I stand corrected!quote:Op maandag 1 september 2025 21:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Van Roosmalen is gewoon geboren in Arnhem hoor.
Tomatoes tomatoesquote:Op maandag 1 september 2025 14:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee, dat zei hij dus niet. Leer lezen.
Waar staat dat ik boos ben op investeerders zonder winstoogmerk? Ik bestrijd alleen dat NEC geen club met grote potentie is zonder het vele geld dat erin gepompt wordt. Maar of je wilt het niet begrijpen, of we praten langs elkaar heen.quote:Op maandag 1 september 2025 22:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon heel boos op investeerders zonder winstoogmerk. Snap dat het oneerlijk voelt maar een club met zo'n investeerder heeft gewoon potentie.
Zeker NEC, wat een transfersommen behalen zij omdat er niet verkocht hoeft te worden.
Beetje kip of het ei. Als ze door het geld flink groeien en er straks een stadion staat van 20K dat ze uitverkopen dan hebben ze dus uiteindelijk wel die potentie.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waar staat dat ik boos ben op investeerders zonder winstoogmerk? Ik bestrijd alleen dat NEC geen club met grote potentie is zonder het vele geld dat erin gepompt wordt. Maar of je wilt het niet begrijpen, of we praten langs elkaar heen.
Dat had letterlijk niets met de overgrootmoeder van Frits te maken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje kip of het ei. Als ze door het geld flink groeien en er straks een stadion staat van 20K dat ze uitverkopen dan hebben ze dus uiteindelijk wel die potentie.
Als de overgrootmoeder van Frits Philips toevallig in Tilburg had rondgeneukt had PSV ook geen potentie gehad. Beetje koffiedik kijken.
Waar het om gaat bij potentie is of je ook zonder die enorme sloot extern geld iets neer kunt zetten. Je kunt zeggen van FC Twente waar je wilt: de kwamen de mensen voor de successen. Die club had een enorme potentie. Voor SC Heerenveen gold hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje kip of het ei. Als ze door het geld flink groeien en er straks een stadion staat van 20K dat ze uitverkopen dan hebben ze dus uiteindelijk wel die potentie.
Als de overgrootmoeder van Frits Philips toevallig in Tilburg had rondgeneukt had PSV ook geen potentie gehad. Beetje koffiedik kijken.
Nee, daar kwamen gemiddeld 10-15K mensen kijken voordat ze successen behaalden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waar het om gaat bij potentie is of je ook zonder die enorme sloot extern geld iets neer kunt zetten. Je kunt zeggen van FC Twente waar je wilt: de kwamen de mensen voor de successen.
https://www.transfermarkt(...)n/499/saison_id/2025quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel spelers heeft Vitesse nog over nu eigenlijk?
Begrijpelijk lezen is moeilijk voor je zie ik.quote:Op maandag 1 september 2025 13:55 schreef SOG het volgende:
[..]
Als ie dat zei dan zei die toch 1 club
1 grote profclub = 1 club
Het is wel grappig om te zien hoe veel vooroordelen en stereotypes over voetbalsupporters waar blijken te zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:06 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Begrijpelijk lezen is moeilijk voor je zie ik.
Nee, daar kwamen de successen doordat ze organisch groeiden. Doordat het geld door de regio opgebracht werd. Steeds meer.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, daar kwamen gemiddeld 10-15K mensen kijken voordat ze successen behaalden.
Terwijl sommige gewoon aan Harvard hebben gestudeerd!quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is wel grappig om te zien hoe veel vooroordelen en stereotypes over voetbalsupporters waar blijken te zijn.
WAT ?!quote:Op woensdag 3 september 2025 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.vitesse.nl/ni(...)chorst-intrekking-li
WAT
10 spelers en de transfermarkt is net geslotenquote:Op woensdag 3 september 2025 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.vitesse.nl/ni(...)chorst-intrekking-li
WAT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |