abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218463211

Ik ga hier nu drie argumenten geven waarom Vitesse een parodie op een voetbalclub is. Deze kunnen uiteraard naar gelang aangevuld worden in dit stormlooptopic!

Argument 1: het stadion

Het gelredome is, zoals het ooit op de gevels stond in bovenstaande foto, geen voetbalstadion. Het doet meer aan als een soort kruising tussen een evenementenhal en een troosteloze sovjetfabriek aan de buitenkant. Eenmaal binnen heb je totdat je een deur opent om de tribune op te gaan ook totaal niet het idee dat je in een voetbalstadion loopt. Overigens is het wel een prima locatie om meerdere pillen in je muil te stoppen onder het genot van wat harde housebeats, maar dit geheel terzijde.

Argument 2: het publiek (of beter gezegd, het gebrek daaraan)

Hoewel Vitesse, helemaal voor een middelgrote pauperstad, gemiddeld best een respectabel aantal toeschouwers trekt is het gelredome (zie argument 1) een maatje of 2-3 te groot voor de voetbalclub (Vitesse) die het stadion zo nu en dan huurt. Dit levert behoorlijk wat lege plekken op en een nog troostelozere sfeer dan het stadion an sich al met zich meebrengt. Dit probeert de voetbalclub te verhullen door zwarte doeken op de lege plekken neer te leggen, ter info.

Tevens grossiert Vitesse in tokkiegedrag van haar aanhang de laatste tijd. Gestaakte wedstrijden zijn schering en inslag en tevens vinden ze het blijkbaar leuk om het urinoir in de voetbalstadion waar ze spelen te vernielen. Wat er dus weer voor zorgt dat ze niet naar dat zelfde urinioir kunnen. Rare jongens, die Arnhemmers. :{

twitter

Argument 3: het veld
twitter

Hoewel Karel Aalbers, de man die dit gedrocht van een stadion ooit bedacht heeft, met het geniale idee kwam dat het veld naar buiten gerold kan worden en zo goed onderhouden blijft is het veld van Vitesse te vergelijken met die van voetbalclub de Paasberg (net zo'n tokkievereniging in dezelfde stad). Hoewel sommige users de verhuurder de schuld blijven geven kan je als voetbalclub natuurlijk ook best wat investeren als er simpelweg niet op te voetballen valt.

:T
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:42:52 #2
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_218463758
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:33 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Jawel
Nee. En anders wil ik graag een bron.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:45:52 #3
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_218463786
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 22:42 schreef xzaz het volgende:

[..]
Nee. En anders wil ik graag een bron.
quote:
"baas" van het voetbal in Nederland is een samenspel van verschillende functies en personen binnen de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB). De functie die het meest in de buurt komt van een algemene "baas" is de Bondsvoorzitter, momenteel Frank Paauw. Daarnaast is er een directie, waarbij Marianne van Leeuwen directeur-bestuurder betaald voetbal is en Nigel de Jong directeur Topvoetbal.
Uitleg:
Bondsvoorzitter:
Frank Paauw is de voorzitter van de KNVB en daarmee het formele gezicht van de bond.
Directie:
De directie van de KNVB bestaat uit verschillende directeuren, elk met hun eigen verantwoordelijkheden. Marianne van Leeuwen is verantwoordelijk voor het betaald voetbal, en Nigel de Jong is verantwoordelijk voor de topvoetbalontwikkeling.
Eredivisie CV:
Daarnaast is er de Eredivisie CV, waar Jan de Jong de dagelijkse leiding heeft, die zich specifiek richt op de commerciële belangen van de Eredivisieclubs.
Dus, hoewel er geen enkele "baas" is, zijn Frank Paauw, Marianne van Leeuwen, en Jan de Jong belangrijke figuren die samen de leiding hebben over het Nederlandse voetbal.
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 23:20:00 #4
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_218464105
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 22:45 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
[..]

AI
pi_218466399
Die Podcasts van Marcel van Roosmalen :') :') :') :') :') :') :')
Hij begon zelfs de oorlog erbij te halen hoe heldhaftig de spelers in een V formatie het veld opliepen en dat de stad al zoveel klappen te verwerken had gehad, vervolgens ging hij nog eens de maat nemen dat Journalisten die hun werk deden om eerlijk verslag te doen, misschien wat minder goed hun best hadden moeten doen om Vitesse niet verder te beschadigen, man man man.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 10 augustus 2025 @ 10:28:56 #6
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218466812
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 10:04 schreef raptorix het volgende:
Hij begon zelfs de oorlog erbij te halen hoe heldhaftig de spelers in een V formatie het veld opliepen en dat de stad al zoveel klappen te verwerken had gehad, vervolgens ging hij nog eens de maat nemen dat Journalisten die hun werk deden om eerlijk verslag te doen, misschien wat minder goed hun best hadden moeten doen om Vitesse niet verder te beschadigen, man man man.
Hij kan beter met pek en veren achter de prutsers aangaan die het zo enorm hebben verkloot bij Vitesse.
  zondag 10 augustus 2025 @ 10:56:45 #7
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_218467191
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 10:04 schreef raptorix het volgende:
Ga je nou vertellen dat een supporter soms wat wartaal uitslaat als het om zijn eigen club gaat die nu niet meer bestaat? Werkelijk?

Godverdikkeme zeg, wat een eye opener zo op zondagochtend.
pi_218467219
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 10:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ga je nou vertellen dat een supporter soms wat wartaal uitslaat als het om zijn eigen club gaat die nu niet meer bestaat? Werkelijk?

Van iemand die beweert Journalist te zijn mag je beter verwachten.
pi_218467224
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 10:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Welkom op FOK!, waar een dag zonder schadenfreude betekent dat je een dag niet hebt geleefd.
pi_218467244
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 11:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
Van iemand die beweert Journalist te zijn mag je beter verwachten.
Hij is al sinds kind supporter van Vitesse, ik kan me het gebrek aan neutraliteit als je club wordt opgeheven wel voorstellen.
Dit, dus.
pi_218467258
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 11:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Hij is al sinds kind supporter van Vitesse, ik kan me het gebrek aan neutraliteit als je club wordt opgeheven wel voorstellen.
Misschien had Marcel dan met zijn netwerk zich wat eerder en harder in moeten zetten om de Russen en Amerikanen er uit te krijgen. Daarnaast vond hij ook dat ze de Trainingsgrond in Zeist maar moesten gebruiken om Vitesse in de hoogste Amateur klasse te krijgen, kijk zo kennen we de boel weer, oplichten en afdreigen.
  zondag 10 augustus 2025 @ 11:17:04 #12
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218467304
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 11:06 schreef raptorix het volgende:

[..]
Misschien had Marcel dan met zijn netwerk zich wat eerder en harder in moeten zetten om de Russen en Amerikanen er uit te krijgen. Daarnaast vond hij ook dat ze de Trainingsgrond in Zeist maar moesten gebruiken om Vitesse in de hoogste Amateur klasse te krijgen, kijk zo kennen we de boel weer, oplichten en afdreigen.
Wie weet is dat ook wel gebeurd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Roda hebben ze dat in der tijd wel gedaan.
https://nos.nl/video/2518979

Had Ernhems trots ook met Parrey kennen doen.
pi_218467513
Heeft Parry al gereageerd eigenlijk?

En de volgende club waar zo’n debiel zich meldt trapt er gewoon weer met open ogen in. Never ending story.
U MAD?
  zondag 10 augustus 2025 @ 13:19:48 #14
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218468327
quote:

[..]
Hij had het over Papendal, niet over Zeist.

Als je Marcel zijn boeken hebt gelezen over Vitesse dan begrijp je misschien wel de moeizame relatie tussen Vitesse en met name de Gelderlander.
Rini dankjewel.
  zondag 10 augustus 2025 @ 13:23:42 #15
466281 WismutVeilchen83
pi_218468363
quote:
1s.gif Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2742497/1/25#p218467304]zondag 10 augustus 2025 11:17

Bij Roda hebben ze dat in der tijd wel gedaan.
https://nos.nl/video/2518979

Had Ernhems trots ook met Parrey kennen doen.
Hier liep ik tussen en daar ben ik nog steeds trots op O+ Werd toen voornamelijk schande over gesproken door het journaille. Dat maakt zo’n actie ook lastig. De brave burgers (en dat geldt ook voor journalisten, die de neiging hebben om zo’n actie snel te vooroordelen onder het motto: geweld mag sowieso nooit) pruimen zorgt meestal niet. Maar hadden we dat niet gedaan dan was De la Vega gewoon de baas geworden en waren er in het stichtingsbestuur allemaal vaste Mexicanen en Spanjaarden komen te zitten en had niemand hem meer weg gekregen.

Dat is wat in Arnhem na de overname door de Russen ook is gebeurd. Je kunt wel zeggen: ruim je shit op. Maar als puntje bij paaltje komt strijdt je tegen geesten en heb je 0,0 zeggenschap.
Rini dankjewel.
  zondag 10 augustus 2025 @ 13:25:10 #16
466281 WismutVeilchen83
pi_218468372
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft Parry al gereageerd eigenlijk?

En de volgende club waar zo’n debiel zich meldt trapt er gewoon weer met open ogen in. Never ending story.
In Maasmechelen zit hij elke 14 dagen op de tribune en zijn ze heel tevreden met hem, hoor. Het stadion is uitgebreid en rekeningen worden netjes betaald. Dat deed hij bij Vitesse trouwens ook, anders kom je niet aan een schuld van 14 miljoen aan hem.
Rini dankjewel.
pi_218468441
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hij had het over Papendal, niet over Zeist.

Als je Marcel zijn boeken hebt gelezen over Vitesse dan begrijp je misschien wel de moeizame relatie tussen Vitesse en met name de Gelderlander.
Ah ja klopt over Papendal, toen ik er later over nadacht dacht ik ook: Huh dat ligt best ver uit elkaar.
Ik heb de Hard Gras alleen van Marcel gelezen, die was dan weer erg sterk, het is ook niet dat ik een hekel aan Marcel heb, sterker nog ik luister graag naar zijn Podcasts. Maar ik vond dat hij hier veel te ver ging, en ja ik snap dat hij verdrietig is.
pi_218468471
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
In Maasmechelen zit hij elke 14 dagen op de tribune en zijn ze heel tevreden met hem, hoor. Het stadion is uitgebreid en rekeningen worden netjes betaald. Dat deed hij bij Vitesse trouwens ook, anders kom je niet aan een schuld van 14 miljoen aan hem.
Het zou me niet verbazen als er een veel grotere investeerder achter zit, die wellicht gewoon een assessment wilt doen hoe de voetbalwereld werkt voordat ze echt met geld gaan smijten. Ik zie dat bijvoorbeeld met andere zaken ook, ik woon in de meest dichtbevolkte postcode van Nederland, en daar zie je ook heel veel startups die even snel proberen of iets werkt, want als het hier niet werkt, gaat dat elders ook niet lukken.
pi_218468498
quote:

[..]
:') ik denk dat je de hele zaak iets te serieus neemt.
Dit, dus.
pi_218468523
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]
:') ik denk dat je de hele zaak iets te serieus neemt.
Ik neem helemaal niks serieus.
pi_218468614
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Schijnclub Patro.
U MAD?
pi_218470067
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik zit even een paar posts van je te lezen, maar wat sla je een hoop vooringenomen onzin uit, niet te geloven. De stelligheid waarmee je dingen beweert maar tegelijkertijd aangeeft dat je er niks van begrijpt, maar het dus wel heel zeker weet. Dingen overdrijft (28 kansen gehad).. Waarom zo’n stelling die nergens op slaat in een poging je verhaal sterker te maken?
In de taalkunde noemen we dat een hyperbool.
Het is een bewuste overdrijving om kracht bij te zetten dat de gehele situatie niet de schuld is van de KNVB maar van Vitesse zelf.

quote:
Voor de duidelijkheid: Vitesse is meermaals bestraft. Ze zijn niet met dingen weggekomen, ze hebben hogere straffen gehad dan alle andere clubs in de geschiedenis bij elkaar. Dat is niet wegkomen. Wegkomen is dat je overtredingen begaat en er geen straf voor krijgt.
Uiteindelijk zijn ze er gelukkig niet meer weggekomen inderdaad. Maar ik was wel even bang dat de rechter de beslissing van de KNVB terug zou draaien.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 10 augustus 2025 @ 17:52:14 #23
466281 WismutVeilchen83
pi_218470406
Ze zijn überhaupt nergens mee weg gekomen, maar dat lijk je maar niet te willen begrijpen. Ze zijn voor elke overtreding met een shitload aan aftrek van punten bestraft. Je doet net alsof het dit was en anders zouden ze 0 straf hebben gehad. Een heel wonderlijke overdrijving inderdaad. Typerend dat je op de rest van mijn post inhoudelijk niet ingaat.
Rini dankjewel.
pi_218470437
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ze zijn überhaupt nergens mee weg gekomen, maar dat lijk je maar niet te willen begrijpen. Ze zijn voor elke overtreding met een shitload aan aftrek van punten bestraft. Je doet net alsof het dit was en anders zouden ze 0 straf hebben gehad. Een heel wonderlijke overdrijving inderdaad. Typerend dat je op de rest van mijn post inhoudelijk niet ingaat.
De club had vorig seizoen al eruit gezet moeten worden dat bedoel men met goed wegkomen
Een puntenstraf in de KKD stelt niks voor want het heeft geen gevolgen omdat je er niet kan degraderen
pi_218470826
Voor wie wordt het nieuwe parodie topic nu Vitesse weg is?
  zondag 10 augustus 2025 @ 19:02:28 #26
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218470840
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Puntenaftrek in een lopend seizoen terwijl je al gedegradeerd was, puntenaftrek in een competitie waar je niet uit kan degraderen en dat soort kansloze fopstrafjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218471013
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 19:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Puntenaftrek in een lopend seizoen terwijl je al gedegradeerd was, puntenaftrek in een competitie waar je niet uit kan degraderen en dat soort kansloze fopstrafjes.
Dit. Het is hetzelfde als een onschendbaar iemand 30 jaar gevangenisstraf geven.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  maandag 11 augustus 2025 @ 08:10:26 #28
466281 WismutVeilchen83
pi_218473704
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 19:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Wat een onzin. Ze waren nog niet gedegradeerd. En vorig seizoen hadden ze gewoon kunnen promoveren.
Rini dankjewel.
  maandag 11 augustus 2025 @ 08:12:09 #29
466281 WismutVeilchen83
pi_218473708
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 19:40 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Dit. Het is hetzelfde als een onschendbaar iemand 30 jaar gevangenisstraf geven.
Ook dit is onzin, Vitesse was niet onschendbaar. Je vergelijking slaat nergens op. Het is wel zo dat ze al een flinke straf hadden. Als je al 20 jaar moet zitten en je krijgt er nog 20 bij dan klinkt het misschien als overbodig, maar het is onzin dat je er dan geen straf bij krijgt.
Rini dankjewel.
pi_218473750
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 08:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Wat een onzin. Ze waren nog niet gedegradeerd.
Stonden toen op een volledig uitzichtloze plek onderaan, was niks minder dan een fopstraf.

Net als zo'n puntenstraf in de KKD, praktisch uitgesloten dat ze binnen een jaar weer gingen promoveren. Dus of je dan 10 of 90 punten in mindering krijgt maakt geen reet uit in een competitie waar je niet uit kan degraderen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Caland op 11-08-2025 08:29:03 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218473773
quote:

[..]
Wat een onzin. Ze waren nog niet gedegradeerd. En vorig seizoen hadden ze gewoon kunnen promoveren.
Die straf heeft ze niet laten degraderen hoor _O-
  FOK!fotograaf maandag 11 augustus 2025 @ 08:33:49 #32
842 Zorro
Z
pi_218473790
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 08:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Stonden toen op een volledig uitzichtloze plek onderaan, was niks minder dan een fopstraf.

Net als zo'n puntenstraf in de KKD, praktisch uitgesloten dat ze binnen een jaar weer gingen promoveren. Dus of je dan 10 of 90 punten in mindering krijgt maakt geen reet uit in een competitie waar je niet uit kan degraderen.
Dat zijn nou eenmaal de regels.
Als je in de Formule 1 een gridstraf van 5 plekken krijgt terwijl je al achteraan staat, of een tijdstraf van 10 seconden terwijl je 15 seconden voorligt maakt dat ook niet uit. Kan gebeuren.

Als je dat niet leuk vind moet je de regels veranderen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_218473816
quote:

[..]
Strak onderaan en zonder puntenstraf zouden ze 12e zijn geworden wat nog heel ver van promotie is
  Moderator / Redactie FP maandag 11 augustus 2025 @ 09:52:34 #34
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_218474317
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Schijnclub Patro.
Mooie game mee gehad in FM14 _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_218474516
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 08:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ook dit is onzin, Vitesse was niet onschendbaar. Je vergelijking slaat nergens op. Het is wel zo dat ze al een flinke straf hadden. Als je al 20 jaar moet zitten en je krijgt er nog 20 bij dan klinkt het misschien als overbodig, maar het is onzin dat je er dan geen straf bij krijgt.
Puntenaftrek had totaal geen consequenties, dus het was geen straf
pi_218474577
Ik vind het toch zonde. De op 1 na oudste club van Nederland die verdwijnt, een stukje historie en bovendien veel mooie seizoenen van Vitesse gezien.

Jammer. Niet onterecht, maar wel jammer.
pi_218474798
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 08:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Strak onderaan en zonder puntenstraf zouden ze 12e zijn geworden wat nog heel ver van promotie is
19de + periodetitel had ze de nacompetie opgeleverd maar ook die periodetitel is nooit reëel geweest.
  maandag 11 augustus 2025 @ 15:49:40 #38
466281 WismutVeilchen83
pi_218477186
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 08:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Typerend om voor het argument het totale mentale gedeelte van zo’n straf achterwege te laten. Je staat stijf onderaan door zo’n puntenstraf, wat dacht je dat mentaal met een elftal doet. Dat je eerst 25 punten in moet halen voordat je überhaupt op 0 komt.

Echt, het aantal lui hier dat gewoon hun argumenten toeredeneert naar wat ze gaat willen dat de toekomst is, tenenkrommend. Bij FC Twente destijds zag je het ook. Het lijkt erop dat provincieclubs die ambitie hebben getoond in het verleden om het de traditionele topclubs moeilijk te maken alleen maar op haat kunnen rekenen. Alles aan de clubs is kut, geen straf is goed genoeg op totale opheffing na. Ongelofelijk sneu gedrag, heel klein allemaal.
Rini dankjewel.
  maandag 11 augustus 2025 @ 15:52:17 #39
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218477213
Hoe zit het nu eigenlijk met die licentie, kunnen ze die voor volgend seizoen gewoon weer aanvragen als ze dit jaar financieel overleven en daarna wel aan de eisen voldoen?
pi_218477218
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 15:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Typerend om voor het argument het totale mentale gedeelte van zo’n straf achterwege te laten. Je staat stijf onderaan door zo’n puntenstraf, wat dacht je dat mentaal met een elftal doet. Dat je eerst 25 punten in moet halen voordat je überhaupt op 0 komt.
Ze waren praktisch al gedegradeerd en door die puntenstraf werd dat een paar weken voor het eindigen van de competitie een zekerheidje. Dat zal mentaal vast ontzettend veel gedaan hebben, gros van die spelers heeft lekker de vakantie geboekt vermoed ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 augustus 2025 @ 16:13:45 #41
466281 WismutVeilchen83
pi_218477388
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 15:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Ze waren praktisch al gedegradeerd en door die puntenstraf werd dat een paar weken voor het eindigen van de competitie een zekerheidje. Dat zal mentaal vast ontzettend veel gedaan hebben, gros van die spelers heeft lekker de vakantie geboekt vermoed ik.
Ik reageerde op dat ze vorig seizoen zonder die puntenstraf ook nooit gepromoveerd waren maar omgerekend 12e waren geworden.

Over die degradatie weet je het overigens ook nooit zeker. Maar ga vooral voorbij aan voetbalmirakels die opvallend vaak toch gewoon gebeuren.
Rini dankjewel.
  maandag 11 augustus 2025 @ 16:14:27 #42
466281 WismutVeilchen83
pi_218477391
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 15:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met die licentie, kunnen ze die voor volgend seizoen gewoon weer aanvragen als ze dit jaar financieel overleven en daarna wel aan de eisen voldoen?
Geen idee eerlijk gezegd. Dan kunnen de sterkhouders wel woord houden en de club niet laten omvallen.
Rini dankjewel.
pi_218477556
quote:

[..]

Echt, het aantal lui hier dat gewoon hun argumenten toeredeneert naar wat ze gaat willen dat de toekomst is, tenenkrommend. Bij FC Twente destijds zag je het ook. Het lijkt erop dat provincieclubs die ambitie hebben getoond in het verleden om het de traditionele topclubs moeilijk te maken alleen maar op haat kunnen rekenen. Alles aan de clubs is kut, geen straf is goed genoeg op totale opheffing na. Ongelofelijk sneu gedrag, heel klein allemaal.
Welk topic lees jij? Op paar grappenmakers na stellen de meeste dat het zonde en spijtig is maar dat ze het er wel zelf naar hebben gemaakt.
pi_218478260
quote:

[..]

Ja, iedereen zit er naast behalve jij. :')

Mentaal, kom zeg wat een doetjes :')
pi_218478271
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 16:40 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Welk topic lees jij? Op paar grappenmakers na stellen de meeste dat het zonde en spijtig is maar dat ze het er wel zelf naar hebben gemaakt.
Er is weinig grappen maken aan als je stelt dat de punten aftrek geen consequenties had, dat is gewoon een feit.
pi_218478754
quote:

[..]

Weet je wat klein is, de boel jarenlang belazeren en een grote bek hebben ook nog
Heeft niks met provincieclub te maken, de boel jaren lang misleiden is gewoon exit
pi_218478812
twitter
pi_218478931
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 19:31 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
The soap continues *O*
pi_218478969
quote:
De uitspraken van Schaay dat hij een faillissement wil voorkomen, worden als weinig realistisch gezien. Er is geen ontbindende voorwaarde opgenomen in het huurcontract met Nedstede over Gelredome, zodat ondanks het verlies van de proflicentie in september de huur van 2,4 miljoen euro zal moeten worden afgetikt, terwijl daar geen inkomsten tegenover staan.
Dus idd geen ontbindende voorwaardes in het Geldredome contract, dan zal Vitesse zeker faillissement aanvragen in de komende paar weken.
  maandag 11 augustus 2025 @ 20:23:42 #50
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218479236
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 19:31 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
AGOVV niet genoemd. Wanne kutkrant @Spockjuh_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: