quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee. En anders wil ik graag een bron.
quote:"baas" van het voetbal in Nederland is een samenspel van verschillende functies en personen binnen de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB). De functie die het meest in de buurt komt van een algemene "baas" is de Bondsvoorzitter, momenteel Frank Paauw. Daarnaast is er een directie, waarbij Marianne van Leeuwen directeur-bestuurder betaald voetbal is en Nigel de Jong directeur Topvoetbal.
Uitleg:
Bondsvoorzitter:
Frank Paauw is de voorzitter van de KNVB en daarmee het formele gezicht van de bond.
Directie:
De directie van de KNVB bestaat uit verschillende directeuren, elk met hun eigen verantwoordelijkheden. Marianne van Leeuwen is verantwoordelijk voor het betaald voetbal, en Nigel de Jong is verantwoordelijk voor de topvoetbalontwikkeling.
Eredivisie CV:
Daarnaast is er de Eredivisie CV, waar Jan de Jong de dagelijkse leiding heeft, die zich specifiek richt op de commerciële belangen van de Eredivisieclubs.
Dus, hoewel er geen enkele "baas" is, zijn Frank Paauw, Marianne van Leeuwen, en Jan de Jong belangrijke figuren die samen de leiding hebben over het Nederlandse voetbal.
Hij kan beter met pek en veren achter de prutsers aangaan die het zo enorm hebben verkloot bij Vitesse.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:04 schreef raptorix het volgende:
Die Podcasts van Marcel van Roosmalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij begon zelfs de oorlog erbij te halen hoe heldhaftig de spelers in een V formatie het veld opliepen en dat de stad al zoveel klappen te verwerken had gehad, vervolgens ging hij nog eens de maat nemen dat Journalisten die hun werk deden om eerlijk verslag te doen, misschien wat minder goed hun best hadden moeten doen om Vitesse niet verder te beschadigen, man man man.
Ga je nou vertellen dat een supporter soms wat wartaal uitslaat als het om zijn eigen club gaat die nu niet meer bestaat? Werkelijk?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:04 schreef raptorix het volgende:
Die Podcasts van Marcel van Roosmalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij begon zelfs de oorlog erbij te halen hoe heldhaftig de spelers in een V formatie het veld opliepen en dat de stad al zoveel klappen te verwerken had gehad, vervolgens ging hij nog eens de maat nemen dat Journalisten die hun werk deden om eerlijk verslag te doen, misschien wat minder goed hun best hadden moeten doen om Vitesse niet verder te beschadigen, man man man.
Van iemand die beweert Journalist te zijn mag je beter verwachten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga je nou vertellen dat een supporter soms wat wartaal uitslaat als het om zijn eigen club gaat die nu niet meer bestaat? Werkelijk?
Godverdikkeme zeg, wat een eye opener zo op zondagochtend.
Welkom op FOK!, waar een dag zonder schadenfreude betekent dat je een dag niet hebt geleefd.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga je nou vertellen dat een supporter soms wat wartaal uitslaat als het om zijn eigen club gaat die nu niet meer bestaat? Werkelijk?
Godverdikkeme zeg, wat een eye opener zo op zondagochtend.
Hij is al sinds kind supporter van Vitesse, ik kan me het gebrek aan neutraliteit als je club wordt opgeheven wel voorstellen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Van iemand die beweert Journalist te zijn mag je beter verwachten.
Misschien had Marcel dan met zijn netwerk zich wat eerder en harder in moeten zetten om de Russen en Amerikanen er uit te krijgen. Daarnaast vond hij ook dat ze de Trainingsgrond in Zeist maar moesten gebruiken om Vitesse in de hoogste Amateur klasse te krijgen, kijk zo kennen we de boel weer, oplichten en afdreigen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is al sinds kind supporter van Vitesse, ik kan me het gebrek aan neutraliteit als je club wordt opgeheven wel voorstellen.
Wie weet is dat ook wel gebeurd.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien had Marcel dan met zijn netwerk zich wat eerder en harder in moeten zetten om de Russen en Amerikanen er uit te krijgen. Daarnaast vond hij ook dat ze de Trainingsgrond in Zeist maar moesten gebruiken om Vitesse in de hoogste Amateur klasse te krijgen, kijk zo kennen we de boel weer, oplichten en afdreigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Roda hebben ze dat in der tijd wel gedaan.
https://nos.nl/video/2518979
Had Ernhems trots ook met Parrey kennen doen.
Hij had het over Papendal, niet over Zeist.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien had Marcel dan met zijn netwerk zich wat eerder en harder in moeten zetten om de Russen en Amerikanen er uit te krijgen. Daarnaast vond hij ook dat ze de Trainingsgrond in Zeist maar moesten gebruiken om Vitesse in de hoogste Amateur klasse te krijgen, kijk zo kennen we de boel weer, oplichten en afdreigen.
Hier liep ik tussen en daar ben ik nog steeds trots opquote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2742497/1/25#p218467304]zondag 10 augustus 2025 11:17
Bij Roda hebben ze dat in der tijd wel gedaan.
https://nos.nl/video/2518979
Had Ernhems trots ook met Parrey kennen doen.
In Maasmechelen zit hij elke 14 dagen op de tribune en zijn ze heel tevreden met hem, hoor. Het stadion is uitgebreid en rekeningen worden netjes betaald. Dat deed hij bij Vitesse trouwens ook, anders kom je niet aan een schuld van 14 miljoen aan hem.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft Parry al gereageerd eigenlijk?
En de volgende club waar zo’n debiel zich meldt trapt er gewoon weer met open ogen in. Never ending story.
Ah ja klopt over Papendal, toen ik er later over nadacht dacht ik ook: Huh dat ligt best ver uit elkaar.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij had het over Papendal, niet over Zeist.
Als je Marcel zijn boeken hebt gelezen over Vitesse dan begrijp je misschien wel de moeizame relatie tussen Vitesse en met name de Gelderlander.
Het zou me niet verbazen als er een veel grotere investeerder achter zit, die wellicht gewoon een assessment wilt doen hoe de voetbalwereld werkt voordat ze echt met geld gaan smijten. Ik zie dat bijvoorbeeld met andere zaken ook, ik woon in de meest dichtbevolkte postcode van Nederland, en daar zie je ook heel veel startups die even snel proberen of iets werkt, want als het hier niet werkt, gaat dat elders ook niet lukken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In Maasmechelen zit hij elke 14 dagen op de tribune en zijn ze heel tevreden met hem, hoor. Het stadion is uitgebreid en rekeningen worden netjes betaald. Dat deed hij bij Vitesse trouwens ook, anders kom je niet aan een schuld van 14 miljoen aan hem.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik neem helemaal niks serieus.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]ik denk dat je de hele zaak iets te serieus neemt.
Schijnclub Patro.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In Maasmechelen zit hij elke 14 dagen op de tribune en zijn ze heel tevreden met hem, hoor. Het stadion is uitgebreid en rekeningen worden netjes betaald. Dat deed hij bij Vitesse trouwens ook, anders kom je niet aan een schuld van 14 miljoen aan hem.
In de taalkunde noemen we dat een hyperbool.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik zit even een paar posts van je te lezen, maar wat sla je een hoop vooringenomen onzin uit, niet te geloven. De stelligheid waarmee je dingen beweert maar tegelijkertijd aangeeft dat je er niks van begrijpt, maar het dus wel heel zeker weet. Dingen overdrijft (28 kansen gehad).. Waarom zo’n stelling die nergens op slaat in een poging je verhaal sterker te maken?
Uiteindelijk zijn ze er gelukkig niet meer weggekomen inderdaad. Maar ik was wel even bang dat de rechter de beslissing van de KNVB terug zou draaien.quote:Voor de duidelijkheid: Vitesse is meermaals bestraft. Ze zijn niet met dingen weggekomen, ze hebben hogere straffen gehad dan alle andere clubs in de geschiedenis bij elkaar. Dat is niet wegkomen. Wegkomen is dat je overtredingen begaat en er geen straf voor krijgt.
De club had vorig seizoen al eruit gezet moeten worden dat bedoel men met goed wegkomenquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ze zijn überhaupt nergens mee weg gekomen, maar dat lijk je maar niet te willen begrijpen. Ze zijn voor elke overtreding met een shitload aan aftrek van punten bestraft. Je doet net alsof het dit was en anders zouden ze 0 straf hebben gehad. Een heel wonderlijke overdrijving inderdaad. Typerend dat je op de rest van mijn post inhoudelijk niet ingaat.
Puntenaftrek in een lopend seizoen terwijl je al gedegradeerd was, puntenaftrek in een competitie waar je niet uit kan degraderen en dat soort kansloze fopstrafjes.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ze zijn überhaupt nergens mee weg gekomen, maar dat lijk je maar niet te willen begrijpen. Ze zijn voor elke overtreding met een shitload aan aftrek van punten bestraft. Je doet net alsof het dit was en anders zouden ze 0 straf hebben gehad. Een heel wonderlijke overdrijving inderdaad. Typerend dat je op de rest van mijn post inhoudelijk niet ingaat.
Dit. Het is hetzelfde als een onschendbaar iemand 30 jaar gevangenisstraf geven.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Puntenaftrek in een lopend seizoen terwijl je al gedegradeerd was, puntenaftrek in een competitie waar je niet uit kan degraderen en dat soort kansloze fopstrafjes.
Wat een onzin. Ze waren nog niet gedegradeerd. En vorig seizoen hadden ze gewoon kunnen promoveren.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Puntenaftrek in een lopend seizoen terwijl je al gedegradeerd was, puntenaftrek in een competitie waar je niet uit kan degraderen en dat soort kansloze fopstrafjes.
Ook dit is onzin, Vitesse was niet onschendbaar. Je vergelijking slaat nergens op. Het is wel zo dat ze al een flinke straf hadden. Als je al 20 jaar moet zitten en je krijgt er nog 20 bij dan klinkt het misschien als overbodig, maar het is onzin dat je er dan geen straf bij krijgt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dit. Het is hetzelfde als een onschendbaar iemand 30 jaar gevangenisstraf geven.
Stonden toen op een volledig uitzichtloze plek onderaan, was niks minder dan een fopstraf.quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze waren nog niet gedegradeerd.
Die straf heeft ze niet laten degraderen hoorquote:Op maandag 11 augustus 2025 08:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze waren nog niet gedegradeerd. En vorig seizoen hadden ze gewoon kunnen promoveren.
Dat zijn nou eenmaal de regels.quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Stonden toen op een volledig uitzichtloze plek onderaan, was niks minder dan een fopstraf.
Net als zo'n puntenstraf in de KKD, praktisch uitgesloten dat ze binnen een jaar weer gingen promoveren. Dus of je dan 10 of 90 punten in mindering krijgt maakt geen reet uit in een competitie waar je niet uit kan degraderen.
Strak onderaan en zonder puntenstraf zouden ze 12e zijn geworden wat nog heel ver van promotie isquote:Op maandag 11 augustus 2025 08:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze waren nog niet gedegradeerd. En vorig seizoen hadden ze gewoon kunnen promoveren.
Mooie game mee gehad in FM14quote:
Puntenaftrek had totaal geen consequenties, dus het was geen strafquote:Op maandag 11 augustus 2025 08:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ook dit is onzin, Vitesse was niet onschendbaar. Je vergelijking slaat nergens op. Het is wel zo dat ze al een flinke straf hadden. Als je al 20 jaar moet zitten en je krijgt er nog 20 bij dan klinkt het misschien als overbodig, maar het is onzin dat je er dan geen straf bij krijgt.
19de + periodetitel had ze de nacompetie opgeleverd maar ook die periodetitel is nooit reëel geweest.quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Strak onderaan en zonder puntenstraf zouden ze 12e zijn geworden wat nog heel ver van promotie is
Typerend om voor het argument het totale mentale gedeelte van zo’n straf achterwege te laten. Je staat stijf onderaan door zo’n puntenstraf, wat dacht je dat mentaal met een elftal doet. Dat je eerst 25 punten in moet halen voordat je überhaupt op 0 komt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Strak onderaan en zonder puntenstraf zouden ze 12e zijn geworden wat nog heel ver van promotie is
Ze waren praktisch al gedegradeerd en door die puntenstraf werd dat een paar weken voor het eindigen van de competitie een zekerheidje. Dat zal mentaal vast ontzettend veel gedaan hebben, gros van die spelers heeft lekker de vakantie geboekt vermoed ik.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Typerend om voor het argument het totale mentale gedeelte van zo’n straf achterwege te laten. Je staat stijf onderaan door zo’n puntenstraf, wat dacht je dat mentaal met een elftal doet. Dat je eerst 25 punten in moet halen voordat je überhaupt op 0 komt.
Ik reageerde op dat ze vorig seizoen zonder die puntenstraf ook nooit gepromoveerd waren maar omgerekend 12e waren geworden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze waren praktisch al gedegradeerd en door die puntenstraf werd dat een paar weken voor het eindigen van de competitie een zekerheidje. Dat zal mentaal vast ontzettend veel gedaan hebben, gros van die spelers heeft lekker de vakantie geboekt vermoed ik.
Geen idee eerlijk gezegd. Dan kunnen de sterkhouders wel woord houden en de club niet laten omvallen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met die licentie, kunnen ze die voor volgend seizoen gewoon weer aanvragen als ze dit jaar financieel overleven en daarna wel aan de eisen voldoen?
Welk topic lees jij? Op paar grappenmakers na stellen de meeste dat het zonde en spijtig is maar dat ze het er wel zelf naar hebben gemaakt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Typerend om voor het argument het totale mentale gedeelte van zo’n straf achterwege te laten. Je staat stijf onderaan door zo’n puntenstraf, wat dacht je dat mentaal met een elftal doet. Dat je eerst 25 punten in moet halen voordat je überhaupt op 0 komt.
Echt, het aantal lui hier dat gewoon hun argumenten toeredeneert naar wat ze gaat willen dat de toekomst is, tenenkrommend. Bij FC Twente destijds zag je het ook. Het lijkt erop dat provincieclubs die ambitie hebben getoond in het verleden om het de traditionele topclubs moeilijk te maken alleen maar op haat kunnen rekenen. Alles aan de clubs is kut, geen straf is goed genoeg op totale opheffing na. Ongelofelijk sneu gedrag, heel klein allemaal.
Ja, iedereen zit er naast behalve jij.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Echt, het aantal lui hier dat gewoon hun argumenten toeredeneert naar wat ze gaat willen dat de toekomst is, tenenkrommend. Bij FC Twente destijds zag je het ook. Het lijkt erop dat provincieclubs die ambitie hebben getoond in het verleden om het de traditionele topclubs moeilijk te maken alleen maar op haat kunnen rekenen. Alles aan de clubs is kut, geen straf is goed genoeg op totale opheffing na. Ongelofelijk sneu gedrag, heel klein allemaal.
Er is weinig grappen maken aan als je stelt dat de punten aftrek geen consequenties had, dat is gewoon een feit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Welk topic lees jij? Op paar grappenmakers na stellen de meeste dat het zonde en spijtig is maar dat ze het er wel zelf naar hebben gemaakt.
Weet je wat klein is, de boel jarenlang belazeren en een grote bek hebben ook nogquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dus idd geen ontbindende voorwaardes in het Geldredome contract, dan zal Vitesse zeker faillissement aanvragen in de komende paar weken.quote:De uitspraken van Schaay dat hij een faillissement wil voorkomen, worden als weinig realistisch gezien. Er is geen ontbindende voorwaarde opgenomen in het huurcontract met Nedstede over Gelredome, zodat ondanks het verlies van de proflicentie in september de huur van 2,4 miljoen euro zal moeten worden afgetikt, terwijl daar geen inkomsten tegenover staan.
Volgens mij moet je de handenwrijvende reacties in de vorige topics nog eens terug gaan lezen voordat je onzin uitkraamt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Welk topic lees jij? Op paar grappenmakers na stellen de meeste dat het zonde en spijtig is maar dat ze het er wel zelf naar hebben gemaakt.
Hier spreekt iemand die nooit op niveau gesport heeft en die helemaal niets van het mentale aspect in sport begrijpt. Goed dat je dat zelf even opzichtig voor ons weergeeft.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, iedereen zit er naast behalve jij.![]()
Mentaal, kom zeg wat een doetjes
Boycotten die handel!quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
AGOVV niet genoemd. Wanne kutkrant @:Spockjuh_
Ik ben er eerlijk over blij dat die oplichters eruit zijnquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de handenwrijvende reacties in de vorige topics nog eens terug gaan lezen voordat je onzin uitkraamt.
Ik ook. Al hoop ik dat ze somehow een doorstart kunnen maken zonder allerlei idioten. Alleen de afgelopen jaren geven weinig hoopquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk over blij dat die oplichters eruit zijn
De wielrengroep van fok haat daarentegen letterlijk alles.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ook. Al hoop ik dat ze somehow een doorstart kunnen maken zonder allerlei idioten. Alleen de afgelopen jaren geven weinig hoopEcht onbegrijpelijk wat er afgelopen jaar is gebeurd. Dan wil je het ook niet.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wielrennen is geen sport. Frauds als Merckx, Armstrong en Pogacar
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ook. Echt onbegrijpelijk wat er afgelopen jaar is gebeurd. Dan wil je het ook niet.
Bij Sheffield Wednesday zoeken ze weer 60 spelers!quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:19 schreef Zipportal het volgende:
Fors deel van Vitesse-selectie wendt zich tot arbitragecommissie
https://www.vi.nl/nieuws/(...)t-arbitragecommissie
Je mag volgens mij niet zomaar zeggen: Ik doe een jaartje niet mee. Ik weet niet hoe het met profs zit, maar bij amateurs zijn ze daar best streng op, KNVB is niet happig als je geen standaardelftal inschrijft.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met die licentie, kunnen ze die voor volgend seizoen gewoon weer aanvragen als ze dit jaar financieel overleven en daarna wel aan de eisen voldoen?
Dat is alleen bij levenslang zo, in Nederland kun je gewoon 2x20 jaar krijgen, gebeurt niet vaak, maar zijn wel gevallen bekend.quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ook dit is onzin, Vitesse was niet onschendbaar. Je vergelijking slaat nergens op. Het is wel zo dat ze al een flinke straf hadden. Als je al 20 jaar moet zitten en je krijgt er nog 20 bij dan klinkt het misschien als overbodig, maar het is onzin dat je er dan geen straf bij krijgt.
Je denkt toch niet dat clubs daar op staan te wachten? Daarbij loopt het nu helemaal leeg dus ze kunnen niet eens een elftal opstellen straks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 00:33 schreef VacaLoca het volgende:
Kan Vitesse niet benefietwedstrijden spelen? Bv tegen de KKD clubs die sws tegen Vitesse zouden spelen. Maar dan alleen thuiswedstrijden. Als trouwste aanhang dan daar voor komt heb je daar nog inkomen uit. Dan kan je de organisatie wellicht uitgedund tijdje draaiende houden terwijl je de stappen zet om over twee jaar wel weer een licentie te krijgen.
Ik snap Vitesse wel, maar dan hadden ze die brief nooit moeten sturen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:11 schreef onlogisch het volgende:
Vitesse en ouders van jeugdspelers tegenover elkaar: club wil mogelijk geld als kinderen vertrekken
Ach, Vitesse
Nee, jij fietst ongetraind wel even 3600 kilometer in 3 weken door Frankrijk heen met 40 km per uurquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:55 schreef GGMM het volgende:
Wielrennen heeft niks met sport te maken.
Heb vroeger vaak zat met drugs op gefietst.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee, jij fietst ongetraind wel even 3600 kilometer in 3 weken door Frankrijk heen met 40 km per uur
Van dat drugsgebruik hebben wij op fok de naweeën.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb vroeger vaak zat met drugs op gefietst.
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetbal is een technische sport, daar wordt geen doping gebruikt
Dit was satire jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik?
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
De gratis leegloop is begonnen.
https://nos.nl/artikel/25(...)ragezaak-van-de-baan
Niet dat het veel uitmaakt. Alle spelers die wel een fatsoenlijke pass over 3 meter kunnen geven waren toch al weg bij Vitesse.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
De gratis leegloop is begonnen.
https://nos.nl/artikel/25(...)ragezaak-van-de-baan
Wat heeft deze meneer fout gedaan?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:46 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Vitesse supporters radicaliseren, WOEST. Gelukkig was ik niet van plan om naar Post Malone te gaan.
Stukje Arnhemse debiliteit.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:46 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Vitesse supporters radicaliseren, WOEST. Gelukkig was ik niet van plan om naar Post Malone te gaan.
Ze hebben geen probleem met Post, maar met van de Kuit. Overigens ook onterecht van de Kuit is keihard jarenlang genegeerd door Vitesse.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat heeft deze meneer fout gedaan?
Je zou toch zeggen dat zijn complete gebrek aan talent en zielige wannabe uitstraling juist heel goed zou vallen bij Vitesse supporters.
🥲 wat een droeftoeters. Big if true.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:46 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Van der Kuijt zal er vast veel last van hebben dat verkochte kaarten niet op komen dagen, waar blijft z'n geld danquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:46 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Zo'n vreselijk dom volk. Ook de laatste restjes sympathie voor de club en fans moeten kapot.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 06:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van der Kuijt zal er vast veel last van hebben dat verkochte kaarten niet op komen dagen, waar blijft z'n geld dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze hebben geen probleem met Post, maar met van de Kuit. Overigens ook onterecht van de Kuit is keihard jarenlang genegeerd door Vitesse.
Kuit is toch die man die dacht dat het Gelredome wel zonder Vitesse kon en nu al loopt te miepen bij de gemeente?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze hebben geen probleem met Post, maar met van de Kuit. Overigens ook onterecht van de Kuit is keihard jarenlang genegeerd door Vitesse.
Nee hij zegt continu al dat het Geldredome zonder Vitesse kan MITS de vergunning een klein beetje uitgebreid wordt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kuit is toch die man die dacht dat het Gelredome wel zonder Vitesse kon en nu al loopt te miepen bij de gemeente?
Een klein beetje?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee hij zegt continu al dat het Geldredome zonder Vitesse kan MITS de vergunning een klein beetje uitgebreid wordt.
Ben je niet in de war met de Bosjesmannen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:41 schreef Cupfighter het volgende:
Het zijn zulke fijne gasten die harde kern Vitessenaren en maar janken dat de club overal uitgekotst wordt en dat ze het mikpunt zijn van spot
Elke harde kern zit vol debielen, je moet wel iets uit het dsm handboek hebben voor je jezelf harde kern kan noemen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:41 schreef Cupfighter het volgende:
Het zijn zulke fijne gasten die harde kern Vitessenaren en maar janken dat de club overal uitgekotst wordt en dat ze het mikpunt zijn van spot
Correct.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kuit is toch die man die dacht dat het Gelredome wel zonder Vitesse kon en nu al loopt te miepen bij de gemeente?
Daar zit ook tuig tussen dat is zeker zoquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:55 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de Bosjesmannen?
Dat gaan die andere clubs inderdaad nooit toestaan. Die supporters-invasie is trouwens sowieso een probleem als je op b.v. Papendal wilt gaan spelen. Denk dat een NOC*NSF ook niet zit te wachten op al dat Vitesse-volk dat potentieel voor puinhopen gaat zorgen op de accommodatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:25 schreef Spockjuh_ het volgende:
Volgende teleurstelling die er zit aan te komen https://www.gld.nl/sport/(...)ploper-nec-op-scherp
Logistiek is Gelredome gewoon de beste optie voor Vitesse maar ja de financien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
Twee velden, accommodatie niveau 5e klasse en weinig tot geen parkeerruimte. Club is ineens omhoog geschoten nadat het in 2016 opnieuw in de 5e klasse moest beginnen.
Als masv zou vriendelijk nee zeggen.
quote:
Dus dit seizoen gaat het eerste elftal niet voetballen. Succes met niet failliet gaan danquote:Eerste elftal
De koers voor het eerste elftal is nog in de maak. Het vlaggenschip speelt dit seizoen in elk geval níet in het amateurvoetbal. Of het eerste elftal in het seizoen 2026/’27 wel zal deelnemen aan competities van de KNVB is nog niet bekend. Dit hangt onder meer af van de uitkomst van de lopende bodemprocedure óf van een positieve uitkomst van een hoger beroep tegen de uitspraak van de voorzieningenrechter, mócht Vitesse besluiten in beroep te gaan. Voor het eerste elftal worden de toekomstscenario’s door Vitesse verkend. De club verwacht daarover snel duidelijkheid te kunnen geven.
Ze zijn zo goed als failliet. Er wordt niet meer gemaaid omdat ze de hovenier niet (kunnen) betalen. Als dat al niet gebeurd, dan zijn er nog tientallen kleine spelers die vast niet betaald worden. Dat is nog buiten de Gelredome.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Dus dit seizoen gaat het eerste elftal niet voetballen. Succes met niet failliet gaan dan
Ik denk dat ze (terecht) de conclusie hebben getrokken dat er geen scenario was wat uit kon. Met de huur die ze hadden, de kosten die er waren valt er zonder een enorm rijke suikeroom gewoon geen haalbare begroting op te stellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ze zijn zo goed als failliet. Er wordt niet meer gemaaid omdat ze de hovenier niet (kunnen) betalen. Als dat al niet gebeurd, dan zijn er nog tientallen kleine spelers die vast niet betaald worden. Dat is nog buiten de Gelredome.
Vitesse is alleen administratief nog niet failliet.
Oplichters die types als Braasch het nog steeds laten bepalen dus ze blijven kloten .quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
sterkhouders hebben ook niet de miljoenen om vitesse een jaar lang aan de beademing te houden. Dit gaat een onvermijdelijk faillissement worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |