SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik wel. Vroeger!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nooit lange haren gehad, ondanks mijn liefde voor heavy metal
Dat vraagt om een foto of een ChatGPT-interpretatie.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:02 schreef Tjoent het volgende:
Vogels aan het spotten, Symphonic?![]()
[ afbeelding ]
De verrekijker is zelfs in zijn gezicht gegroeid.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:02 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:02 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto of een ChatGPT-interpretatie.
Er is nog maar 1 foto van volgens mij. En die heb ik niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik doe nu heel erg een beroep op mijn voorstellingsvermogen….
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
De verrekijker is zelfs in zijn gezicht gegroeid.
Ddm zegt altijd dat ik met mijn neus kijk, vandaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broer heeft wel lange haren. Maar hij heeft dan weer nauwelijks baardgroei. En dat heb ik dan weer wel voldoende...quote:
Oeps idd! Soms doet dat ding hele rare dingen. Ik ga even verfromfraaien als het meewerkt tenminste.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Twillight zone - Golden Earring
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ddm zegt altijd dat ik met mijn neus kijk, vandaar
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:10 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Charlene ?? - I've been to paradise, but I've never been to me
Ah, ze heeft ook gewoon geen achternaam. En ik maar denken dat ik er niet op kwam.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:11 schreef Tjoent het volgende:
ChatGPT maakt weer een zooitje van de details![]()
Maar anyway:
[ afbeelding ]
Nee, dat lange haar staat hem niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:11 schreef Tjoent het volgende:
Maar anyway:
[ afbeelding ]
Bij mij krulde het ook veel meer. In de nek dan toch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat lange haar staat hem niet.
Zo zien de letters eruit als die fles leeg isquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:11 schreef Tjoent het volgende:
Maar anyway:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo zien de letters eruit als die fles leeg is
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo zien de letters eruit als die fles leeg is
Ik ken het niet. Het klinkt wel een beetje dronken eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik vergeet altijd hoe dit heet, en dit is echt zo’n leuk nummer
Hoe kun je dat vergeten. Hij zegt het regelmatig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik vergeet altijd hoe dit heet, en dit is echt zo’n leuk nummer
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:14 schreef Tjoent het volgende:
Vanochtend was ik een oud vrouwtje aan het knutselen die aan het koken was. Stond de smurf in de pan en was ze met een cd aan het roeren... hij husselt dan van alles door elkaar van wat je eerder hebt gemaakt.
Heb je een betaald account eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:14 schreef Tjoent het volgende:
Vanochtend was ik een oud vrouwtje aan het knutselen die aan het koken was. Stond de smurf in de pan en was ze met een cd aan het roeren... hij husselt dan van alles door elkaar van wat je eerder hebt gemaakt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je een betaald account eigenlijk?
Ik had ooit een mapje met dronken bootlegs.. daar had deze wel tussen gepast.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Het klinkt wel een beetje dronken eigenlijk.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komen dadelijk die kinderen nog zingen>??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |