Als ik het hier zo lees (Geen idee verder want ik kijk AZ) dan zou dat nog terecht zijn ook.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef mitt het volgende:
[..]
Wordt straks weer helemaal leip als hij de eerste maakt.
Tegen Telstar...
Camera slaan genotquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef mitt het volgende:
[..]
Tegen Telstar...
Amsterdams kruis!quote:
Correia werd sinds zijn twee titels bij Katwijk al door veel clubs in de gaten gehouden. Promotie bij Telstar in je debuutseizoen. Als ie er voor kan zorgen dat Telstar niet afgaat en het spel van vorig jaar doortrekt dan is die stap hogerop zo gemaakt.quote:
Nog een PSV molquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:47 schreef Zorro het volgende:
Daar schoot Zoet bijna de bal tegen een Groningen speler in het doel.
Gelukkig voor hem ging ie net naast.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef mitt het volgende:
[..]
Tegen Telstar...
Ik lees net dat ze voorstaan. Dus dat gaan we niet doenquote:
En met Glog.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk is het beter straks met Itakura - Sutalo anders wordt het weer een lang seizoen
Jammer dat hij in z'n voetbalcarrière geen uitstapjes heeft kunnen maken, kom je nog makkelijker binnen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Correia werd sinds zijn twee titels bij Katwijk al door veel clubs in de gaten gehouden. Promotie bij Telstar in je debuutseizoen. Als ie er voor kan zorgen dat Telstar niet afgaat en het spel van vorig jaar doortrekt dan is die stap hogerop zo gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |