakken er gewoon een bord Strassenschade bij en doen er vervolgens nooit meer iets aan
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook
Ik weet een manier om rijk te worden.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet een manier om rijk te worden.
In Sleeswijk Holstein gaan wonen een een Strassenschadebordjesfabriek beginnen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet een manier om rijk te worden.
In Sleeswijk Holstein gaan wonen een een Strassenschadebordjesfabriek beginnen
Dat wordt mijn filiaal, dat zijn de andere bordjes waar je rijk mee kan worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:25 schreef Melting het volgende:
In Nederland doen ze overigens ook zoiets.
Zetten ze bordjes neer met zachte berm. In plaats van de berm dan te verharden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Die hebben een typische zang.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:38 schreef Symphonic het volgende:
Die titel onthoud ik nooit, maar onmiskenbaar Slade
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die foto had ik dan wel weer verwacht.
Mooie stemmen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Op een of andere manier typ ik altijd een i als ik een o nodig heb en andersom.
Dan is dit een verdomd lastig nummer om te typen, vooral omdat ik het bij de allereerste toetsaanslag herken
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:48 schreef Symphonic het volgende:
New Seekers en een lange titel met clown
Voor jou is het voortaan: IMD - Maod If Irleansquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Op een of andere manier typ ik altijd een i als ik een o nodig heb en andersom.
Dan is dit een verdomd lastig nummer om te typen, vooral omdat ik het bij de allereerste toetsaanslag herken
Nou zoietsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor jou is het voortaan: IMD - Maod If Irleans
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:50 schreef livelink het volgende:
Kijk, dit is mijn beloning voor een alcoholloze avond
Dan heb je die onderzetter ook niet nodigquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:50 schreef livelink het volgende:
Kijk, dit is mijn beloning voor een alcoholloze avond
Tea is famous since I lost your lovequote:
Je bedoelt de oPad?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou zoiets![]()
En typfouten herstellen op een ipad is de absolute hel.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:58 schreef livelink het volgende:
Edith Piaf - Non, je ne regrette rien
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:58 schreef Symphonic het volgende:
Edith piaf, Non je ne regrette rien
Wellicht - het gebeurt zelden - ben ik er deze donderdag ook bijquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:00 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren en de gezelligheid.
Wellicht tot donderdag.
[ afbeelding ]
Prima hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:57 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Ik moet straks nog wel even tussendoor eten.
Ah, niet gezien. Ik weet ook niet wie de maker is eigenlijk. Ik ken de Rode Schoentjes natuurlijk wel van De Efteling. Was het niet Wieteke van Dort die dat sprookje insprak? Hoewel ik nu wel twijfel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:01 schreef DJ11 het volgende:
De maker van de openingstrack zat gisteren nog aan tafel bij De Oranjezomer:Booming Support - Rode Schoentjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |